Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Optimal Call

Kaj je Optimal Call?

Optimal Call je slovaški ponudnik VoIP in komunikacijskih storitev. Ponuja storitve za podjetja in druge stranke s sedežem na Slovaškem in Češkem. Poleg storitev glasovnih klicev Optimal Call ponuja tudi možnost nakupa ekskluzivnih telefonskih številk, ki si jih je enostavno zapomniti, glede na različno geografsko lokacijo.

Druge storitve vključujejo klicni center, skupno povezavo z drugimi sistemi v podjetjih, kot so CRM, SIP Trunking in telefonska omrežja CPBX (Cloud Private Branch Exchange).

Kako uporabljam Optimal Call z LiveAgent?

Če iščete ponudnika VoIP, lahko Optimal Call upravlja vaše internetne klice in vam omogoči telefonsko številko. To telefonsko številko lahko dodate v LiveAgent, da ustvarite enokanalno službo za pomoč strankam s klicnim centrom.

Ko svojo številko dodate v LiveAgent, jo lahko začnete uporabljati kot glavno programsko opremo klicnega centra. LiveAgent ponuja veliko funkcij, ki vam olajšajo potek dela in poenostavijo klice strank, zahvaljujoč funkcijam klicnega centra in avtomatizaciji.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A&t=6s

Koliko stane integracija Optimal Call z LiveAgent?

Čeprav je Optimal Call plačljiva storitev z ločenim paketom, integracija z LiveAgent ne zahteva dodatnih stroškov. Telefonske številke za Optimal Call lahko brezplačno dodate v LiveAgent službo za pomoč uporabnikom in začnete klicati.

Kakšne so prednosti uporabe Optimal Call?

  • Dostopni cenovni paketi
  • Veliko storitev za posameznike in podjetja
  • Ekskluzivno, lahko pojmljive telefonske številke
  • CPBX in SIP Trunks

Ready to set up your call center?

Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial and create your call center today!

FREE TRIAL

Kako integrirate Optimal Call z LiveAgent?

Optimalni klic je že vključen v vaš račun LiveAgent; zato ni treba aktivirati vtičnikov ali ustvarjati integracij s storitvami drugih ponudnikov. Dodajte svojo Optimal Call številko in začnite klicati. Tukaj je opisano, kako to storiti.

  • Potrebovali boste uporabniško ime, geslo in klicno številko za Optimal Call. Prijavite se v vaš Optimal Call račun ali ustvarite novega. Prejeli boste email z vašim novim uporabniškim imenomgeslom in telefonsko številko po zaključeni registraciji.
Optimal Call
Kliknite za registracijo
  • Podatke lahko najdete tudi v razdelku s profilom vašega računa Optimal Call. Pripravite informacije za naslednje korake.
Optimal Call
Optimal Call profillne informacije
  • Odprite račun LiveAgent in pojdite na Konfiguracija> Klic> Številke. Kliknite oranžni gumb, da dodate novo številko v LiveAgent in na seznamu ponudnikov VoIP izberite Optimal Call.
Optimal Call
Optimal Call na seznamu VoIP ponudnikov
  • V naslednji razdelek vnesite svoje uporabniško ime, geslo in Optimal Call številko. Številko lahko tudi poimenujete, izberete predpono za klicanje, oddelek, ki bo obravnaval klice s te številke, in vklopite snemanje klicev. Ko končate, na dnu okna kliknite Dodaj.
Optimal Call
OptimalCall konfiguracija

Vaša telefonska številka Optimal Call je zdaj povezana z LiveAgent in lahko začnete klicati in sprejemati klice. Vas zanima več o LiveAgent? Oglejte si spodnji video za več informacij.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Pogosta vprašanja

Kaj je Optimal Call?

Optimal Call je slovaški ponudnik komunikacij in VoIP. Ponujajo storitve, ki so na voljo za slovaške in češke stranke. 

Koliko stane integracija Optimal Call v LiveAgent?

Integracija z Optimal Call je vključena v naročnino in je brez dodatnih stroškov. Dodate lahko svojo številko in začnete klicati brez doplačila.

Kako integriram Optimal Call z LiveAgent?

Optimal Call je vgrajen LiveAgent, zato ni potrebe po integracijskih vtičnikih ali storitvah tretje strani. Vse, kar morate storiti, je, da dodate svojo številko in navedete nekaj podrobnosti o računu. 

  • Pojdite na Konfiguracija > Klic > Številke v LiveAgent
  • Ustvarite novo številko in izberite Optimal Call za VoIP ponudnika
  • Vnesite svoje uporabniško ime, geslo, številko in druge podrobnosti
  • Kliknite Dodaj in končali ste

Nazaj k integracijam Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico