Partner
Kaj je Integrately?
Integrately je programska oprema za avtomatizacijo, ki povezuje več kot 425 aplikacij in programskih rešitev. V glavnem se uporablja za ustvarjjanje integracij in različnih delovnih tokov med dvema aplikacijama. Te avtomatizacije lahko delite s svojimi kolegi ali strankami.
Kako ga lahko uporabljam?
Integrate se lahko uporablja za ustvarjanje integracij po meri, akcij in delovnih tokov med aplikacijami, ki jih uporabljate vsak dan. Povežite LiveAgent z drugimi platformami, ustvarite boljši potek dela za določene oddelke, izboljšajte komunikacijo na vaših kanalih ali ustvarite nove osupljive funkcije za vaš proces dela v storitvah za stranke.
Ne veste, kako izboljšati svoj potek dela? Tu je nekaj idej
LiveAgent je programska oprema za podporo strankam, ki podpira skoraj 70 vtičnikov za integracijo po meri, s katerimi lahko izboljšate svoje delovne tokove, ustvarite komunikacijske procese po meri in izboljšajte svoje upravljanje s strankami.
Vse, kar potrebujete, je dostop do aplikacij, ki jih želite povezati, in dovoljenja za aktiviranje vtičnikov v vašem računu LiveAgent. Pokrivamo najbolj priljubljene integracije in ustvarimo popolno rešitev za vas, če pa želite ustvariti bolj prilagojene integracije, je tu nekaj idej.

Samodejno dodajanje kontaktov iz email prodajnega programa v LiveAgent
Če vaš email prodajni spisek vsebuje kontakte iz različnih aplikacij, lahko ustvarite hitro povezavo med LiveAgent in programom, kot je Mailchimp z samodejnim sinhroniziranjem kontaktov. Ta ukrep lahko izboljša produktivnost agentov in pomaga slediti komunikaciji s strankami.
Ta postopek lahko ustvarite tudi obratni smeri in dodate stike iz LiveAgent-a v Mailchimp. Ta integracija vam lahko pomaga doseči več občinstva s tržnim komuniciranjem, hkrati pa poveča vaše možnosti za ustvarjanje več poslovnih strank.
Sledite zaračunavanju
Ali ima vaša prodajna skupina težave s sledenjem računom, naročilom, vračilom, računom za plačilo in drugim podatkom v zvezi s plačilnimi aktivnostmi? Povežite svojo plačilno platformo in ustvarite novo integracijo po meri, ki bo vsebovala vse podatke, ki jih potrebujete, da bodo vaše stranke dolgoročno zadovoljne.
Imejte podjetje obveščeno z samodejnimi sporočili
Ste naveličani neprestanega preklapljanja med aplikacijami in spremljanja različnih računov? Uporabite Integrate za prejemanje e-mail posodobitev o dogodkih v aplikacijah, ki jih uporabljate vsak dan. Vsakič, ko se dogodek zgodi v vaših aplikacijah bo v vaš poštni predal prispel, email z naborom nalog, ki ste jih definirali. Po tem lahko sami izvajate akcije in se izognete časovnim zamudam z neprestanim preverjanjem drugih aplikacij ali preklapljanja med njimi.
Katere so prednosti uporabe Integrately?
- Integrirajte LiveAgent z več kot 425 aplikacijami
- Boljši tok dela
- Prihranek časa
- Vse pod eno streho
Kako z Integrately ustvariti integracije med LiveAgent in drugimi aplikacijami?
Če želite ustvariti integracije med LiveAgent in programsko opremo tretjih podjetij, sledite tem preprostim korakom
- Odprite svoj račun Integrately in se pomaknite do razdelka za raziskovanje avtomatizacije, ki je dostopen takoj po prijavi. Izberite LiveAgent in druge aplikacije po vaši izbiri. V teh navodilih vam bomo pokazali, kako ustvariti integracijo po meri med LiveAgent in YouTube.

- Ko izberete aplikacije, se pomaknite navzdol in izberite akcije, ki jih želite izvesti. Za ustvarjanje integracije po meri lahko izbirate med več možnostmi. Izberite eno ali več akcij v prvi aplikaciji in odgovor na te akcije v sekundarnih aplikacijah.
- Ko se v prvi aplikaciji zgodi določen dogodek, bo druga aplikacija izvedla določeno akcijo, zato bo ustvarila integracijo po meri in vam dala popoln nadzor nad dogajanjem.
- Ko zaključite izbiranje, kakšna naj bo vaša integracija po meri, kliknite zeleni gumb Pojdi.

- Nato boste imeli možnost, da v svojo integracijo po meri dodate več pogojev in aplikacij preko gradnika avtomatizacije. Imate tudi možnost, da preizkusite integracijo ali jo preprosto aktivirate.

- Če izberete gradnik avtomatizacije, lahko svoji integraciji po meri dodate več možnosti in aplikacij ter jih preizkusite. S tem lahko ustvarite veliko bolj dodelan načrt in integracijo z več možnostmi in dejanji, ko jih sproži ena aplikacija

- Če se odločite za preskok, je potrebnih nekaj dodatnih korakov. V primeru naše integracije po meri smo morali dodati povezavo do videoposnetka v YouTube, da določimo, kateri komentarji naj sprožijo ustvarjanje zahtevkov v LiveAgentu. Drugi korak je bil zagotoviti ključ API LiveAgent za Integrately. API lahko najdete in generirate v konfiguraciji računa LiveAgent Konfiguracija> Sistem> API. Polja po meri morate izpolniti tudi v Integrate, odvisno od integracije po meri. V našem primeru smo morali med drugimi podatki za integracijo email izpolniti podatke, kot so zadeva sporočila, telo sporočila, e-mail naslovi pošiljatelja in prejemnika ter ID oddelka.


- Zadnji korak je preizkus integracije po meri. Spodaj strani kliknite Test & Go Live.

Integracija je končana. Ko bomo v našem videoposnetku LiveAgent Tour na Youtube dobil komentar, bomo v naš sistem za zahtevke prejeli e-pošto / zahtevek.

Frequently asked questions
Kaj je Integrately?
Integrately je storitev integracije aplikacij, ki uporabnikom omogoča povezovanje različnih aplikacij in ustvarjanje novih, dodelanih in prilagojenih delovnih tokov.
Kako lahko uporabljam Integrately z LiveAgent?
Integrately se lahko uporabi kot integracija po meri za LiveAgent program za podporo strankam. Uporabite ga za lažji potek dela, prejemajte posodobitve, opomnike po e-pošti, ustvarjajte avtomatizacije in še veliko več. Omejitev je vaša domišljija in število aplikacij, ki jih uporabljate.
Ali moram plačati za uporabo Integrately z LiveAgent?
Integrately lahko z LiveAgent uporabljate brezplačno in ustvarite do 200 nalog.
LiveAgent je program za enostavno organizacijo reševanja podpore strankam. Nudi cenik, lastnosti, integracije, selitev podatkov, stanje sistema, dnevnik sprememb, podporo portal in zahtevo za predlog. Podjetje ponuja več nagrad, prijazno voip partnerje, partnerski program in blog. Poleg tega ima ponudbo programske opreme, ki pomaga strankam, samopostrežne programe in sistem upravljanja pritožb. Na voljo so tudi priljubljene telefonske rešitve, odjemalska programska oprema in spletne rešitve za podporo strankam. LiveAgent je zasebnostno zavezan in ima certifikate GDPR.
Prodajni zastopnik za vhodne zahtevke
Vhodni prodajni predstavniki prodajajo izdelke ali storitve potencialnim kupcem. Delujejo v vhodnih klicnih centrih ali drugih sedežih podjetij. Glavna odgovornost prodajne ekipe je sklepanje poslov z novimi strankami in negovanje odnosov z obstoječimi strankami. Veščine, ki jih mora imeti vhodni prodajni zastopnik, vključujejo odlične komunikacijske in upravljalne sposobnosti ter reševanje problemov in konfliktov medosebnih odnosov.
Klepet za pomoč je ključni komunikacijski kanal za stranke in mu mora organizacija posvetiti pozornost. Klepet bi moral ponuditi funkcije vodenja klepeta v realnem času, pošiljanja pripravljenih odgovorov, nalaganja datotek, prilagajanja lastne blagovne znamke in ocenjevanja storitev za stranke. Pomembna sta tudi čas razrešitve in izdelava načrta, ki pomaga organizacijam olajšati pot strank in odpraviti morebitne napake na spletnem mestu. Oddelki omogočajo razdelitev dela, avtoritete in odgovornosti ter povečanje učinkovitosti obdelave zahtevkov. Klepet za pomoč je funkcija, ki strankam omogoča, da kadar koli dosežejo podporo strankam prek spletnega mesta podjetja.
LiveAgent interni klepet omogoča več pogovorov hkrati in vam omogoča ogled tipkanja v realnem času. Ponuja brezplačen vtičnik, ki vam omogoča sledenje klepetu v živo z Google Analitiko. Pregled klepetov vam omogoča tudi hitro analizo. Poleg tega ponujajo brezplačen 14-dnevni preizkus, ki vključuje popolno podporo strankam.