Intercom integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kaj je Intercom?
Intercom je komunikacijska platforma, ki jo podjetja uporabljajo za komunikacijo s strankami. Sporočila se lahko uporabljajo za zbiranje in filtriranje podatkov za ustvarjanje usmerjenih sporočil.
Kako jo uporabljati?
Uporabljajte to integracijo za urejanje in sledenje sporočilom. Dodajate lahko dogodke, zapiske, kreirate uporabnike, urejate oznake, posodabljate podjetja, sprejemate sporočila in več. Intercom integracija vas bo obvestila tudi o novicah, posodobitvah in novih strankah.
Prednosti
- Sledite sporočilom v podjetju
- Zbirajte podatke in urejajte stranke
- Nič več menjanja aplikacij
Frequently Asked Questions
Kaj je Intercom?
Intercom je komunikacijska platforma s katero lahko upravljate in shranjujete podate od leta 2011.
Kako lahko uporabljate Intercom integracijo v LiveAgent?
Z integracijo Intercom lahko: - odgovarjate strankam v LiveAgent - kreirate uporabnike, posodabljate podjetja dodajate oznake - zbirate podatke iz sporočil - izboljšate potek dela podporne službe
Intercom kontakti službe za pomoč uporabnikom
Intercom je komunikacijska platforma za stranke, ki omogoča osebno komunikacijo in sledenje uporabnikom. Ponuja tudi podporo prek e-pošte, klepeta v živo in klicnega centra. Imajo tudi bazo znanja in forum ter so aktivni na družbenih medijih. Poleg tega imajo jasno določene pogoje in politike zasebnosti, vključno z GDPR. Intercom je platforma, ki omogoča strankam, da vidijo, kdo uporablja njihov izdelek ali spletno mesto, in olajša osebno komunikacijo z njimi. Poleg tega imajo tudi podporo preko e-pošte, klepeta v živo in klicnega centra, ter bazo znanja in forum. Imajo tudi jasno določene pogoje in politike zasebnosti, vključno z GDPR.
Telematica ponuja rešitve na področju telekomunikacij, s poudarkom na internetnih in telefonskih storitvah. Nudi stacionarne širokopasovne internetne povezave, spletno gostovanje in rešitve VoIP telefonije. Podjetje je doživelo organizacijsko prenovo in si zastavilo nove cilje za izboljšanje procesnih tokov. LiveAgent omogoča integracijo Telematice v delovanje klicnega centra brez dodatnih stroškov.