InvoiceBerry integration
Kaj je InvoiceBerry?
InvoiceBerry je programska oprema za fakturiranje in sledenje stroškov, primerna za lastnike malih podjetij, samostojne podjetnike in samostojne podjetnike. Osredotočil se je na zagotavljanje zmožnosti izdajanja računov, ki so preproste za uporabo, za njihove stranke, pa tudi na lažje sledenje stroškov. Svoj prvi račun lahko ustvarite v manj kot 60 sekundah. InvoiceBerry vam lahko pomaga tudi pri pošiljanju računov, ustvarjanju poročil, upravljanju strank, sledenju plačilom in uporabi večvalutnih funkcij za izdajanje računov in sledenje.
Kako lahko uporabite integracijo InvoiceBerry z LiveAgent?
Integracija med LiveAgent in InvoiceBerry je kot nalašč za avtomatizacijo vaših postopkov zaračunavanja v službi za stranke. To integracijo je mogoče prilagoditi in ustvariti prek Zapierja – integracijske storitve tretje osebe, ki vam omogoča ustvarjanje delovnih tokov po meri za številne različne scenarije in primere uporabe.
Zapier vam omogoča integracijo InvoiceBerry z LiveAgentom in izbiro, kaj se zgodi, ko v LiveAgent dodate novo stranko. Vsakič, ko dodate novo stranko v LiveAgent, lahko InvoiceBerry ustvari nov račun, ustvari stranko ali ustvari predmet. Izbira je vaša, lahko pa uporabite Zapier tudi za ustvarjanje več kot le ene integracije.
Kakšne so prednosti uporabe InvoiceBerry?
- Enostavno upravljanje računov
- Enostavno sledenje stroškov
- Poročila in zmožnosti upravljanja strank
- Večvalutne funkcije in sledenje plačilom
Kako integrirati InvoiceBerry z LiveAgent prek Zapierja?
InvoiceBerry in LiveAgent je mogoče integrirati zahvaljujoč storitvi Zapier. Če nimate računa Zapier, ga morate najprej ustvariti. Ko to storite, lahko izberete, katere aplikacije boste uporabljali s svojim računom Zapier. Prepričajte se, da ste na seznam dodali tako LiveAgent kot InvoiceBerry. Ko to storite, lahko ustvarite svoj prvi potek dela.
Izberite LiveAgent in InvoiceBerry v poljubnem vrstnem redu, nato pa izberite dejanje, ki ga želite izvesti s potekom dela integracije. Izbirate lahko med več možnostmi in prilagodite potek dela svojemu primeru uporabe ali celo ustvarite več potekov dela. Ko izberete, kar potrebujete, potrdite izbiro in končali ste.
Avtomatizirane storitve za stranke
Avtomatizacija storitev za stranke prinaša številne koristi, kot so hitrejši odzivni čas, večja učinkovitost in zadovoljstvo strank. Uporaba prednastavljenih sporočil, e-poštnih predlog, organizacija čakalnih vrst, članki z znanjem in avtomatizacija delovnih procesov so le nekateri primeri avtomatizacije storitev za stranke. LiveAgent pa predstavlja platformo za avtomatizacijo storitev za stranke.
Izkušnja strank vključuje vse interakcije med strankami in podjetji, ki zagotavljajo učinkovito, uporabno in zadovoljivo izkušnjo. Pomembni stebri uporabniške izkušnje vključujejo personalizacijo, poštenost, pričakovanja, reševanje problemov, poenostavitev storitev in empatijo. Za izboljšanje izkušnje strank je ključno razumevanje strank in zagotavljanje odlične storitve ter zanesljive povratne informacije.