O2 Business Services integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kaj je O2 Business Services?
O2 Business Services je trenutno največji ponudnik integriranih telekomunikacijskih storitev na Češkem in Slovaškem. Podjetje ponuja storitve po celi Evropi od leta 2015. Imajo kompleksen portfelj glasovnih in podatkovnih storitev ter informacijsko-komunikacijskih rešitev.
Kako deluje programska oprema klicnega centra?
Kako lahko vključite O2 Business Services v LiveAgent?
Tukaj je hitri vodič:
1. Pridobite VoIP številko pri O2 Business Services
2. Vpišite se v svoj LiveAgent račun
3. Kliknite na Nastavitve – Klic – Številke – Ustvari (+ gumb)
4. Poiščite O2 Business Services
5. Dodajte svojo VoIP številko
6. SHRANITE
Kakšni so stroški dodajanja O2 Business Service?
Dodajanje VoIP v sistem LiveAgent je brezplačno. Lahko pa O2 Business Services zaračuna dodatne stroške neodvisno od nas.
Kakšne so prednosti?
- zanesljiv ponudnik
- brezplačna LiveAgent integracija
- boljša uporabniška izkušnja
- stroškovno učinkovito
Če bi želeli izvedeti več o tem kako deluje klicni center, si poglejte spodnji video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Frequently Asked Questions
Kaj je O2 Business Services?
O2 Business Services je telekomunikacijsko podjetje, ki ponuja storitve v Evropi
Kako lahko v LiveAgent dodate O2 Business Services VoIP številko?
Prijavite se v svoj LiveAgent račun in pojdite na Nastavitve - Klic -Številke - Ustvari (+). Za tem poiščite O2 Business Services in dodajte svojo številko.
Koliko stane dodajanje VoIP številke v LiveAgent?
LiveAgent ne zaračunava dodatnih stroškov. Če imate naročnino na LiveAgent, je implementacija vaše VoIP številke brezplačna.
Trello je orodje za projektni management, ki omogoča organizacijo projektov na vizualnih tabelah. Integrira se lahko z različnimi orodji, kot je LiveAgent, ter ponuja podporo strankam preko elektronske pošte, družbenih omrežij in forumov. Trello omogoča ustvarjanje kartic za stranke in dejavnosti ter omogoča enostavno integracijo z LiveAgent preko Zapier, kar omogoča boljši tok dela in spremljanje pomembnih dogodkov.