Partner
Če želite Nicereply integrirati z LiveAgent, sledite spodnjim navodilom za integracijo.
- Prepričajte se, da imate skrbniške pravice za račune LiveAgent in Nicereply
- Celoten priročnik za integracijo najdete tukaj: https://support.nicereply.com/article/99-getting-started-with-liveagent-integration
Izmerite zadovoljstvo strank
Izmerite zadovoljstvo strank z Nicereply – orodjem za anketo CSAT, izdelanim za LiveAgent. Anketirajte svoje stranke neposredno iz LiveAgent-a. Oglejte si podatke o zadovoljstvu strank, posredovane v zahtevke LiveAgent, ne da bi morali kdaj zapustiti aplikacijo.
Preizkusite brezplačno 14 dni.
Če imate kakršna koli vprašanja o Nicereply for LiveAgent nam vprašanje pošljite na contact@nicereply.com.
- ✓ No setup fee
- ✓ Customer service 24/7
- ✓ No credit card required
- ✓ Cancel any time
Kako deluje?
Izmerite zadovoljstvo strank z anketo na dnu vsakega e-poštnega sporočila ali jo sprožite po razrešitvi zahtevka ali klepeta. Izbirajte med merjenjem zadovoljstva strank, neto ocene promotorja ali ocene napora kupca. Odgovori se potisnejo nazaj v LiveAgent kot komentarji in vrednosti polj po meri.
Ključne funkcije:
- Izmerite meritve, ki so pomembne. Izbirajte med CSAT, NPS in CES. Po potrebi premešajte in povežite.

- Prilagodite videz in občutek svojih anket. Spremenite barvno shemo, dodajte logotip in postavite dodatna vprašanja.
- Izberite ocenjevalno lestvico, ki vam ustreza – zvezdice, smeška, palci – se odločite sami.

- Odločite se, kdaj boste anketirali vaše stranke. Po vsaki interakciji? Ko je zahtevek rešen? Kako hitro? Takoj, po eni uri ali naslednji dan? Vse je odvisno od vas.
- Oglejte si delovanje različnih agentov, skupin in oddelkov.
- Podrobneje si oglejte analitiko z lestvicami najboljših, histogrami, grafikoni trendov in še več.
- Vse povratne informacije v zvezi z zahtevkom si oglejte neposredno v LiveAgent-u.
- Ne plačujte za nerešene ankete. Plačate samo za resnične rezultate – odgovore na ankete. Nicereplyu zaupa na stotine podjetij:

Izvedite več o integraciji LiveAgentja z Nicereplyom. Začnite brezplačni 14-dnevni preizkus.
Frequently Asked Questions
Kaj je NiceReply?
NiceReply je platforma za upravljanje strank, ki vam pomaga z merjenjem zadovoljstva strank, neto ocene promotorja in ocene napora kupca z zbiranjem povratnih informacij.
Kako lahko integrirate NiceReply z LiveAgent?
Prvi korak je imeti račun tako pri NiceReply kot pri LiveAgentu. Drugi korak je dejanska integracija. Tu je podroben vodnik za NiceReply integracijo.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.