Magenta integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Magenta je ponudnik celovitih poslovnih rešitev za telekomunikacijske storitve v Avstriji. Podjetje deluje od leta 1996 in se vsak dan izboljšuje z enim samim ciljem, – zadovoljne stranke. Ker Magenta ponuja tudi VoIP storitve, je LiveAgent v sodelovanju s podjetjem omogočil enostavno integracijo VoIP.
Koliko stane integracija Magente v LiveAgentu?
LiveAgent zagotavlja brezplačno integracijo Magenta. Vendar ne pozabite, da podjetje Magenta svoje storitve zaračunava posebej.
Kako lahko integrirate Magento v LiveAgent?
1. Pridobite Magenta VoIP številko
2. Pojdite na Konfiguracije> Klic> Številke
3. Izpolnite zahtevane podatke
Kakšne prednosti ima Magenta?
- izboljšan CX
- stroškovno učinkovito
- zelo zanesljiv
Želite izvedeti več? Spodaj si oglejte videoposnetek o programski opremi klicnega centra.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Magenta integration!
Frequently Asked Questions
Kaj je Magenta?
Magenta je ponudnik VoIP od leta 1996.
Kako lahko Magenta povežete s storitvijo LiveAgent?
1. Prijavite se v LiveAgent 2. Pojdite na Klice > Številke 3. Izberite Splošno 4. Dodajte zahtevane podatke
Koliko stane integracija Magenta?
Če želite svoj Magenta VoIP povezati z LiveAgent, doplačilo ne bo potrebno.
Telematica ponuja rešitve na področju telekomunikacij, s poudarkom na internetnih in telefonskih storitvah. Nudi stacionarne širokopasovne internetne povezave, spletno gostovanje in rešitve VoIP telefonije. Podjetje je doživelo organizacijsko prenovo in si zastavilo nove cilje za izboljšanje procesnih tokov. LiveAgent omogoča integracijo Telematice v delovanje klicnega centra brez dodatnih stroškov.