Nicereply integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Nicereply Politika zasebnosti
Če želite Nicereply integrirati z LiveAgent, sledite spodnjim navodilom za integracijo.
- Prepričajte se, da imate skrbniške pravice za račune LiveAgent in Nicereply
- Celoten priročnik za integracijo najdete tukaj: https://support.nicereply.com/article/99-getting-started-with-liveagent-integration
Izmerite zadovoljstvo strank
Izmerite zadovoljstvo strank z Nicereply – orodjem za anketo CSAT, izdelanim za LiveAgent. Anketirajte svoje stranke neposredno iz LiveAgent-a. Oglejte si podatke o zadovoljstvu strank, posredovane v zahtevke LiveAgent, ne da bi morali kdaj zapustiti aplikacijo.
Preizkusite brezplačno 14 dni.
Če imate kakršna koli vprašanja o Nicereply for LiveAgent nam vprašanje pošljite na contact@nicereply.com.
- ✓ No setup fee
- ✓ Customer service 24/7
- ✓ No credit card required
- ✓ Cancel any time
Kako deluje?
Izmerite zadovoljstvo strank z anketo na dnu vsakega e-poštnega sporočila ali jo sprožite po razrešitvi zahtevka ali klepeta. Izbirajte med merjenjem zadovoljstva strank, neto ocene promotorja ali ocene napora kupca. Odgovori se potisnejo nazaj v LiveAgent kot komentarji in vrednosti polj po meri.
Ključne funkcije:
- Izmerite meritve, ki so pomembne. Izbirajte med CSAT, NPS in CES. Po potrebi premešajte in povežite.
- Prilagodite videz in občutek svojih anket. Spremenite barvno shemo, dodajte logotip in postavite dodatna vprašanja.
- Izberite ocenjevalno lestvico, ki vam ustreza – zvezdice, smeška, palci – se odločite sami.
- Odločite se, kdaj boste anketirali vaše stranke. Po vsaki interakciji? Ko je zahtevek rešen? Kako hitro? Takoj, po eni uri ali naslednji dan? Vse je odvisno od vas.
- Oglejte si delovanje različnih agentov, skupin in oddelkov.
- Podrobneje si oglejte analitiko z lestvicami najboljših, histogrami, grafikoni trendov in še več.
- Vse povratne informacije v zvezi z zahtevkom si oglejte neposredno v LiveAgent-u.
- Ne plačujte za nerešene ankete. Plačate samo za resnične rezultate – odgovore na ankete. Nicereplyu zaupa na stotine podjetij:
Izvedite več o integraciji LiveAgentja z Nicereplyom. Začnite brezplačni 14-dnevni preizkus.
Frequently Asked Questions
Kaj je NiceReply?
NiceReply je platforma za upravljanje strank, ki vam pomaga z merjenjem zadovoljstva strank, neto ocene promotorja in ocene napora kupca z zbiranjem povratnih informacij.
Kako lahko integrirate NiceReply z LiveAgent?
Prvi korak je imeti račun tako pri NiceReply kot pri LiveAgentu. Drugi korak je dejanska integracija. Tu je podroben vodnik za NiceReply integracijo.
Pabbly Connect je integracijska platforma za avtomatizacijo toka dela. LiveAgent ponuja številna orodja za podporo strankam in 14-dnevno brezplačno preskusno obdobje. Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam z visoko stopnjo zadovoljstva. LiveAgent je mogoče integrirati z več kot 400+ aplikacijami. Ustvarite račun brezplačno in izkoristite široko izbiro integracij ter nastavitev določenega časa za posamezne akcije.
Klepeti v živo so odlična rešitev za učinkovito podporo strankam in izboljšanje izkušnje strank na spletni strani. Pri izbiri programske opreme za klepet v živo je treba upoštevati različne faktorje, kot so funkcije, enostavnost vključevanja in prilagajanja, integracija drugih proizvajalcev, varnost, združljivost z mobilnimi napravami, cene in podpora strankam. LiveAgent omogoča klepete v živo, ki se lahko prilagodijo poslovnim potrebam. Integracija z uKit-om omogoča postavitev gumba za klepet v živo na spletno mesto. Cena za to storitev se razlikuje glede na število agentov podjetja.
Ucraft je intuitiven ustvarjalec spletnih mest, ki omogoča hitro in kakovostno izdelavo spletnih strani za podjetja in dogodke. Integracija LiveAgent klepeta omogoča učinkovito podporo strankam. Ucraft je primeren za vsakogar, ki želi zgraditi osebno ali poslovno spletno stran, ter omogoča integracijo klepeta v živo z LiveAgent na svojo stran Ucraft. Klepet v živo z LiveAgentom je pripravljen obravnavati vprašanja in zahteve strank.