Kopano

Kaj je Kopano?

Kopano ONE je samostojna e-poštna in koledarska rešitev, zasnovana za mala podjetja. Podjetje ponuja tudi programsko opremo za skupine Kopano in programsko opremo za videokonference ločeno. Kopano želi biti rešitev e-poštnega strežnika z enostavnim dostopom in upravljanjem za vse, ki jo potrebujejo. Na voljo je kot spletna aplikacija, namizna aplikacija, na voljo pa so tudi aplikacije za iOS in Android. Kopano ponuja tri pakete poštenih cen, primerne za podjetja katere koli velikosti, tako da lahko izberete enega, ne da bi preplačali za številne uporabnike.

Kako lahko uporabite Kopano?

Kopano želi biti rešitev e-poštnega strežnika, ki je preprosta za uporabo, zato je primerna za podjetja, ki želijo intuitiven dizajn in preprostost. Prav tako je zelo priročen s svojim koledarjem, zapiski, opravili in stiki v eni rešitvi programske opreme za skupine. Poleg tega so aplikacije Kopano na voljo za iOS in Android ter spletna aplikacija, ki je dostopna iz katere koli naprave prek brskalnika. Kopano podpira tudi integracije, ki se lahko izkažejo za koristne. Svoje e-poštne naslove Kopano lahko tudi integrirate s sistemom za prodajo vstopnic LiveAgent in izboljšate zmogljivosti službe za pomoč uporabnikom z namensko rešitvijo za pomoč uporabnikom.

LiveAgentov vstopnični sistem podpira več e-poštnih računov in različne ponudnike e-poštnih storitev. Poleg tega vam programska oprema omogoča, da organizirate svojo e-pošto in poskrbite, da so vse težave s strankami pripravljene za rešitev. V trenutku, ko agent za stranke prejme povpraševanje od stranke, se poizvedba pretvori v zahtevek. Zahtevki so dostopne prek univerzalne mape Prejeto, ki shranjuje vso komunikacijo s katerega koli kanala.

Zagotovite, da so vsi zahtevki preusmerjeni na ustreznega agenta za podporo s pomočjo funkcij, kot so oddelki in samodejna distribucija zahtevkov. Lahko pa uporabite oznake za združevanje tem ali nastavite svoj delovni čas, da zagotovite, da stranke vedo, kdaj boste na spletu in odgovorite na njihova vprašanja. To so le nekatere od številnih funkcij LiveAgent, ki pomagajo zagotoviti izkušnjo brez težav.

Služba za pomoč strankam ni izboljšana le z e-pošto, integrirate lahko tudi klicni center, pripomoček za klepet v živo, obsežno bazo znanja in račune družbenih medijev, kot so FacebookTwitterInstagram in Viber. Oglejte si celoten nabor funkcij LiveAgent, ki jih lahko uporabite za zagotavljanje izjemne podpore strankam.

LiveAgent: Ticketing Software Demo

Kakšne so prednosti Kopana?

  • Stroškovno učinkovit e-poštni strežnik
  • Zmogljivosti skupinske programske opreme
  • Varen in enostaven za uporabo
  • Podpora za integracijo

Provide awesome email support

Add your email to a dedicated ticketing system and show your customers a great support experience

Kako integrirati Kopano z LiveAgentom

Kopano je mogoče enostavno integrirati z LiveAgentom. Vse to je mogoče storiti s konfiguracijo LiveAgent in niso potrebne nobene storitve tretjih oseb. Postopek lahko dokončate v kratkem času, tako da sledite spodnjim korakom.

Kopano domača stran z opisom izdelka Kopano ONE
Domača stran Kopano
  • Ali morate najprej nastaviti Kopano? Prenesite ga s spletnega mesta Kopano s klikom tukaj. Izbirate lahko med tremi plačanimi načrti ali najprej preizkusite programsko opremo s predstavitvijo. Ko nastavite e-poštni strežnik Kopano in dobite e-pošto, nadaljujte z naslednjim korakom.
Možnosti plačljivega načrta Kopano so na voljo na spletnem mestu
Kopano načrti
  • Ko ste namestili in konfigurirali Kopano, se morate prijaviti v svoj račun LiveAgent (začeti brezplačno preskusno različico, če želite začeti) in iti na Konfiguracija > E-pošta > Poštni računi. Morali boste klikniti oranžni gumb Ustvari in nato izbrati Drugo. V naslednjem oknu med dvema možnostma izberite IMAP/POP3.
Kopano
IMAP ali POP3
  • Vaš edini preostali korak je, da svoj nabiralnik Kopano povežete z LiveAgentom. Ta razdelek zahteva vaše poverilnice Kopano. Prosimo, vnesite svoje uporabniško ime in geslo ter svoj elektronski naslov in druge podatke. Izberite vrsto pridobivanja in navedite podatke o strežniku in vratih. Oglejte si druge možnosti, na primer oddelek, ki bo obravnaval zahtevke strank, poslane na ta e-poštni naslov. Ko imate vse nastavljeno po svojih željah, kliknite Shrani in končali ste.
Kopano
Kopano podrobnosti

Integracija je končana in vaša e-pošta Kopano se bo zdaj povezala s vstopničnim sistemom LiveAgent in pridobila vašo e-poštno sporočilo. Prebrskajte našo Akademijo, če želite izvedeti več o temah v zvezi s podporo strankam, ali pa si oglejte spodnji videoposnetek, če želite videti, kaj še lahko stori LiveAgent.

LiveAgent Product Tour

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Kaj je Kopano?

E-pošta Kopano ONE in rešitev za koledar je samostojna in zasnovana za mala podjetja. Programska oprema za videokonference je na voljo tudi ločeno. Kopano je zasnovan tako, da zagotavlja cenovno dostopno rešitev za e-poštni strežnik, ki je enostavna za upravljanje in dostopna vsakomur. Prenesete ga lahko kot spletno aplikacijo, namizno aplikacijo in aplikacijo za iOS ali Android.

Kako lahko uporabite Kopano?

Da bi zadovoljili potrebe podjetij, ki cenijo preprostost in intuitivno zasnovo, Kopano ponuja rešitev za e-poštni strežnik, ki je preprosta za uporabo. Poleg tega je zelo koristno, saj je rešitev za skupinsko programsko opremo, ki vključuje koledarje, zapiske, opravila in stike. Poleg tega so na voljo aplikacije Kopano za iOS in Android ter spletna aplikacija, do katere lahko dostopate s katero koli napravo. Kopano se lahko integrira tudi z drugimi aplikacijami drugih proizvajalcev. E-poštne naslove Kopano je mogoče integrirati tudi v sistem za prodajo vstopnic LiveAgent in jih lahko uporabite kot službe za pomoč uporabnikom, če imate namensko rešitev za pomoč uporabnikom.

Kakšne so prednosti integracije Kopano?

  • Stroškovno učinkovit e-poštni strežnik
  • Zmogljivosti skupinske programske opreme
  • Varno in enostavno za uporabo
  • Podpora za integracijo

Kako integrirati Kopano z LiveAgent?

  • Odprite LiveAgent in pojdite na Konfiguracija > E-pošta > Poštni računi
  • Kliknite Ustvari > Drugo > IMAP/POP3
  • Navedite podrobnosti svojega strežnika hMailServer in shranite

Nazaj k integracijam Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico