Partner
Kaj je Pabbly Connect?
Pabbly Connect je integracijska platforma, ki uporabnikom ne omejuje avtomatizacije toka dela. Omogoča avtomatizacijo ročnega dela s popolnoma avtomatiziranimi procesi dela. Nov potek dela lahko preprosto zaženete tako, da izberete sprožilec in ga dodatno prilagodite z dodajanjem filtrov, akcij in preslikav. Zdaj je LiveAgent mogoče integrirati z več kot 400+ aplikacijami.
Kako ga uporabljate?
Kako deluje integracija
Nastavitev Pabbly Connect traja manj kot 5 minut. Samo trije preprosti koraki. Namestitev ni potrebna.
- Izbira: izberite in odobrite aplikacije, ki jih želite sinhronizirati med seboj.
- Konfiguracija: prilagodite sinhronizacijo z dodajanjem filtrov, akcij in preslikav polj.
- Sinhronizacija: nastavite in nato kar pozabite, Pabbly Connect bo prevzel vse od tu naprej. Uživajte v novo pridobljenem prostem času! Začnite sinhronizacijo

Sledite temu postopku in poiščite LiveAgent na nadzorni plošči Pabbly:
- Ustvarite račun.
- Izberite Pabbly Connect dostop zdaj
- Ustvarite delovni tok.
- Preverite razpoložljive sprožilce in akcije.
- LiveAgent je v delu Akcija & Sprožilec z vsemi možnimi zaključki.

Prednosti
- Preprosto poenostavite večfunkcionalne delovne tokove z množico sprožilcev, akcij in razporejanjem prodajnih procesov, družbenih kampanj itd.
- Ustvarite zapletene in večstopenjske delovne tokove za določene projekte z uporabo več logik, filtrov, pogojev, kot so ČE/Potem, IN/ALI in še veliko več.
- Pabbly Connect vam omogoča, da nastavite določene časovne intervale za zagon scenarija / akcije, kot so določeni datum, dan ali čas.
- Integriran je z več kot 400+ storitvami.
Frequently asked questions
Kaj je Pabbly?
Pabbly je spletno vozlišče za vsa vaša marketinška orodja. Vključuje programsko opremo za trženje e-mail, programsko opremo za obračun, programsko opremo za obrazce, preverjanje e-mail in Pabbly connect.
Kakšne so prednosti uporabe Pabbly Connect z LiveAgent?
- boljši tok dela
- široka izbira integracij
- sposobnost nastavitve določenega časa za posamezne akcije
Odkrijte najboljšo alternativo za klepet v živo
Intercom, Zendesk, Olark, LiveAgent in LiveChat Inc. so ponudniki proaktivnih vabil za klepet, vendar Intercom ne ponuja souporabe zaslona. Samodejno preusmerjanje in prenašanje klepetov ter integracije s tretjimi ponudniki so na voljo pri vseh ponudnikih. Vpogledi v sporočila so na voljo le pri LiveAgentu in LiveChat Inc., medtem ko je neomejena zgodovina klepeta na voljo pri vseh, razen v najnižji tarifi pri LiveChat Inc.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja VoIP telefonske sisteme, samopostrežno programsko opremo, programsko opremo za dohodni klicni center, sistem upravljanja pritožb, odjemalski portal in programsko opremo za upravljanje e-pošte. Podjetje ponuja demo različico in najnovejše novice o posodobitvah in popustih. LiveAgent pripravlja vašo nadzorno ploščo po registraciji na platformi, na vaš e-poštni naslov pa bo takoj po namestitvi poslano sporočilo s podatki za prijavo. Spletna stran uporablja piškotke in ima pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Iščete uporabniško podobno alternativo?
LiveAgent je najbolje ocenjena rešitev za podporo strankam, ki jo uporablja 150 milijonov ljudi in 40.000 podjetij po vsem svetu. LiveAgent ponuja klepet v živo in funkcije za podporo strankam, s katerimi lahko povečate zadovoljstvo strank, povečate "vrednost" strank, ustvarite več prihodkov in spremenite vaše poslovne cilje v resničnost. LiveAgent je pionirska programska oprema, ki ponuja klepet v živo in funkcije za podporo strankam.
Ste pripravljeni na nov sistem za izdelavo zahtevkov?
Podjetja iz različnih panog pohvalijo LiveAgent kot eno izmed najboljših rešitev za podporo strankam. Uporaba tega orodja je pomagala izboljšati komunikacijo, optimizirati odzivne čase, povečati zadovoljstvo strank ter tudi prodajo in stopnje konverzije. Poleg tega ima LiveAgent pregleden portal za podporo strankam ter je cenovno ugoden in enostaven za uporabo.