Partner
Kaj je Open-Xchange?
Poleg e-pošte, dokumentov, urnika in skupne rabe v socialnih medijih, Open-Xchange ponuja popolnoma integrirano programsko opremo za spletno komunikacijo, sodelovanje in produktivnost. Platforma uporabnikom omogoča integracijo tokov sporočil iz Google Mail, Hotmail, Facebook, Twitter in LinkedIn. Programska oprema je enostavna za uporabo, zahvaljujoč intuitivnemu uporabniškemu vmesniku in enostavni nastavitvi.
Kako lahko uporabite Open-Xchange?
Open-Xchange je rešitev za produktivnost, ki je primerna za vsakogar, ki za svojo pisarno potrebuje več kot le e-pošto. Ponuja obsežen nabor aplikacij, ki pomaga pri organizaciji ekipe in vam omogoča uporabo prostora za shranjevanje v oblaku. Odlična je programska oprema za manjše skupine za pomoč uporabnikom, integrirate pa jo lahko s službo za pomoč LiveAgent.
Kadar zastopnik za stranke prejme povpraševanje stranke, to postane zahtevek ticket zahvaljujoč sistemu zahtevkov LiveAgent. Naše funkcije učinkovitosti, kot so zamodejna distribucija zaktevkov, oddelkov in zaznavanje kolizije agentov zagotavljajo, da bo zahtevek poslan pravi osebi, ki ga lahko nato reši. To bo pospešilo in poenostavilo postopek storitve za stranke.
Poleg obravnave e -poštnih sporočil lahko naš univerzalni nabiralnik upravlja sporočila v klepetu v živo, klice strank, bazo znanja s portalom za stranke, in račune na socialnih medijih iz Facebook, Twitter, Instagram in Viber. Naš sistem zahtevkov lahko preprosto zagotovi vključitev vaših komunikacijskih kanalov, vaša vprašanja pa bodo ostala organizirana in razdeljena ne glede na vse.
Vsako komunikacijsko orodje, ki ga ponuja LiveAgent, je v celoti podprto s številnimi funkcijami, osredotočenimi na produktivnost in učinkovitost. Organizirajte svoje podjetje LiveAgent z delovnim časom, ustvarite pravila izkoristite pogodbe o ravni storitev. Uporabite lahko tudi igranje da bo podpora strankam bolj zabavna in zahtevna za agente.
Kakšne so prednosti uporabe Open-Xchange?
- Popolnoma predstavljena rešitev za e-pošto
- Programska oprema za sodelovanje v oblaku
- Upravljanje stikov in sinhronizacija
- Izboljšana produktivnost
Looking to provide efficient email support?
Start with LiveAgent and experience the benefits of a dedicated help desk software today
Kako integrirati Open-Xchange z LiveAgento?
Ko imate račun Open-Xchange pripravljen, ga lahko preprosto povežete s službo za pomoč LiveAgent zahvaljujoč protokolu IMAP/POP3. Postopek integracije traja nekaj časa. Oglejte si spodnji vodnik, ki vam lahko pokaže vse potrebne korake.

- Če še niste nastavili e-poštnega računa Open-Xchange, obiščite njihovo spletno mesto in nastavite svoj račun. Open-Xchange namestitev izvede s povezavami za prenos, vodniki za namestitev in drugimi viri. Po nastavitvi sledite spodnjim korakom.

- Je vse pripravljeno in nastavljeno? Super! Zdaj pojdite na svoj račun LiveAgent. Odprite Konfiguracija> E -pošta> Poštni računi in kliknite gumb Ustvari. Na seznamu izberite Drugo in nato med obema možnostma izberite IMAP/POP3.

- Na voljo je le še nekaj stvari – vnesite svoj e-poštni naslov, uporabniško ime in geslo, skupaj z izbiro vrste pridobivanja, strežnika in vhoda. Poleg izbire načina preverjanja pristnosti se lahko odločite, kateri oddelek bo upravljal zahtevke s tega e-poštnega naslova. Ko končate, shranite svoje delo in končajte.

Integracija Open-Xchange je pripravljena in s pomočjo LiveAgent lahko začnete zagotavljati podporo. Oglejte si več informacij o funkcijah službe za pomoč uporabnikom ali poiščite Akademijo LiveAgent, če želite izvedeti več o podpori za stranke.
Frequently asked questions
Kaj je Open-Xchange?
Spletna komunikacija, skupno delo in programska oprema za produktivnost so del Open-Xchange. Zaradi intuitivnega uporabniškega vmesnika in enostavne nastavitve je programska oprema enostavna za uporabo za vsakogar.
Kako lahko uporabite Open-Xchange?
Če za svojo pisarno potrebujete več kot le e-poštnega odjemalca, je Open-Xchange rešitev za vas. Ponuja obsežen nabor aplikacij, ki olajšajo sodelovanje v skupini, na voljo pa je tudi shranjevanje v oblaku. V kombinaciji z integracijo programske opreme za pomoč uporabnikom LiveAgent je odlična programska rešitev za ekipe za pomoč uporabnikom.
Kakšne so prednosti integracije Open-Xchange?
- Popolnoma opremljena rešitev za e-pošto
- Programska oprema za sodelovanje v oblaku
- Upravljanje stikov in sinhronizacija
- Izboljšana produktivnost
LiveAgent je orodje za klepetalnice na spletu, ki omogoča hitro storitev za stranke v realnem času. Nudi številne funkcije, kot so proaktivna povabila in oblikovanje gumbov in oken za klepet, ki izboljšujejo podporo strankam. Brezplačen spletni klepet pa pomaga pri zmanjševanju števila opuščenih košaric in povečuje produktivnost storitev za stranke. LiveAgent je del celotnega nabora programske opreme za pomoč strankam, ki je ugodna in ima konkurenčno prednost.
Pabbly je spletno vozlišče za vsa vaša marketinška orodja. Vključuje programsko opremo za trženje e-mail, programsko opremo za obračun, programsko opremo za obrazce in preverjanje e-mail. Prednosti uporabe Pabbly Connect z LiveAgent vključujejo boljši tok dela, široko izbiro integracij in sposobnost nastavitve določenega časa za posamezne akcije. LiveAgent ponuja tudi integracije s Kerio Connect, orodja za sodelovanje in Connecteam.
Klepet v živo je ključen za storitve za stranke na spletnih mestih, ker ponuja skoraj takojšnje odgovore, konkurenčno prednost in se lahko integrira s programi. LiveAgent ponuja 15 funkcij, ki vključujejo oblikovanje gumbov, klepet v realnem času in pregled klepetov. Izdelava načrta je ključnega pomena za olajšanje in poenostavitev poti strank do ciljev podjetja. Analiziranje stičnih točk strank in baza znanja lahko izboljšajo pot strank. Poleg tega, je klepet v živo ključen kanal za organizacije in raziskave zadovoljstva strank. LiveAgent ponuja brezplačno programska orodja za klepet, ki se lahko integrira s programi za takojšnje sporočanje.
LiveAgent interni klepet omogoča več pogovorov hkrati in vam omogoča ogled tipkanja v realnem času. Ponuja brezplačen vtičnik, ki vam omogoča sledenje klepetu v živo z Google Analitiko. Pregled klepetov vam omogoča tudi hitro analizo. Poleg tega ponujajo brezplačen 14-dnevni preizkus, ki vključuje popolno podporo strankam.