Partner
Kaj je Monday?
Monday je večfunkcijska rešitev za podjetja. Z njo upravljate s projekti, odnosi s strankami, marketinškimi kampanjami. Pomaga vam najti hrošče, upravljati s projekti strank in več.
Kaj lahko naredite z Monday?
Z integracijo Monday lahko postorite veliko opravil neposredno iz LiveAgent. Po integraciji lahko sledite novim strankam, spremembam vsebine v stolpcih, predmetih na nadzorni plošči, novim nadgradnjam in uporabnikom. Spremembe lahko naredite tudi sami. Arhivirate lahko različne stvari in skupine. Poskrbite za skupine emailov in več.
Prednosti
- Sledite novostim in nadgradnjam iz LiveAgent
- Arhivirajte, ustvarjajte in delajte vse na eni platformi
- Nič več menjanja aplikacij
Frequently asked questions
Kaj je Monday?
Monday je orodje za projektni management, ki vašemu podjetju pomaga organizirati delo in slediti uspešnosti vaše ekipe.
Kakšne so prednosti Monday integracije v LiveAgent?
Integracija Monday prinaša kar nekaj prednosti. Prva je, da menjava vmesnikov ni več potrebna. Monday pomaga ekipam do večje učinkovitosti s sledenjem novostim in nadgradnjam v LiveAgent.
Obvestilo o integraciji Twitterja
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, odjemalski portal, upravljanje e-pošte, dohodni klicni center in sistem za upravljanje pritožb. Podjetje nudi podporo preko portala za podporo, selitve podatkov, stanje sistema, dnevnik sprememb ter zahteva za predlog. Poleg tega, so na voljo tudi integracije in alternativne možnosti ter brezplačen preizkus. Institucija, katere lastnik je Quality Unit LLC, ponuja tudi blog, glosar, akademijo, predloge in seminarje. Družba ima tudi nagrade in certifikate ter partnerje za VoIP.
Asana je orodje za organizacijo dela v ekipi, ki omogoča odpiranje projektov, dodeljevanje opravil, postavljanje rokov in komunikacijo s sodelavci. Integracija Asane v LiveAgent preko Zapier storitev omogoča avtomatizacijo različnih opravil, kot je dodajanje novih strank, odstranjevanje/dodajanje strank v določene skupine ali odpiranje novih komunikacijskih kanalov. Vključitev Asane v LiveAgent omogoča povečanje učinkovitosti ekipe, prihranek časa in učinkovitejšo organizacijo dela.
Povratni klic službe za stranke
Dohodni klici v kontaktnem centru podjetja se delijo na klice storitve za stranke in prodajne klice. Ustrezno usposobljeni zastopniki so ključnega pomena za uspešno reševanje klicev. Samodejni povratni klici izboljšujejo izkušnjo strank ter zmanjšujejo število opuščenih klicev. Sledenje meritvam je ključno za prepoznavanje področij za izboljšanje. Zanesljiva programska oprema klicnega centra in možnosti samopostrežbe za stranke so pomembni praksi.