Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

iCloud

Kaj je iCloud??

iCloud je izdelek podjetja Apple Inc., ki ponuja shranjevanje v oblaku, storitve računalništva v oblaku in uporabnost v celotni liniji izdelkov Apple. Služi tudi kot ponudnik e-pošte. iCloud uporabnikom omogoča shranjevanje različnih vrst podatkov, večinoma dokumentov, glasbe, video posnetkov in fotografij na oddaljenih strežnikih. Te lahko nato delite in naložite med različne naprave.

Kako lahko uporabite integracijo iCloud?

Ko prihaja veliko število e -poštnih sporočil, postane težavno upravljanje vsega naenkrat iz enega nabiralnika. Ali svojo službo za pomoč uporabljate iz e-pošte iCloud? Povežite ga z LiveAgent in imejte vse organizirano. LiveAgent sistem zahtevkov vam lahko pomaga zbrati vso e-poštno komunikacijo neposredno na nadzorno ploščo, jo organizirati, filtrirati in dati prednost temu, kar potrebuje posebno pozornost.

Poleg tega ima široko paleto funkcij, ki zagotavljajo, da je vaša e-poštna komunikacija usmerjena na prave ljudi in ostane organizirana.

Ena najboljših stvari pri sistemu vstopnic LiveAgent so njegove večkanalne zmogljivosti. Poleg iClouda in drugih ponudnikov e -pošte ponuja tudi klepet v živo, klicni center, portal za stranke in socialne medije, kot so Facebook, Instagram, Twitter in celo Viber. Komunikacijski kanali so podprti z edinstvenimi funkcijami. Celoten seznam si lahko ogledate tukaj.

Uporabite lahko funkcije, kot so oddelki in samodejne distribucije zahtevkov da bo vse zahtevke obravnaval razpoložljiv agent. Poleg tega lahko  oznake uporabite za ustvarjanje tematskih skupin, nastavite pa lahko tudi svoj  delovni čas , da stranke vedo, kdaj ste na voljo.

LiveAgent: Ticketing Software Demo

Kakšne so prednosti uporabe iCloud?

  • ekosistem iCloud, povezan z vašo službo za pomoč
  • Enostaven postopek integracije
  • Napredne funkcije za poenostavitev komunikacije s strankami po e-pošti
  • Enostavno filtriranje in organizacija komunikacije
  • Dodatni komunikacijski kanali

Struggling with email support?

Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today

FREE TRIAL

Kako integrirati iCloud z LiveAgent?

LiveAgent je mogoče integrirati z računom Apple iCloud. E-poštna sporočila za podporo strankam iCloud bodo uvožena v sistem zahtevkov LiveAgent, tako da boste lahko spremljali vso svojo e-poštno korespondenco. Naučite se, kako enostavno je in sledite spodnjim navodilom.

spletno mesto iCloud z možnostmi prijave
iCloud splet
  • Prvi pomemben korak je ustvarjanje računa iCloud, če ga še nimate. Pojdite na spletno mesto iCloud in ustvarite svoj Apple ID s klikom na možnost v spodnjem levem kotu. Ta korak lahko preskočite, če že imate Apple ID, namenjen vašim potrebam podpore strankam.
obrazec za registracijo računa iCloud
Ustvarite svoj Apple ID
  • Zdaj pojdite na LiveAgent in odprite Konfiguracija> E -pošta> Poštni računi in kliknite oranžni gumb Ustvari v zgornjem delu, da dodate nov e-poštni račun. Nato na seznamu ponudnikov e-pošte izberite iCloud.
iCloud v nastavitvah e-pošte LiveAgent
iCloud v LiveAgent
  • V naslednjem razdelku vnesite e-poštni naslov in geslo za svoj račun ter izberite oddelek, pristojen za dohodna e-poštna sporočila iz tega iCloud. Nato kliknite Shrani in nadaljujte do zadnjega dela nastavitve, kjer morate LiveAgent omogočiti dostop do vaših podatkov iCloud.
Nastavitev e-poštnega naslova iCloud v LiveAgent
iCloud nastavitev

Končali ste in vaš e -poštni račun iCloud je povezan s programsko opremo za pomoč pri LiveAgentu. Preberite več o zagotavljanju podpore strankam prek našega sistema zahtevkov v LiveAgent akademiji, brskajte med vsemi našimi funkcijami ali si oglejte, katere druge integracije LiveAgent podpira, da vam olajša delo.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U&t=5s

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Pogosta vprašanja

Kaj je iCloud?

Shranjevanje v oblaku in računalništvo v oblaku sta med številnimi storitvami, ki jih Apple Inc. ponuja prek iClouda in so integrirane z izdelki Apple. Poleg tega iCloud ponuja e-poštne storitve. Storitev uporabnikom omogoča shranjevanje različnih vrst podatkov, večinoma dokumentov, glasbe, video posnetkov in fotografij na oddaljenih strežnikih. Po skupni rabi in nalaganju iz različnih naprav jih lahko nato uporabite v drugih napravah.

Ali lahko integriram iCloud z LiveAgent?

Da, iCloud lahko integrirate z LiveAgent. Postopek je zelo preprost in traja le nekaj minut. Po tem boste lahko upravljali komunikacijo s strankami, ki prihaja na vaš e-poštni naslov iCloud iz LiveAgent.

Kako lahko integriram iCloud z LiveAgent?

Postopek je preprost.

  • Pojdite v LiveAgent in odprite Nastavitve & gt; E-pošta & gt; Poštni računi
  • Kliknite gumb za ustvarjanje in izberite iCloud
  • Izpolnite svoje podatke in kliknite Shrani

Nazaj k integracijam Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico