Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Help Desk Migration Relokia

Kaj je Help Desk Migration?

Help Desk Migration je spletna storitev, ki vam omogoča selitev podatkov med lokalno in informacijsko službo v oblaku. Niso potrebne posebne veščine ali znanja.

Help Desk Migration Relokia

Prednosti uporabe Help Desk Migration

Storitev vam prihrani nešteto ur, potrebnih za premeščanje podatkov med platformami službe za pomoč uporabnikom.

Za večino podjetij je selitev podatkov boleč proces. Nekateri razmišljajo o uporabi API in pisanju lastnega orodja za selitev, drugi pa najdejo način za ročno premikanje svojih podatkov. Obe metodi vzameta veliko časa in truda. Najpomembneje pa je, da odmaknitev človeških virov iz njihovih služb stane več kot uporaba orodja za avtomatizirano selitev podatkov.

S storitvijo Help Desk Migration lahko:

  • Hitro in enostavno prenesite podatke med izbranimi platformami službe za pomoč uporabnikom.
  • Prihranite veliko denarja.
  • Zaženete testni uvoz tolikokrat, kot je potrebno.
  • Prilagodite svojo selitev tako, da upoštevate posebne potrebe vaše organizacije.
  • Ohranite celovitost podatkov za podporo strankam in ohranite celotno zgodovino interakcij med vami in strankami.

Katere podatke je mogoče preseliti?

Glede na prvotno službo za pomoč boste morda lahko selili:

  • Zahtevke.
  • Agente in skupine.
  • Kontakte in podjetja
  • Oznake.
  • Priloge.
  • Javne in zasebne zabeležke.
  • Polja po meri.

Kako uporabljati Help Desk Migration z LiveAgent 

  1. Pojdite na Help Desk Migration spletno stran in ustvarite svoj račun.
  2. Začnite selitev tako, da izberete prvotno službo za pomoč uporabnikom. Navedite potrebne poverilnice in se pomaknite na naslednji korak
  3. Izberite ciljno službo za pomoč in določite potrebne poverilnice, da orodje lahko prilagodi selitev. Premaknite se na naslednji korak.
  4. Izberite podatke, ki jih želite preseliti. V tem koraku morate za pravilno prevajanje podatkov tudi povezati polji vira in ciljnega zahtevka. Če menite, da potrebujete pomoč pri tem koraku, se obrnite na skupino za podporo pri migraciji službe za pomoč uporabnikom.
  5. Zaženite test za ogled, kako deluje migracija. Pred nadaljevanjem natančno preverite rezultat migracije.
  6. Če ste zadovoljni z rezultati, začnite postopek selitve.

Poleg tega lahko ekipa Help Desk Migration vaše naročilo prilagodi tako, da ustreza posebnim potrebam vašega podjetja. Če želite zahtevati selitev po meri, pustite sporočilo v klepetu v živo ali odprite zahtevek.

Pogosta vprašanja

Kako lahko prenesete službo za pomoč z migracijo Relokia?

1. Ustvarite račun na Migracija storitev za stranke

2. Izpolnite zahtevane podatke 

3. Testirajte migracijo in previdno ocenite

4. Migrirajte 

Kaj je Help Desk Migration?

Selitev podatkov je lahko boleča izkušnja za veliko podjetij, morda celo konec poslov. Kot rezultat je Relokia ustvarila selitev službe za pomoč uporabnikom, ki vam bo pomagala učinkovito preseliti vse podatke z nekaj kliki. 

Nazaj k integracijam Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico