Partner
Kaj je Haraka?
Haraka je učinkovit in zmogljiv strežnik SMTP. Odprtokodni strežnik SMTP Haraka je napisan v Node.js, zaradi česar je zelo zmogljiv in prilagodljiv zahvaljujoč sistemu za integracijo vtičnikov, ki programerjem Javascript omogoča, da popolnoma spremenijo vedenje strežnika. Uporabljajo ga številna spletna mesta z velikim prometom.
Kako lahko uporabite Haraka?
Če potrebujete zelo razširljiv e-poštni strežnik node.js, je rešitev Haraka. Rešitev je zapisana v asinhronem jS -ju, je zelo hitra in lahko služi na tisoče hkratnih povezav s hitrostjo pri tisoč sporočilih na sekundo. Ponuja odlično zaščito pred SPAM-om. Haraka se lahko integrira s službo za pomoč LiveAgent, da izboljša njeno funkcionalnost in se bolje osredotoči na pomoč strankam.
Haraka je odlična rešitev za vsakogar, ki potrebuje visokozmogljivo e-poštno sporočanje, vendar pa bo obisk podpore za stranke morda zahteval drugačno rešitev. Sistem za pomoč uporabnikom LiveAgent lahko to stori namesto vas in vam pomaga ostati na tekočem in učinkovito organizirati komunikacijo.
Popolnoma opremljen vstopnični sistem LiveAgent je bil zgrajen za učinkovito komunikacijo in reševanje težav. Organiziranje komunikacije je lažje zaradi filtrov, filtrov za neželeno pošto, oznak in oddelkov, medtem ko je lahko odgovor učinkovitejši z vnaprej določenimi odgovori in pripravljenimi sporočili. Zastopniki ne bodo spregledali zaradi funkcije zaznavanja, zahtevke pa je mogoče razdeliti, če so bolj izpopolnjene. Obstaja veliko drugih funkcij, ki vam lahko pomagajo na različne načine.
Kakšne so prednosti Haraka?
- Visoka izvedba
- Fleksibilnost
- Filtriranje virusov
- UI za odkrivanje goljufij
- Izveden je bil paket storitev
Provide better email support with LiveAgent
Switch to email ticketing and stay on top of your customer support with the right software
Kako integrirati Harako z LiveAgentom?
Takoj, ko namestite Harako, jo lahko preprosto povežete s vstopničnim sistemom LiveAgent. Za dokončanje postopka je dovolj le nekaj minut. Za podrobnosti o integraciji Harake z LiveAgentom si oglejte spodnji vodnik.

- Če morate najprej nastaviti Harako, pojdite na njihovo spletno mesto in sledite tam navedenim navodilom za nastavitev. Spletno mesto ponuja obsežne informacije o rešitvi. Oglejte si razdelek Vadnice. Ko končate, nadaljujte s spodnjimi koraki integracije.

- Ko je Haraka nastavljena in deluje, se prijavite v LiveAgent (začnite brezplačno preskusno različico, če gs še nimate) in kliknite Konfiguracija> E -pošta> Poštni računi. Kliknite oranžni gumb Ustvari in izberite Drugo. Nato izberite IMAP/POP3 in nadaljujte z naslednjim korakom.

- Vse kar morate storiti je, da v tem razdelku navedete svoje podatke o Haraki. Vnesite svoje uporabniško ime in geslo ter svoj e -poštni naslov in druge podatke. Izbrati morate vrsto pridobivanja in določiti strežnik in vrata. Oglejte si druge možnosti, na primer oddelek, ki bo zadolžen za odziv na zahtevke za stranke, ki prihajajo na ta e -poštni naslov. Takoj, ko ste vse konfigurirali po svojih željah, kliknite »Shrani«, da dokončate postopek.

Od zdaj naprej lahko zagotavljate hitro in zanesljivo podporo strankam vsakomur, ki se obrne na vas. Ko se boste morali povezati z več e -poštnimi naslovi, se vrnite k temu priročniku. Iščete več integracij? Oglejte si razdelek in poglejte, kaj še lahko integrirate z LiveAgentom.
Frequently asked questions
Kaj je Haraka?
Haraka kot strežnik SMTP ponuja visoko zmogljivost in učinkovitost. Zahvaljujoč kodi Node.js in sistemu vtičnikov je Harakin odprtokodni strežnik SMTP hkrati zelo zmogljiv in zelo prilagodljiv. Javascript lahko prilagodi obnašanje strežnika.
Kako lahko uporabite Haraka?
Za vse, ki si želite visokozmogljivih e-poštnih sporočil, je Haraka odlična možnost. Podpora strankam pa lahko zahteva drugo rešitev. Z LiveAgentom lahko ostanete na tekočem, ohranite organizirano komunikacijo in ostanete na pravi poti.
Kakšne so prednosti integracije Haraka?
- Visoka izvedba
- Fleksibilnost
- Filtriranje virusov
- UI za odkrivanje goljufij
- Izveden je bil paket storitev
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja VoIP telefonske sisteme, samopostrežno programsko opremo, programsko opremo za dohodni klicni center, sistem upravljanja pritožb, odjemalski portal in programsko opremo za upravljanje e-pošte. Podjetje ponuja demo različico in najnovejše novice o posodobitvah in popustih. LiveAgent pripravlja vašo nadzorno ploščo po registraciji na platformi, na vaš e-poštni naslov pa bo takoj po namestitvi poslano sporočilo s podatki za prijavo. Spletna stran uporablja piškotke in ima pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
LiveAgent ponuja programske rešitve za pomoč strankam, VoIP telefonske sisteme, samopostrežno programsko opremo, programsko opremo za upravljanje pritožb, odjemalsko programsko opremo in programsko opremo za upravljanje e-pošte. Uporabniki lahko uživajo v mnogih funkcijah, ki so namenjene izboljšanju uporabniške izkušnje, vključno s široko paleto orodij za upravljanje baz podatkov, orodij za uvajanje in okolij. Sistem zagotavlja tudi brezplačno 7- ali 30-dnevno preskusno različico. Produktni paketi so prilagojeni B2B in strankam omogočajo izdelavo lastnih aplikacij, kar vodi v boljšo produktivnost in konkurenčnost podjetja.
LiveAgent je IT in programska oprema za upravljanje storitev, ki vključuje cenik, alternative, podporo strankam, VoIP telefonske sisteme in portal za podporo. Storitve za stranke se lahko avtomatizirajo in strankam omogočajo pomoč brez sodelovanja z agentom. Pri uporabi programa so potrebni minimalni računalniški pogoji in slušalke, programska oprema pa omogoča enostavno sledenje strankam in upravljanje postopkov.
Vsekanalna uporabniška izkušnja
LiveAgent je programska oprema za uspeh strank, ki omogoča večjezično podporo in prilagajanje črk z naglasi. Ponuja več kot 179 funkcij in več kot 40 integracij ter večkanalno komunikacijo s strankami preko spletnega klepeta, e-pošte in družbenih medijev. Sodelovanje strank preko več kanalov je ključno za izboljšanje zadovoljstva strank, čeprav se pojavljajo izzivi, kot so čas in manjši števil zaposlenih. Brezplačna programska oprema LiveAgent vključuje klepet v realnem času in je primerna za podjetja vseh velikosti.