Mail.ru integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kaj je Mail.ru?
Mail.ru je rusko internetno podjetje in e -poštna storitev. Postal je eden največjih ponudnikov email v Rusiji in rusko govorečem segmentu interneta. Mail.ru ima v lasti tudi veliko število priljubljenih spletnih mest, osredotočenih na ta segment.
Kako lahko uporabljamo Mail.ru?
Ker ste priljubljena e -poštna storitev v Rusiji, lahko z Mail.ru nastavite e -poštni naslov za podporo strankam, na katerega lahko prejemate zahteve strank. Vendar je ta način reševanja težav lahko učinkovit pri delu z majhnim številom prejetih e -poštnih sporočil. Da bi se izognili neredom in zmedi, lahko svoj e -poštni naslov Mail.ru povežete z LiveAgent sistemom zahtevkov in ohranite zahtevke organizirane.
Sistem vstopnic LiveAgent v celoti podpira več email nabiralnikov različnih ponudnikov, vključno z Mail.ru, Gmail, Outlook, Yahoo in neštetimi drugimi. Poleg tega je v celoti podprt s paleto funkcij, ki skrbijo, da bo vaša e-poštna komunikacija ostala organizirana in usmerjena na prave ljudi.
Oglejte si funkcije, kot so oddelki ali avtomatska distribucija zahtevkov, ki zagotavlja, da bo vsak zahtevek dostavljen razpoložljivemu podpornemu agentu. Z oznakami ustvarite tudi različne tematske skupine ali pa nastavite svoj delovni čas, da stranke obvestite, kdaj ste na voljo za odgovor.
Najboljše pri sistemu vozovnic LiveAgent so njegove večkanalne zmogljivosti. Poleg Mail.ru in drugih ponudnikov e-pošte upravlja tudi klepet v živo, klicni center, portal za stranke in socialne medije – Facebook, Instagram, Twitter in celo even WhatsApp in Viber. Vsak od teh komunikacijskih kanalov je podprt s svojimi lastnostmi. Oglejte si celoten seznam in si vse poglejte.
Kakšne so prednosti uporabe integracije Mail.ru?
- Priljubljeni ponudnik e-pošte v Rusiji v vaši službi za pomoč
- Hitrejša komunikacija s strankami
- Boljše upravljanje e-pošte in jasnost naročil
- Večkanalni sistem zahtevkov
Searching for a way to improve your email communication?
Handle customer requests faster and get your comunication organized with LiveAgent ticketing system
Kako lahko integrirate Mail.ru z LiveAgent?
Postopek integracije Mail.ru in LiveAgent je preprost in ga je mogoče končati v nekaj minutah. Vse, kar morate storiti, je, da svoj e-poštni račun Mail.ru dodate v sistem zahtevkov LiveAgent. Sledite spodnjim navodilom, če želite izvedeti, kako to storiti.
- Če še nimate računa, pojdite na Mail.ru in ustvarite nov e-poštni račun s klikom na Ustvari pošto na vrhu leve plošče na domači strani Mail.ru. Posredujte svoje podatke in ustvarite svoj račun. Če že imate račun, lahko ta korak preskočite.
- Ko imate pripravljen račun, odprite LiveAgent in pojdite na Konfiguracija> E -pošta> Poštni računi. Zdaj kliknite oranžni gumb Ustvari na vrhu in na seznamu ponudnikov e-poštnih naslovov izberite Mail.ru.
- Nato vnesite svoje podatke, na primer ime za prijavo, geslo in izberite oddelek, kamor bodo usmerjena e-poštna sporočila. Ko končate, kliknite Shrani in vaš e-poštni naslov Mail.ru bo dodan v LiveAgent.
Vaša integracija s storitvijo Mail.ru je končana, zdaj pa bodo vsa e-poštna sporočila strank z vašega spletnega mesta Mail.ru preusmerjena v sistem zahtevkov v LiveAgent.
Nima več o sistemu vstopnic LiveAgent? Oglejte si funkcije naših funkcij sistema zahtevkov ali si poglejte primere uporabe, kako lahko z LiveAgentom izboljšate svojo podporo strankam.
Enhance your email support capabilities and provide a seamless experience for your customers
Streamline your email workflow, improve response times, and deliver exceptional customer service with the LiveAgent and Mail.ru integration.
Frequently Asked Questions
Kaj je Mail.ru?
Mail.ru je eden največjih ponudnikov e-pošte v Rusiji in ruskem delu interneta. Prav tako vodijo več priljubljenih spletnih mest.
Ali lahko Mail.ru integriram z LiveAgent?
Vaš poštni predal Mail.ru lahko brezplačno in brez zapletenih opravil integrirate v LiveAgent. Sledite navodilom v tem članku, če želite izvedeti, kako to storiti.
Kakšne so prednosti integracije Mail.ru z LiveAgent?
Izboljšana in organizirana e-poštna komunikacija, določanje prioritet, filtriranje, filtri neželene pošte in večkanalne zmogljivosti so le nekatere od številnih prednosti.
Zagovornik blagovne znamke ali ambasador blagovne znamke je lahko znana oseba ali zaposleni, ki širi blagovno znamko med ljudmi. Predloge za pridobitev e-pošte in klepet v živo so ključnega pomena za izboljšanje izkušnje strank. Integracija LiveAgenta z LadiTech omogoča sprostitev potenciala LiveAgent in Laditech.
Trello je orodje za projektni management, ki omogoča organizacijo projektov na vizualnih tabelah. Integrira se lahko z različnimi orodji, kot je LiveAgent, ter ponuja podporo strankam preko elektronske pošte, družbenih omrežij in forumov. Trello omogoča ustvarjanje kartic za stranke in dejavnosti ter omogoča enostavno integracijo z LiveAgent preko Zapier, kar omogoča boljši tok dela in spremljanje pomembnih dogodkov.
LiveAgent ponuja številne storitve za upravljanje podatkov, pomoč strankam in integracijo z drugimi orodji, kot so Sendmail in hMailServer. Ti ponujajo zaščito pred neželeno pošto in virusi ter enostavno integracijo z drugimi priljubljenimi sistemi spletne pošte. LiveAgent omogoča podporo strankam s predlogi e-poštnih sporočil in organizira dohodne klice in sporočila. Pravilni pozdravi in jedratni stavki so priporočljivi za začetek poslovne e-pošte, ki mora biti sledena, organizirana, prioritizirana in dodeljena. Podjetje je prejelo nagrade in certifikate za svoje izjemne storitve ter ponuja tudi alternativne rešitve in partnerski program.