Partner
Če želite aktivirati vaš vtičnik LDAP, sledite spodnjim navodilom:
- Najprej morate aktivirati razširitev LDAP v LiveAgent. Pojdite na Konfiguracija-> Sistem-> Vtičniki in aktivirajte vtičnik z imenom “LDAP.”
- LiveAgent se bo znova zagnal in videli boste nov meni z možnostmi-> Konfiguracija-> LDAP. Konfiguracijsko okno bo videti tako:

- Nato morate izpolniti vsa polja (razen ‘Vrata strežnika LDAP’, ki ni obvezno):
- LDAP strežnik URL: to je vaš URL storitve LDAP.
- Vrata strežnika LDAP: neobvezno, določite vrata po meri storitve LDAP
- Base DN: vaš osnovni imenik. Primer: dc = primer, dc = com
- Polje ID uporabnika: ime polja, ki enolično identificira vsakega uporabnika v strukturi LDAP. Običajno je to lahko cn ali uid.
- E-poštno polje uporabnika: to je ime polja, ki vsebuje e-pošto za uporabnika v strukturi LDAP. Primer: pošta
Opomba: Polje za pošto mora vsebovati veljavno e -pošto, sicer uporabnikov ni mogoče uvoziti v LiveAgent kot agente. Če ima uporabnik več e-poštnih naslovov, se kot identifikator v LiveAgentu uporabi samo prvo.
- Zdaj shranite nastavitve. Nove možnosti se bodo pojavile tik pod gumbom za shranjevanje.
Kaj je LDAP?
LDAP je kratica za Lightweight Directory Access Protocol. To je aplikacijski protokol, ki se uporablja v omrežju IP za upravljanje in dostop do informacijske storitve porazdeljenega imenika. Primarni namen imeniške storitve je zagotoviti sistematičen nabor zapisov, običajno organiziranih v hierarhični strukturi.
Kako ga lahko uporabite?
- Uvozite agente iz imeniške strukture LDAP
- Agenti za prijavo, ki uporabljajo preverjanje pristnosti v storitvi LDAP (z uporabo email naslova agenta in gesla za LDAP)
- Če storitev LDAP ni na voljo, bo LiveAgent uporabil svojo privzeto metodo avtentikacije.
Opomba: V LiveAgent je mogoče uvoziti samo agente z izpolnjenimi e-poštnimi polji.
Frequently Asked Questions
Kaj je LDAP?
LDAP je kratica za Lightweight Directory Access Protocol, ki se lahko uporablja za shranjevanje podatkov o uporabnikih, aplikacijah in drugih.
Kako lahko integrirate LDAP z LiveAgent?
1. Aktivirajte vtičnik LDAP v LiveAgent (konfiguracije - sistem - vtičnik - LDAP) 2. Izpolnite poverilnice in UPORABITE
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.