Kaj je Megafon?
Megafon je prva predplačniška internetna telefonska storitev za domače in poslovne uporabnike v Bolgariji. Poleg tega je ponudnik storitve Voice over Internet Protocol (VoIP). Megafon je zdaj del LiveAgent-a. Posledično lahko ti dve platformi povežete hitro in enostavno.
Kako lahko integrirate Megafon z LiveAgent?
1. Prijavite se v svoj LiveAgent
2. Kliknite Konfiguracije> Klic> Številke> Megafon
3. Dodajte Megafon VoIP številko
Koliko stane integracija Megafona?
LiveAgent ne zaračunava dodatnih stroškov za integracijo Megafona. Vendar ne pozabite, da Megafon deluje posebej, zato svoje storitve ustrezno zaračuna.
Prednosti uporabe storitev Megafon VoIP:
- dostop po vsej Bolgariji
- široka paleta združljivosti naprav
- boljša uporabniška izkušnja
- visoka zanesljivost
Če bi želeli izvedeti več o tem, kako deluje klicni center, si oglejte spodnji video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Megafon integration!
Frequently asked questions
Kaj je Megafon?
Megafon je telekomunikacijsko podjetje s sedežem v Sofiji v Bolgariji.
Kako lahko številko Megafon VoIP povežete z LiveAgent?
1. Kliknite Konfiguracija > Klic > Številke >Megafon
2. Dodajte Megafon VoIP številko
3. Uporabite takoj
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki vključuje tudi sistem za upravljanje pritožb, samopostrežno programsko opremo in programsko opremo za dohodni klicni center ter odjemalski portal. Ponuja tudi integracije, VoIP telefonske sisteme, spletni seminarje, testiranje tipkanja in kalkulator stroškov. LiveAgent zagotavlja podporno portal in stanje sistema ter omogoča selitev podatkov. Obstaja tudi partnerski program, kjer lahko sodelujete z njimi. LiveAgent je blagovna znamka podjetja Quality Unit, LLC, ki ponuja pogoje in poslovanje, varnostno politiko zasebnosti in politiko zasebnosti GDPR. Nedavno ste se registrirali na platformi LiveAgent in trenutno pripravljajo vašo nadzorno ploščo.
20 najboljših VoIP telefonskih sistemov in integracij
V tem besedilu so predstavljene različne poslovne telefonske rešitve, od katerih vsaka ponuja svoje prednosti in slabosti. Microsoft 365 Business Voice je edinstvena zaradi svojih pisarniških aplikacij, Vonage Business pa ponuja blokiranje sporočil strežnika. Kontaktni center Freshdesk upravlja klice za nevladne organizacije, MiCloud Connect pa omogoča enotno platformo za upravljanje zahtevkov za podporo. Pisarna Ooma je priporočljiva za manjša podjetja, saj vključuje brezvrvične telefone. Vsaka ima svojo ceno in funkcije.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema, programska oprema za dohodni klicni center, sistem upravljanja pritožb, programska oprema odjemalskega portala in programska oprema za upravljanje e-pošte. Podjetje ponuja tudi podporo in ima veliko število partnerjev. Registrirani uporabniki prejmejo podatke za prijavo in so obveščeni o posodobitvah in popustih preko spletnih novic. LiveAgent se trenutno izdeluje in bo kmalu na voljo uporabnikom.