Partner
Kaj je Mail.ru?
Mail.ru je rusko internetno podjetje in e -poštna storitev. Postal je eden največjih ponudnikov email v Rusiji in rusko govorečem segmentu interneta. Mail.ru ima v lasti tudi veliko število priljubljenih spletnih mest, osredotočenih na ta segment.
Kako lahko uporabljamo Mail.ru?
Ker ste priljubljena e -poštna storitev v Rusiji, lahko z Mail.ru nastavite e -poštni naslov za podporo strankam, na katerega lahko prejemate zahteve strank. Vendar je ta način reševanja težav lahko učinkovit pri delu z majhnim številom prejetih e -poštnih sporočil. Da bi se izognili neredom in zmedi, lahko svoj e -poštni naslov Mail.ru povežete z LiveAgent sistemom zahtevkov in ohranite zahtevke organizirane.
Sistem vstopnic LiveAgent v celoti podpira več email nabiralnikov različnih ponudnikov, vključno z Mail.ru, Gmail, Outlook, Yahoo in neštetimi drugimi. Poleg tega je v celoti podprt s paleto funkcij, ki skrbijo, da bo vaša e-poštna komunikacija ostala organizirana in usmerjena na prave ljudi.
Oglejte si funkcije, kot so oddelki ali avtomatska distribucija zahtevkov , ki zagotavlja, da bo vsak zahtevek dostavljen razpoložljivemu podpornemu agentu. Z oznakami ustvarite tudi različne tematske skupine ali pa nastavite svoj delovni čas, da stranke obvestite, kdaj ste na voljo za odgovor.
Najboljše pri sistemu vozovnic LiveAgent so njegove večkanalne zmogljivosti. Poleg Mail.ru in drugih ponudnikov e-pošte upravlja tudi klepet v živo, klicni center, portal za stranke in socialne medije – Facebook, Instagram, Twitter in celo even Viber. Vsak od teh komunikacijskih kanalov je podprt s svojimi lastnostmi. Oglejte si celoten seznam in si vse poglejte.
Kakšne so prednosti uporabe integracije Mail.ru?
- Priljubljeni ponudnik e-pošte v Rusiji v vaši službi za pomoč
- Hitrejša komunikacija s strankami
- Boljše upravljanje e-pošte in jasnost naročil
- Večkanalni sistem zahtevkov
Searching for a way to improve your email communication?
Handle customer requests faster and get your comunication organized with LiveAgent ticketing system
Kako lahko integrirate Mail.ru z LiveAgent?
Postopek integracije Mail.ru in LiveAgent je preprost in ga je mogoče končati v nekaj minutah. Vse, kar morate storiti, je, da svoj e-poštni račun Mail.ru dodate v sistem zahtevkov LiveAgent. Sledite spodnjim navodilom, če želite izvedeti, kako to storiti.
- Če še nimate računa, pojdite na Mail.ru in ustvarite nov e-poštni račun s klikom na Ustvari pošto na vrhu leve plošče na domači strani Mail.ru. Posredujte svoje podatke in ustvarite svoj račun. Če že imate račun, lahko ta korak preskočite.

- Ko imate pripravljen račun, odprite LiveAgent in pojdite na Konfiguracija> E -pošta> Poštni računi. Zdaj kliknite oranžni gumb Ustvari na vrhu in na seznamu ponudnikov e-poštnih naslovov izberite Mail.ru.

- Nato vnesite svoje podatke, na primer ime za prijavo, geslo in izberite oddelek, kamor bodo usmerjena e-poštna sporočila. Ko končate, kliknite Shrani in vaš e-poštni naslov Mail.ru bo dodan v LiveAgent.

Vaša integracija s storitvijo Mail.ru je končana, zdaj pa bodo vsa e-poštna sporočila strank z vašega spletnega mesta Mail.ru preusmerjena v sistem zahtevkov v LiveAgent.
nima več o sistemu vstopnic LiveAgent? Oglejte si funkcije naših funkcij sistema zahtevkov ali si poglejte primere uporabe, če želite izvedeti, kako lahko z LiveAgentom izboljšate svojo podporo strankam.
Frequently asked questions
Kaj je Mail.ru?
Mail.ru je eden največjih ponudnikov e-pošte v Rusiji in ruskem delu interneta. Prav tako vodijo več priljubljenih spletnih mest.
Ali lahko Mail.ru integriram z LiveAgent?
Vaš poštni predal Mail.ru lahko brezplačno in brez zapletenih opravil integrirate v LiveAgent. Sledite navodilom v tem članku, če želite izvedeti, kako to storiti.
Kakšne so prednosti integracije Mail.ru z LiveAgent?
Izboljšana in organizirana e-poštna komunikacija, določanje prioritet, filtriranje, filtri neželene pošte in večkanalne zmogljivosti so le nekatere od številnih prednosti.
E-mail naslov za podporo strankam
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki vključuje funkcije, kot so e-poštno posredovanje, sistem upravljanja pritožb, VoIP telefonski sistemi in še več. Z integracijo NiceReply omogoča zbiranje povratnih informacij od strank za izboljšanje podjetja. LiveAgent ima cenik, integracije in alternativne možnosti ter ponuja podporno portal, blog, akademijo in spletni seminar za izobraževanje.
LiveAgent je programska oprema za upravljanje obsežnih podatkov, ki vključuje programsko opremo za pomoč strankam, VoIP telefonske sisteme, samopostrežno programsko opremo, programsko opremo za dohodni klicni center, sistem upravljanja pritožb, programsko opremo odjemalskega portala in programsko opremo za upravljanje e-pošte. Poleg tega ponuja velik seznam funkcij, vključno z integracijo, cenikom in alternative ter tudi portal za podporo strankam. LiveAgent ima številne nagrade za svoje storitve in ponuja tudi partnerski program. Orodje omogoča pošiljanje e-pošte za podporo strankam, pri čemer priporoča pravilen pozdrav in jedrnat stavek, ter tudi predloge za e-poštne pozdrave.
E-pošta za podporo strankam je pomembna, saj omogoča ustrezno ravnanje, sledenje, organiziranje in dodeljevanje e-poštnih sporočil. LiveAgent omogoča enostavno pošiljanje e-pošte in ima predloge e-poštnih sporočil za storitve za stranke. Začeti poslovno e-pošto je izziv, vendar lahko uporabite predlagane pozdrave. LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja integracije, alternativne možnosti, cenik ter podporo prek porta za podporo strankam.
IceWarp je programska oprema za sodelovanje, ki vsebuje pošto z domenami po meri, skupno rabo koledarja, takojšnje sporočanje in druge funkcije sodelovanja. Prednosti so e-poštni strežnik z domeno po meri, zmožnosti skupnega urejanja in obvladovanja poljubnega števila uporabnikov. Integracija z vstopnim sistemom LiveAgentom je preprosta.