Partner
Magenta je ponudnik celovitih poslovnih rešitev za telekomunikacijske storitve v Avstriji. Podjetje deluje od leta 1996 in se vsak dan izboljšuje z enim samim ciljem, – zadovoljne stranke. Ker Magenta ponuja tudi VoIP storitve, je LiveAgent v sodelovanju s podjetjem omogočil enostavno integracijo VoIP.
Koliko stane integracija Magente v LiveAgentu?
LiveAgent zagotavlja brezplačno integracijo Magenta. Vendar ne pozabite, da podjetje Magenta svoje storitve zaračunava posebej.
Kako lahko integrirate Magento v LiveAgent?
1. Pridobite Magenta VoIP številko
2. Pojdite na Konfiguracije> Klic> Številke
3. Izpolnite zahtevane podatke
Kakšne prednosti ima Magenta?
- izboljšan CX
- stroškovno učinkovito
- zelo zanesljiv
Želite izvedeti več? Spodaj si oglejte videoposnetek o programski opremi klicnega centra.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Magenta integration!
Frequently asked questions
Kaj je Magenta?
Magenta je ponudnik VoIP od leta 1996.
Kako lahko Magenta povežete s storitvijo LiveAgent?
1. Prijavite se v LiveAgent
2. Pojdite na Klice > Številke
3. Izberite Splošno
4. Dodajte zahtevane podatke
Koliko stane integracija Magenta?
Če želite svoj Magenta VoIP povezati z LiveAgent, doplačilo ne bo potrebno.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja VoIP telefonske sisteme, samopostrežno programsko opremo, programsko opremo za dohodni klicni center, sistem upravljanja pritožb, odjemalski portal in programsko opremo za upravljanje e-pošte. Podjetje ponuja demo različico in najnovejše novice o posodobitvah in popustih. LiveAgent pripravlja vašo nadzorno ploščo po registraciji na platformi, na vaš e-poštni naslov pa bo takoj po namestitvi poslano sporočilo s podatki za prijavo. Spletna stran uporablja piškotke in ima pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Iščete uporabniško podobno alternativo?
LiveAgent je najbolje ocenjena rešitev za podporo strankam, ki jo uporablja 150 milijonov ljudi in 40.000 podjetij po vsem svetu. LiveAgent ponuja klepet v živo in funkcije za podporo strankam, s katerimi lahko povečate zadovoljstvo strank, povečate "vrednost" strank, ustvarite več prihodkov in spremenite vaše poslovne cilje v resničnost. LiveAgent je pionirska programska oprema, ki ponuja klepet v živo in funkcije za podporo strankam.
Agenti klicnega centra naj uporabljajo profesionalen ton, tehnike aktivnega poslušanja in se prilagajajo sogovornikom ter vljudno pozdravljajo ter zaključujejo klice. VIPTel ponuja zapletene klicne storitve za poslovne stranke. Klicni centri so še vedno priljubljeni za potrošnike, a je pomembno, da je jezik, ki ga uporabljajo agenti, ustrezno profesionalen in prijazen. Programska oprema klicnega centra omogoča samodejno preusmerjanje klicev in spremljanje klicev v realnem času.