ManyChat integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kaj je ManyChat?
Facebook in Messenger postajata vse bolj priljubljena kanala za pomoč strankam. ManyChat je storitev, ki podjetjem omogoča ustvarjanje klepetalnic za besedilna sporočila in Facebook Messenger. Z njimi je mogoče avtomatizirati prodajo, trženje in storitve za stranke ter jih olajšati za številna podjetja. Lažje komunicirajte z ljudmi.
Kako jih uporabljati?
V kombinaciji s programom ManyChat lahko lažje avtomatizirate svoje odgovore v Facebook Messengerju in SMS ter z lahkoto obravnavate pogosta vprašanja. Spremljate lahko nove stranke, nakupe, naročnine, oznake. Ročno lahko upravljate tudi s pošiljanjem besedilnih sporočil ali sporočil Messenger, pošiljate vsebino, se naročite ali odjavite stranke, upravljate oznake ali iščete ljudi.
Prednosti
- Spremljajte nove klepete ali sporočila Facebook Messenger iz ene rešitve
- Pošiljajte in odgovarjajte na sporočila, posredujte vsebino
- Obvestila o akcijah klepeta iz Facebook Messengerja na nadzorni plošči LiveAgent
- Brezhiben potek dela s Facebook
Kako integrirati ManyChat z LiveAgentom prek Zapierja
Sledite temu priročniku, da brez težav povežete zmogljivosti Facebook in Messenger ManyChat. Z Zapier lahko izberete ločen Messenger ali druge sprožilce in akcije za povezavo teh dveh aplikacij in izboljšate svoj potek dela s podporo za stranke in Facebook Messenger.
Proces integracije dveh aplikacij ne zahteva izkušenj s kodiranjem in ga je mogoče izvesti v nekaj minutah. Zapier vam bo razložil in vas vodil skozi vse korake v procesu. Prvi korak je, da se prijavite v svoj račun Zapier. Če ga nimate, ga lahko ustvarite na tej povezavi. Nato lahko nadaljujete na LiveAgent + ManyChat integracijski strani.
Pomaknite se navzdol po strani in videli boste sprožilec in izbiro akcije. Sprožilec deluje kot aktivator za izbrano akcijo. To pomeni, da če se v eni programski opremi nekaj zgodi, se bo pojavil sprožilec, v drugi integrirani programski opremi pa se bo zgodila akcija in dejanje. Sprožilce in akcije lahko nastavite obojesmerno med programi ali celo znotraj ene same programske opreme.
Odločite se, kateri sprožilec in akcijo želite nastaviti. Programsko opremo lahko kadar koli integrirate z več sprožilci in akcijami, če želite. Kot predstavitev smo izbrali ManyChat za sprožitev akcije New Tagged User in LiveAgent Ustvari pogovor. Vsak uporabnik, ki je označen na Facebook, bo sprožil dejanje pogovora v vaši službi za pomoč. Po potrebi lahko ustvarite več povezav, zato izberite svojo prvo in kliknite modri gumb Connect LiveAgent + ManyChat.
Odprla se bo konfiguracija vašega sprožilca ManyChat. Izbrati morate svoj račun in izpolniti podrobnosti, da zagotovite, da bo sprožilec deloval. Ko končate, vam priporočamo, da ga preizkusite in preverite, ali deluje.
Ko končate z Manychat, morate samo še nastaviti akcijo. Izpolnite obvezna polja. Če želite dejanje podrobneje določiti, imate možnost, da izpolnite tudi polja, ki niso obvezna.
Zdaj morate le še narediti zadnji preizkus in preveriti, ali integracija deluje. V primeru, da naletite na težave, vam bo Zapier ponudil priročen vodnik za odpravljanje težav, ki vam bo pomagal rešiti težavo. Če je test uspešno izveden, je vaša integracija pripravljena in jo lahko preizkusite v živo.
Frequently Asked Questions
Kaj je ManyChat?
ManyChat je platforma, ki vam omogoča, da ustvarite chatbot za svojo Facebook stran, ki bo vašemu podjetju pomagala povečati prodajo, donosnost naložbe in končno prihodke.
Kako lahko integrirate ManyChat z LiveAgent?
1. Prijavite se v svoj račun Zapier 2. Pojdite na Zapier - LiveAgent + ManyChat 3. Izberite akcijo 4. Povežite 5. Izpolnite potrebne podatke 6. Test 7. Uporabite takoj iz LiveAgent