Partner
Kaj je Optimal Call?
Optimal Call je slovaški ponudnik VoIP in komunikacijskih storitev. Ponuja storitve za podjetja in druge stranke s sedežem na Slovaškem in Češkem. Poleg storitev glasovnih klicev Optimal Call ponuja tudi možnost nakupa ekskluzivnih telefonskih številk, ki si jih je enostavno zapomniti, glede na različno geografsko lokacijo.
Druge storitve vključujejo klicni center, skupno povezavo z drugimi sistemi v podjetjih, kot so CRM, SIP Trunking in telefonska omrežja CPBX (Cloud Private Branch Exchange).
Kako uporabljam Optimal Call z LiveAgent?
Če iščete ponudnika VoIP, lahko Optimal Call upravlja vaše internetne klice in vam omogoči telefonsko številko. To telefonsko številko lahko dodate v LiveAgent, da ustvarite enokanalno službo za pomoč strankam s klicnim centrom.
Ko svojo številko dodate v LiveAgent, jo lahko začnete uporabljati kot glavno programsko opremo klicnega centra. LiveAgent ponuja veliko funkcij, ki vam olajšajo potek dela in poenostavijo klice strank, zahvaljujoč funkcijam klicnega centra in avtomatizaciji.
Koliko stane integracija Optimal Call z LiveAgent?
Čeprav je Optimal Call plačljiva storitev z ločenim paketom, integracija z LiveAgent ne zahteva dodatnih stroškov. Telefonske številke za Optimal Call lahko brezplačno dodate v LiveAgent službo za pomoč uporabnikom in začnete klicati.
Kakšne so prednosti uporabe Optimal Call?
- Dostopni cenovni paketi
- Veliko storitev za posameznike in podjetja
- Ekskluzivno, lahko pojmljive telefonske številke
- CPBX in SIP Trunks
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial and create your call center today!
Kako integrirate Optimal Call z LiveAgent?
Optimalni klic je že vključen v vaš račun LiveAgent; zato ni treba aktivirati vtičnikov ali ustvarjati integracij s storitvami drugih ponudnikov. Dodajte svojo Optimal Call številko in začnite klicati. Tukaj je opisano, kako to storiti.
- Potrebovali boste uporabniško ime, geslo in klicno številko za Optimal Call. Prijavite se v vaš Optimal Call račun ali ustvarite novega. Prejeli boste email z vašim novim uporabniškim imenom, geslom in telefonsko številko po zaključeni registraciji.

- Podatke lahko najdete tudi v razdelku s profilom vašega računa Optimal Call. Pripravite informacije za naslednje korake.

- Odprite račun LiveAgent in pojdite na Konfiguracija> Klic> Številke. Kliknite oranžni gumb, da dodate novo številko v LiveAgent in na seznamu ponudnikov VoIP izberite Optimal Call.

- V naslednji razdelek vnesite svoje uporabniško ime, geslo in Optimal Call številko. Številko lahko tudi poimenujete, izberete predpono za klicanje, oddelek, ki bo obravnaval klice s te številke, in vklopite snemanje klicev. Ko končate, na dnu okna kliknite Dodaj.

Vaša telefonska številka Optimal Call je zdaj povezana z LiveAgent in lahko začnete klicati in sprejemati klice. Vas zanima več o LiveAgent? Oglejte si spodnji video za več informacij.
Frequently asked questions
Kaj je Optimal Call?
Optimal Call je slovaški ponudnik komunikacij in VoIP. Ponujajo storitve, ki so na voljo za slovaške in češke stranke.
Koliko stane integracija Optimal Call v LiveAgent?
Integracija z Optimal Call je vključena v naročnino in je brez dodatnih stroškov. Dodate lahko svojo številko in začnete klicati brez doplačila.
Kako integriram Optimal Call z LiveAgent?
Optimal Call je vgrajen LiveAgent, zato ni potrebe po integracijskih vtičnikih ali storitvah tretje strani. Vse, kar morate storiti, je, da dodate svojo številko in navedete nekaj podrobnosti o računu.
- Pojdite na Konfiguracija > Klic > Številke v LiveAgent
- Ustvarite novo številko in izberite Optimal Call za VoIP ponudnika
- Vnesite svoje uporabniško ime, geslo, številko in druge podrobnosti
- Kliknite Dodaj in končali ste
The LiveAgent support portal offers a wide range of features for customer support, including a ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The portal includes resources such as technical support, video tutorials, customization options, and billing and payment information. Popular articles cover REST calls, external forwarding, API references, Facebook integration, and creating chat buttons. LiveAgent is accessible from anywhere in the cloud with SSL safety, and offers a free trial.
Želite preseliti podatke iz HappyFoxa?
LiveAgent ponuja pripomočke, prilagodljive jezikom ter brezplačen in ugodne načrte. Podpira 43 jezikov in je najbolj ocenjena programska oprema za SMB v letu 2020. Pridružite se Huawei, BMW, Yamaha in Oxford University in pričnite z brezplačno različico. Preselite podatke iz HappyFoxa še danes.
Se selite s CallPage k LiveAgent?
LiveAgent je programska oprema, ki podpira pripomočke v 43 jezikih. Primerna je za mala podjetja, agencije in velike korporacije ter je bila najbolje ocenjena za pomoč strankam v letu 2020. Huawei, BMW, Yamaha in Oxford University so nekatera podjetja, ki uporabljajo LiveAgent. Poskusite brezplačno zdaj!
Se selite iz Pure Chat na LiveAgent?
LiveAgent je vrhunska rešitev za pomoč uporabnikom in vključuje 175 funkcij ter 40 integracij. Podpira 43 različnih prevodov in omogoča jezikovno prilagodljive pripomočke. Nudi izjemno podporo strankam 24 ur na dan in se prilagaja velikosti podjetja ter panogi. Obstajajo paketi, ki se prilegajo potrebam in velikostim različnih podjetij. Preizkusite LiveAgent.