Partner
Če želite gumb LiveAgent za klepet v živo postaviti v svojo trgovino Oxatis, sledite spodnjim navodilom za integracijo ali si oglejte priloženi videoposnetek v YouTubu.
- Prvi korak je ustvariti in prilagoditi nov gumb za klepet na plošči LiveAgent (Nimate računa LiveAgent? Prijavite se tukaj). Kodo HTML (Ctrl + C) kopirajte v odložišče.

- Odprite upravitelja trgovine Oxatis in izberite Mesto> Lastnosti po jeziku> Spremeni> Prilepi (Ctrl + V) kodo HTML v blok ” Konec

- Pojdite na spletno stran svoje trgovine, jo osvežite in gumb za klepet je pripravljen.

Kaj je Oxatis?
Rešitev e-trgovine, ki je bogata s funkcijami, tehnično zmogljiva in vam zagotavlja stalno podporo s kakovostnimi storitvami. Oxatis je izbralo več kot 7.300 strank z različnih področij. Ne glede na vaš promet (od 1.000 £ na mesec do 10.000.000 £ na leto) boste ugotovili, da je Oxatis idealen poslovni partner za vaš projekt.
Kako ga lahko uporabite?
Pričnite zagotavljati izjemno podporo strankam tako, da v svojo trgovino Oxatis postavite gumb za klepet v živo.
Frequently asked questions
Kako lahko integrirate Oxatis z LiveAgent?
1.Prijavite se v svoj račun LiveAgent
2. Prilagodite gumb za klepet v živo
3.Kopirajte kodo HTML
4. Kodo prilepite v svojo trgovino Oxatis (Spletno mesto - Lastnosti po jeziku - Spremeni - Prilepi - Shrani)
Kako lahko izkoristite integracijo Oxatis?
Oxatis je platforma za e-poslovanje, kjer lahko enostavno ustvarite spletno trgovino. Z integracijo LiveAgent z Oxatisom lahko ustvarite in implementirate klepet v živo v svojo trgovino, kar lahko na koncu poveča prodajo, zadovoljstvo strank in še več!
Želite preseliti podatke iz HappyFoxa?
LiveAgent ponuja pripomočke, prilagodljive jezikom ter brezplačen in ugodne načrte. Podpira 43 jezikov in je najbolj ocenjena programska oprema za SMB v letu 2020. Pridružite se Huawei, BMW, Yamaha in Oxford University in pričnite z brezplačno različico. Preselite podatke iz HappyFoxa še danes.
Kako na spletno mesto dodati gumb za klepet v živo
LiveAgent je programska oprema, ki ponuja podporo strankam na vseh kanalih, vključno s ključnim elementom za klepet v živo. Ta funkcija omogoča enostavno komunikacijo in interakcijo s strankami ter skoraj takojšen odgovor. Cena se razlikuje glede na število agentov v podjetju. Poleg tega oblikovanje strani s pogostimi vprašanji zahteva dobro organizacijo in jasno strukturo vprašanj in odgovorov z uporabo enostavne berljivosti ter vizualnih elementov. Glavna razlika med pogostimi vprašanji in bazo znanja je velikost, vsebina in pristop.
Se selite iz Pure Chat na LiveAgent?
LiveAgent je vrhunska rešitev za pomoč uporabnikom in vključuje 175 funkcij ter 40 integracij. Podpira 43 različnih prevodov in omogoča jezikovno prilagodljive pripomočke. Nudi izjemno podporo strankam 24 ur na dan in se prilagaja velikosti podjetja ter panogi. Obstajajo paketi, ki se prilegajo potrebam in velikostim različnih podjetij. Preizkusite LiveAgent.
Se želite preseliti iz LiveChat v LiveAgent?
LiveAgent je ocenjena kot najboljša programska oprema za SMB v letu 2020. Podjetja, kot so Huawei, BMW, Yamaha in Oxford University, uporabljajo LiveAgent za zagotavljanje svetovne podpore svojim strankam. Zahtevek za mala podjetja in podjetnike stane $15 / mesec, medtem ko je zahtevek+klepet primeren za mala, srednja in velika podjetja za $29 / mesec. Vse to je mogoče brez kreditne kartice.