Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Open-Xchange

Kaj je Open-Xchange?

Poleg e-pošte, dokumentov, urnika in skupne rabe v socialnih medijih, Open-Xchange ponuja popolnoma integrirano programsko opremo za spletno komunikacijo, sodelovanje in produktivnost. Platforma uporabnikom omogoča integracijo tokov sporočil iz Google Mail, Hotmail, Facebook, Twitter in LinkedIn. Programska oprema je enostavna za uporabo, zahvaljujoč intuitivnemu uporabniškemu vmesniku in enostavni nastavitvi.

Kako lahko uporabite Open-Xchange?

Open-Xchange je rešitev za produktivnost, ki je primerna za vsakogar, ki za svojo pisarno potrebuje več kot le e-pošto. Ponuja obsežen nabor aplikacij, ki pomaga pri organizaciji ekipe in vam omogoča uporabo prostora za shranjevanje v oblaku. Odlična je programska oprema za manjše skupine za pomoč uporabnikom, integrirate pa jo lahko s službo za pomoč LiveAgent.

Kadar zastopnik za stranke prejme povpraševanje stranke, to postane zahtevek ticket zahvaljujoč sistemu zahtevkov LiveAgent. Naše funkcije učinkovitosti, kot so zamodejna distribucija zaktevkov, oddelkov in zaznavanje kolizije agentov zagotavljajo, da bo zahtevek poslan pravi osebi, ki ga lahko nato reši. To bo pospešilo in poenostavilo postopek storitve za stranke.

Poleg obravnave e -poštnih sporočil lahko naš univerzalni nabiralnik upravlja sporočila v klepetu v živo, klice strankbazo znanja s portalom za stranke, in račune na socialnih medijih iz Facebook, Twitter, Instagram in Viber. Naš sistem zahtevkov lahko preprosto zagotovi vključitev vaših komunikacijskih kanalov, vaša vprašanja pa bodo ostala organizirana in razdeljena ne glede na vse.

Vsako komunikacijsko orodje, ki ga ponuja LiveAgent, je v celoti podprto s številnimi funkcijami, osredotočenimi na produktivnost in učinkovitost. Organizirajte svoje podjetje LiveAgent z delovnim časom, ustvarite pravila izkoristite pogodbe o  ravni storitev. Uporabite lahko tudi  igranje da bo podpora strankam bolj zabavna in zahtevna za agente.

LiveAgent: Ticketing Software Demo

Kakšne so prednosti uporabe Open-Xchange?

  • Popolnoma predstavljena rešitev za e-pošto
  • Programska oprema za sodelovanje v oblaku
  • Upravljanje stikov in sinhronizacija
  • Izboljšana produktivnost

Looking to provide efficient email support?

Start with LiveAgent and experience the benefits of a dedicated help desk software today

FREE TRIAL

Kako integrirati Open-Xchange z LiveAgento?

Ko imate račun Open-Xchange pripravljen, ga lahko preprosto povežete s službo za pomoč LiveAgent zahvaljujoč protokolu IMAP/POP3. Postopek integracije traja nekaj časa. Oglejte si spodnji vodnik, ki vam lahko pokaže vse potrebne korake.

Domača stran Open-Xchange z ugodnostmi
Open-Xchange domača stran
  • Če še niste nastavili e-poštnega računa Open-Xchange, obiščite njihovo spletno mesto in nastavite svoj račun. Open-Xchange namestitev izvede s povezavami za prenos, vodniki za namestitev in drugimi viri. Po nastavitvi sledite spodnjim korakom.
Spletno mesto Open-Xchange z možnostmi prenosa in vodniki
Prenesite Open-Xchange
  • Je vse pripravljeno in nastavljeno? Super! Zdaj pojdite na svoj račun LiveAgent. Odprite Konfiguracija> E -pošta> Poštni računi in kliknite gumb Ustvari. Na seznamu izberite Drugo in nato med obema možnostma izberite IMAP/POP3.
Možnost LiveAgent IMAP/POP3 v integraciji Open-Xchange
Integracija Open-Xchange IMAP/POP3
  • Na voljo je le še nekaj stvari – vnesite svoj e-poštni naslov, uporabniško ime in geslo, skupaj z izbiro vrste pridobivanja, strežnika in vhoda. Poleg izbire načina preverjanja pristnosti se lahko odločite, kateri oddelek bo upravljal zahtevke s tega e-poštnega naslova. Ko končate, shranite svoje delo in končajte.
Open-Xchange
Izpolnite podrobnosti

Integracija Open-Xchange je pripravljena in s pomočjo LiveAgent lahko začnete zagotavljati podporo. Oglejte si več informacij o funkcijah službe za pomoč uporabnikom ali poiščite Akademijo LiveAgent, če želite izvedeti več o podpori za stranke.

LiveAgent Product Tour

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Pogosta vprašanja

Kaj je Open-Xchange?

Spletna komunikacija, skupno delo in programska oprema za produktivnost so del Open-Xchange. Zaradi intuitivnega uporabniškega vmesnika in enostavne nastavitve je programska oprema enostavna za uporabo za vsakogar.

Kako lahko uporabite Open-Xchange?

Če za svojo pisarno potrebujete več kot le e-poštnega odjemalca, je Open-Xchange rešitev za vas. Ponuja obsežen nabor aplikacij, ki olajšajo sodelovanje v skupini, na voljo pa je tudi shranjevanje v oblaku. V kombinaciji z integracijo programske opreme za pomoč uporabnikom LiveAgent je odlična programska rešitev za ekipe za pomoč uporabnikom. 

Kakšne so prednosti integracije Open-Xchange?

  • Popolnoma opremljena rešitev za e-pošto
  • Programska oprema za sodelovanje v oblaku
  • Upravljanje stikov in sinhronizacija
  • Izboljšana produktivnost

Nazaj k integracijam Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico