Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

NetCrunch

NetCrunch lahko omogočite, da opozorila kot  zahtevke objavlja neposredno na vaši službi za pomoč uporabnikom LiveAgent, vendar morate najprej nastaviti profil integracije za LiveAgent.

  • Če želite to narediti, kliknite Nadzor> Profili integracije na vrhu aplikacije NetCrunch.
  • V urejevalniku morate vnesti ime za nov profil integracije in od vas bo zahtevan ključ API. Kliknite na to povezavo če želite izvedeti, kje najdete svoj žeton API. Kopirajte ključ v profil za integracijo in ga shranite.
integracijski profili

Kaj je Netcrunch?

NetCrunch je sistem za spremljanje omrežja, zasnovan za IT skupine podjetij, ki imajo potrebne povezave z digitalnim svetom. Ta programska oprema vam omogoča spremljanje vseh ključnih operacij, povezanih z vašim omrežjem, za lažje prepoznavanje napak in možnosti za izboljšanje zmogljivosti.

Kako ga uporabiti?

Če želite NetCrunch omogočiti uporabo integracije, morate ustvariti opozorilni skript ali urediti že obstoječega. Sledite spodnjim korakom, če želite izvedeti, kako ustvariti nov scenarij opozarjanja.

  • Kliknite Monitoring> Alerting Escalation Scripts
  • V scenarijih opozorila Windows kliknite Dodaj opozorilni skript
  • Kliknite Dodaj in izberite Dejanje za takojšen zagon
  • Kliknite zavihek Integracije in izberite zahtevek LiveAgent
dodajte akcijo
  • Odprlo se bo novo okno in NetCrunch si bo vzel nekaj časa, da naloži vaše oddelke. Zdaj izberite oddelek, kamor naj se pošljejo zahtevki. Za boljši pregled bi bilo lahko koristno ustvariti ločen oddelek za zahtevke NetCrunch. Vnesite tudi e-poštno sporočilo, ki bo prikazano kot vlagatelj tega zahtevka. Za to boste morda želeli ustvariti ločen račun, poskrbite, da bo to e-poštni naslov aktivnega obiskovalca. Vnesite tudi e-poštni naslov za podporo svoje službe za pomoč uporabnikom, vendar se prepričajte, da lahko “vlagatelj zahtevka” dostopa do tega e-poštnega sporočila.
  • Prepričajte se, da uporabljate pravilen profil in preizkusite pošiljanje zahtevkov LiveAgent s klikom na Test. Prikazalo se bo majhno okno s preskusnim postopkom in če je vse pravilno konfigurirano, se bo preskus končal s sporočilom “Uspešno izvedeno”. Posledično bi se moral preskusni zahtevek zdaj prikazati v vaši službi za pomoč v kongiguraciji oddelek.
zahtevek

Vendar to ne bo delovalo pri operaciji “Reši vstopnico”. Če želite preizkusiti operacijo “Odpravi vstopnico”, morate ustvariti opozorilni skript z operacijo “Odpri vstopnico” kot dejanje, ki ga je treba takoj izvesti, in operacijo “Zapri vstopnico” kot dejanje za izvajanje ob opozorilu blizu. Nato izberite vozlišče in ustvarite opozorilo (na primer onemogočeno spremljanje), da preizkusite in temu opozorilu dodelite skript opozorila. V naslednjih korakih je razloženo, kako za eno vozlišče ustvarite opozorilo “Onemogočeno spremljanje vozlišč”.

  • Z desno tipko miške kliknite vozlišče, kjer želite ustvariti opozorilo
  • Izberite Nastavitve vozlišča in kliknite Opozorila in poročila v oknu z nastavitvami vozlišča
  • Kliknite Dodaj opozorilo, izberite zavihek Osnovno in izberite Nadzor vozlišč je onemogočen
  • Z desno miškino tipko kliknite novo opozorilo in izberite Dodeli vnaprej določen skript opozorila> Ime vašega skripta
nastavitve spremljanja vozlišč

Če zdaj sprožite opozorilo (onemogočite spremljanje vozlišč), boste ustvarili zahtevek. Če je to opozorilo zaprto (Omogočeno spremljanje vozlišč), bo zahtevek komentiran in odpravljen. Ko je takšen opozorilni skript priložen različnim opozorilom, bo NetCrunch vsakič poslal sporočila LiveAgent, ko je podano opozorilo ustvarjeno

zahtevek 2

Zahtevke lahko pošljete tudi v različne oddelke. To lahko storite tako, da ustvarite nov scenarij opozarjanja za vsak oddelek, ne da bi vsakič ustvarili nov profil integracije. Za lažje razlikovanje pozneje skrbno poimenujte skripte.

WebHooks ali HTTP zahteva (dvosmerna integracija)

Služba za pomoč LiveAgent je ena od naših dvosmernih integracij – to pomeni, da lahko konfigurirate zahtevo HTTP, ki pošilja podatke nazaj v NetCrunch, ko je zahtevek razrešen v LiveAgent tako, da se zapre tudi opozorilo v NetCrunch. To ne odpravi težave, ki je povzročila opozorilo, vendar bo zaprlo opozorilo, ki ga ustvari NetCrunch (tj. Node je še vedno zaprto, čeprav je opozorilo zaprto).

Če želite prejeti takšno zahtevo od LiveAgent, morate konfigurirati dostop do ključa API v NetCrunch. To storite tako, da odprete profil integracije LiveAgent in kliknete “Odpri upravitelja ključev API”. Kopirajte URL WebHook in zamenjajte [Web_access_address] z vašim naslovom za spletni dostop (tj. Https: //123.456.789.0/ncinf/rest …).

upravljanje api ključa

Pojdite v LiveAgent, izberite Konfiguracija> Avtomatizacija> Pravila in ustvarite novo pravilo. Dajte pravilu opisno ime in izberite “Uporabi”, ko se je »stanje zahtevka spremenilo«. Zdaj določite podobne pogoje:

IF oddelek zahtevka (npr) NetCrunch Oddelek AND nov status je Rešeno.

uredite pravilo

Zdaj izberite akcijo “Zahteva HTTP” in dodajte URL z nadomeščenim naslovom Web_Access_Adress v polje za URL. Izberite metodo HTTP “POST” in dodajte glavo “Content-Type: application/json”. Vnesite to v telo HTTP, ki ga želite poslati kot podatke v NetCrunch:

{
  "ID": "{$conv_conversationid}",
  "status": "{$conv_status}",
  "subject": "{$conv_subject}",
  "closedBy": "{$last_in_ticket_agent_lastname}, {$last_in_ticket_agent_firstname}"
}
izvedite akcijo

Shranite to pravilo avtomatizacije. Ko NetCrunch ustvari vstopnico in ko jo agent LiveAgent razreši, se bo opozorilo v NetCrunchu zaprlo. Upoštevajte, da lahko težava še vedno obstaja, vendar bo opozorilo odpravljeno kot odgovor na dejanje LiveAgent.

pravilo

Pogosta vprašanja

Kaj je NetCrunch?

NetCruch je platforma, ki omogoča spremljanje vašega sistema IT brez agentov. Podjetje deluje že več kot 20 let in strankam vsak dan pomaga pri obvladovanju kompleksnosti IT sistema. 

 

Kakšne so prednosti uporabe NetCrunch?

- uporabniku prijazno

- popolnoma prilagodljivo

- fleksibilna vizualizacija 

 

Nazaj k integracijam Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico