Partner
Kaj je PayPal?
PayPal je spletna plačilna storitev, ki omogoča varna plačila po celem svetu. Vaš račun shranjuje denarna sredstva, ki jih lahko prenesete na vaš bančni račun ali pa jih uporabite za plačila storitev ali blaga.
Kako ga lahko uporabljate?
Opozorila vam pokažejo podatke o novih strankah, prodaji, transakcijah in stornacijah. Preko PayPala lahko tudi komunicirate s strankami, upravljate z njihovimi podatki ali jih dodajate v sistem.
Prednosti
- Sledite vaši prodaji, stornacijam in drugim informacijam
- Upravljajte s strankami iz vaše kontrolne plošče
Kako integrirati Paypal v LiveAgent preko Zapier platforme

Zapier je platforma, ki vam pomaga združiti dve aplikaciji s posebno integracijsko metodo. Je uporabniku prijazna, intuitivna, nastavitev pa traja le nekaj minut.
To je preprosti vodič za dodajanje PayPal k LiveAgent. Najprej potrebujete račun na Zapier platformi. Če ga že imate, se prijavite. Drugače ga pa lahko ustvarite na tej povezavi. Vse, kar potrebujete, je elektronski naslov.
Ko ustvarili račun, se prijavite in pojdite na LiveAgent in PayPal integracijsko stran.

Z drsnikom pojdite navzdol in poiščite Connect LiveAgent + PayPal in minutes. Tukaj lahko izbirate sprožilec in dejanje. V tem primeru bo PayPal sprožilec sprožil določeno dejanje v LiveAgent. Izberite tistega, za katerega mislite, da vam odgovarja.
Kot primer, smo izbrali sprožilec Successful Sale, ki bo sprožil Create conversation. Ko ju izberete, kliknite na modri gumb za nadaljevanje.

V tem delu izberete vaš PayPal račun in nastavite sprožilec. Zapier vas vodi skozi proces.

Urediti boste morali Instant Payment Notification (IPN) nastavitve. Do njih lahko dostopate skozi vaš PayPal račun.

Svetujemo, da po tem preizkusite, če sprožilec deluje tako, kot mora.

V naslednjem koraku konfigurirate dejanje LiveAgent. Prepričajte se, da ste izpolnili vsa zahtevana polja. Nezahtevana polja lahko izpolnete, če želite bolje specificirati dejanje. V našem primeru lahko dodamo več podrobnosti o začetku konverzacije.

Po tem naredite še končni test integracije, da boste prepričani o njenem delovanju.

Na LiveAgent kontrolni plošči preverite svoje vstopnice. Po testu bi morali videti novo sporočilo.

Končano! Uspešno ste integrirali PayPal v LiveAgent. Če želite narediti še kakšno drugo integracijo, pojdite nazaj na stran s povezavami in jih preizkusite.
Frequently asked questions
Za kaj se uporablja PayPal?
PayPal ponuja plačevanje in sprejemanje plačil po celem svetu že od leta 1998.
Kakšne so prednosti uporabe PayPal z LiveAgent?
- enostavno upravljanje z informacijami o strankah iz LiveAgent
- bodite obveščeni o stornacijah, prodaji in novih strankah
- povečajte učinkovitost vaše podpore strankam
Programska oprema klicnega centra LiveAgent omogoča analizo uspešnosti dohodnih in odhodnih klicev ter razporejanje klicev na kartice strank. Za uspešno reševanje dohodnih klicev je pomembno ustrezno usposabljanje zastopnikov in sledenje meritvam za izboljšanje uporabniške izkušnje. LiveAgent ponuja tudi zanesljivo programsko opremo kontaktnega centra in možnosti samopostrežbe za stranke.
Klepet v živo je ključen za storitve za stranke na spletnih mestih, ker ponuja skoraj takojšnje odgovore, konkurenčno prednost in se lahko integrira s programi. LiveAgent ponuja 15 funkcij, ki vključujejo oblikovanje gumbov, klepet v realnem času in pregled klepetov. Izdelava načrta je ključnega pomena za olajšanje in poenostavitev poti strank do ciljev podjetja. Analiziranje stičnih točk strank in baza znanja lahko izboljšajo pot strank. Poleg tega, je klepet v živo ključen kanal za organizacije in raziskave zadovoljstva strank. LiveAgent ponuja brezplačno programska orodja za klepet, ki se lahko integrira s programi za takojšnje sporočanje.
Povratni klic službe za stranke
Dohodni klici v kontaktnem centru podjetja se delijo na klice storitve za stranke in prodajne klice. Ustrezno usposobljeni zastopniki so ključnega pomena za uspešno reševanje klicev. Samodejni povratni klici izboljšujejo izkušnjo strank ter zmanjšujejo število opuščenih klicev. Sledenje meritvam je ključno za prepoznavanje področij za izboljšanje. Zanesljiva programska oprema klicnega centra in možnosti samopostrežbe za stranke so pomembni praksi.