Partner
Če želite gumb LiveAgent za klepet v živo postaviti v svojo trgovino Oxatis, sledite spodnjim navodilom za integracijo ali si oglejte priloženi videoposnetek v YouTubu.
- Prvi korak je ustvariti in prilagoditi nov gumb za klepet na plošči LiveAgent (Nimate računa LiveAgent? Prijavite se tukaj). Kodo HTML (Ctrl + C) kopirajte v odložišče.

- Odprite upravitelja trgovine Oxatis in izberite Mesto> Lastnosti po jeziku> Spremeni> Prilepi (Ctrl + V) kodo HTML v blok ” Konec

- Pojdite na spletno stran svoje trgovine, jo osvežite in gumb za klepet je pripravljen.

Kaj je Oxatis?
Rešitev e-trgovine, ki je bogata s funkcijami, tehnično zmogljiva in vam zagotavlja stalno podporo s kakovostnimi storitvami. Oxatis je izbralo več kot 7.300 strank z različnih področij. Ne glede na vaš promet (od 1.000 £ na mesec do 10.000.000 £ na leto) boste ugotovili, da je Oxatis idealen poslovni partner za vaš projekt.
Kako ga lahko uporabite?
Pričnite zagotavljati izjemno podporo strankam tako, da v svojo trgovino Oxatis postavite gumb za klepet v živo.
Frequently Asked Questions
Kako lahko integrirate Oxatis z LiveAgent?
1.Prijavite se v svoj račun LiveAgent 2. Prilagodite gumb za klepet v živo 3.Kopirajte kodo HTML 4. Kodo prilepite v svojo trgovino Oxatis (Spletno mesto - Lastnosti po jeziku - Spremeni - Prilepi - Shrani)
Kako lahko izkoristite integracijo Oxatis?
Oxatis je platforma za e-poslovanje, kjer lahko enostavno ustvarite spletno trgovino. Z integracijo LiveAgent z Oxatisom lahko ustvarite in implementirate klepet v živo v svojo trgovino, kar lahko na koncu poveča prodajo, zadovoljstvo strank in še več!
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.