Partner
Kaj je ManyChat?
Facebook in Messenger postajata vse bolj priljubljena kanala za pomoč strankam. ManyChat je storitev, ki podjetjem omogoča ustvarjanje klepetalnic za besedilna sporočila in Facebook Messenger. Z njimi je mogoče avtomatizirati prodajo, trženje in storitve za stranke ter jih olajšati za številna podjetja. Lažje komunicirajte z ljudmi.
Kako jih uporabljati?
V kombinaciji s programom ManyChat lahko lažje avtomatizirate svoje odgovore v Facebook Messengerju in SMS ter z lahkoto obravnavate pogosta vprašanja. Spremljate lahko nove stranke, nakupe, naročnine, oznake. Ročno lahko upravljate tudi s pošiljanjem besedilnih sporočil ali sporočil Messenger, pošiljate vsebino, se naročite ali odjavite stranke, upravljate oznake ali iščete ljudi.
Prednosti
- Spremljajte nove klepete ali sporočila Facebook Messenger iz ene rešitve
- Pošiljajte in odgovarjajte na sporočila, posredujte vsebino
- Obvestila o akcijah klepeta iz Facebook Messengerja na nadzorni plošči LiveAgent
- Brezhiben potek dela s Facebook
Kako integrirati ManyChat z LiveAgentom prek Zapierja

Sledite temu priročniku, da brez težav povežete zmogljivosti Facebook in Messenger ManyChat. Z Zapier lahko izberete ločen Messenger ali druge sprožilce in akcije za povezavo teh dveh aplikacij in izboljšate svoj potek dela s podporo za stranke in Facebook Messenger.
Proces integracije dveh aplikacij ne zahteva izkušenj s kodiranjem in ga je mogoče izvesti v nekaj minutah. Zapier vam bo razložil in vas vodil skozi vse korake v procesu. Prvi korak je, da se prijavite v svoj račun Zapier. Če ga nimate, ga lahko ustvarite na tej povezavi. Nato lahko nadaljujete na LiveAgent + ManyChat integracijski strani.
Pomaknite se navzdol po strani in videli boste sprožilec in izbiro akcije. Sprožilec deluje kot aktivator za izbrano akcijo. To pomeni, da če se v eni programski opremi nekaj zgodi, se bo pojavil sprožilec, v drugi integrirani programski opremi pa se bo zgodila akcija in dejanje. Sprožilce in akcije lahko nastavite obojesmerno med programi ali celo znotraj ene same programske opreme.

Odločite se, kateri sprožilec in akcijo želite nastaviti. Programsko opremo lahko kadar koli integrirate z več sprožilci in akcijami, če želite. Kot predstavitev smo izbrali ManyChat za sprožitev akcije New Tagged User in LiveAgent Ustvari pogovor. Vsak uporabnik, ki je označen na Facebook, bo sprožil dejanje pogovora v vaši službi za pomoč. Po potrebi lahko ustvarite več povezav, zato izberite svojo prvo in kliknite modri gumb Connect LiveAgent + ManyChat.

Odprla se bo konfiguracija vašega sprožilca ManyChat. Izbrati morate svoj račun in izpolniti podrobnosti, da zagotovite, da bo sprožilec deloval. Ko končate, vam priporočamo, da ga preizkusite in preverite, ali deluje.

Ko končate z Manychat, morate samo še nastaviti akcijo. Izpolnite obvezna polja. Če želite dejanje podrobneje določiti, imate možnost, da izpolnite tudi polja, ki niso obvezna.

Zdaj morate le še narediti zadnji preizkus in preveriti, ali integracija deluje. V primeru, da naletite na težave, vam bo Zapier ponudil priročen vodnik za odpravljanje težav, ki vam bo pomagal rešiti težavo. Če je test uspešno izveden, je vaša integracija pripravljena in jo lahko preizkusite v živo.

Frequently asked questions
Kaj je ManyChat?
ManyChat je platforma, ki vam omogoča, da ustvarite chatbot za svojo Facebook stran, ki bo vašemu podjetju pomagala povečati prodajo, donosnost naložbe in končno prihodke.
Kako lahko integrirate ManyChat z LiveAgent?
1. Prijavite se v svoj račun Zapier
2. Pojdite na Zapier - LiveAgent + ManyChat
3. Izberite akcijo
4. Povežite
5. Izpolnite potrebne podatke
6. Test
7. Uporabite takoj iz LiveAgent
Klepetalnice v živo prinašajo hitro storitev za stranke, sposobnost odziva v realnem času, povečanje konverzij in zmanjšanje stresa strank, ki jim ni treba čakati na odgovor. S tem stranke lahko hitro pridobijo potrebne informacije o izdelkih in storitvah. Klepet v živo je pomemben kanal za storitve za stranke, saj ponuja skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času in konkurenčno prednost po ugodni ceni.
LiveAgent omogoča klepet kot komunikacijsko orodje s strankami. Klepet je priljubljen kanal med stranko in blagovno znamko. Osnovna pravila klepeta vključujejo pravilno slovnico in črkovanje, hitro odzivnost, izogibanje kraticam in okrajšavam ter uporabo popolnih stavkov. Pripravljeni odgovori lahko podpirajo delo ekipe za pomoč strankam, vendar jih je treba prilagoditi. Stranke imajo rade, ko so nagovorjene po imenu.
Orodje za klepet v živo je učinkovit način komunikacije s strankami na spletnem mestu. Klepetom v živo omogoča skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času in konkurenčno prednost po ugodni ceni. Poleg prenosa besedilnih sporočil in drugih vsebin uporabnikom ponuja tudi številne druge funkcije, kot so predklepetni obrazci, obrazci brez povezave in proaktivna vabila na klepet. Napredna verzija klepeta omogoča tudi skupno rabo zaslona in celo glasovne in video klice. Uporaba orodja za klepet na spletnem mestu je stroškovno učinkovit način pretvorbe obiskovalca spletnega mesta v plačljivega kupca.
LiveAgent je orodje za klepetalnice na spletu, ki omogoča hitro storitev za stranke v realnem času. Nudi številne funkcije, kot so proaktivna povabila in oblikovanje gumbov in oken za klepet, ki izboljšujejo podporo strankam. Brezplačen spletni klepet pa pomaga pri zmanjševanju števila opuščenih košaric in povečuje produktivnost storitev za stranke. LiveAgent je del celotnega nabora programske opreme za pomoč strankam, ki je ugodna in ima konkurenčno prednost.