Partner
Kaj je Mobex?
Mobex se predstavlja kot zanesljiva in cenovno ugodna VoIP storitev za podjetja. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2012. Ponuja več kot 40 osnovnih funkcij za klicnim centrom po celem svetu.
LiveAgent je sklenil partnerska razmerja z več VoIP ponudniki. Z Mobex smo ravnotako sklenili partnerstvo, da bi zagotovili odlično izkušnjo njihovim uporabnikom.


Koliko stane integracija Mobex v LiveAgent?
LiveAgent za integracijo Mobex ne zaračunava nobenih dodatnih stroškopv. Je pa Mobex samostojno podjetje, ki ima s cenikom določene cene svojih storitev.
Kako integrirati Mobex v LiveAgent?
Najprej se vpišete v Mobex in LiveAgent. Za povezavo Mobex z LiveAgent klicnim centrom potrebujete VoIP številko. Ko pridobite vse potrebne podatke, jih vnesete v LiveAgent (glejte posnetek zaslona).

Prednosti:
- zelo zanesljivo
- konkurenčne cene
- izboljšana izkušnja strank
- dostop z množice naprav
Če bi želeli izvedeti več o tem, kako deluje klicni center, si poglejte spodnji video.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Mobex integration!
Frequently asked questions
Kaj je Mobex?
Mobex je ponudnik telefonskih storitev za podjetja, ki ponuja tudi VoIP
Kako lahko integrirate Mobex v LiveAgent?
Tukaj so hitra navodila za integracijo. Sestravljena so iz 4 korakov. V prvem koraku pridobite Mobex VoIP številko. V drugem koraku se vpišete v LiveAgent račun in greste na Konfiguracije - Klic - Številke - (+ gumb). Tretji korak zahteva od vas, da poiščete Mobex in vpišete zahtevanje podatke. V zadnjem, četrtem koraku pa vse informacije shranite.
Koliko stane integracija Mobex v LiveAgent?
LiveAgent ne računa nobenih dodatnih stroškov za integracijo Mobex.
Odkrijte najboljšo alternativo za klepet v živo
Intercom, Zendesk, Olark, LiveAgent in LiveChat Inc. so ponudniki proaktivnih vabil za klepet, vendar Intercom ne ponuja souporabe zaslona. Samodejno preusmerjanje in prenašanje klepetov ter integracije s tretjimi ponudniki so na voljo pri vseh ponudnikih. Vpogledi v sporočila so na voljo le pri LiveAgentu in LiveChat Inc., medtem ko je neomejena zgodovina klepeta na voljo pri vseh, razen v najnižji tarifi pri LiveChat Inc.
Podjetje LiveAgent ponuja programske rešitve za pomoč strankam, VoIP telefonske sisteme, odjemalski portal ter upravljanje e-pošte. Sistem je enostaven za uporabo in z njim lahko bolje upravljate svoje stranke ter poslovanje. LiveAgent ponuja različne pakete ter integracije. Podjetje je prejemnik certifikatov ter nagrad, o njihovih storitvah pa lahko preberete mnenja strank. LiveAgent ponuja tudi spletno akademijo ter strokovne seminarje za svoje uporabnike.
Ali iščete alternativo za 3CX?
Programska oprema z intuitivnim vmesnikom in večkanalnim vstopničnim sistemom, ki lahko upravlja z vsakim komunikacijskim kanalom, je ključna za izboljšanje podpore strankam in doseganje ljudi po vseh kanalih. Hitri klepet v živo na spletni strani je prav tako pomemben pripomoček za večjo vključenost strank in doseganje najboljših ocen.
Stiki službe za pomoč Mobirise
Mobirise je graditelj spletnih mest, ki zagotavlja podporo strankam preko e-pošte, foruma in družbenih medijev. Namen tega članka je ponuditi kontaktne podatke, da se lahko stranke obrnejo neposredno na njih. Podpora prek klepeta v živo ali klicnega centra ni na voljo. Mobirise ima tudi bazo znanja in aktivne profile družbenih medijev.