Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Peoplefone

Kaj je Peoplefone ?

Ponudnik VoIP, ki je bil ustanovljen leta 2005 v Švici, je zdaj aktiven v še šestih drugih državah: Nemčiji, Avstriji, Franciji, Poljski, Slovaški in Litvi. Storitve uporablja več kot 200.000 poslovnih strank. Da bi jim ponudili najboljšo možno podporo, sodelujemo z mrežo 2000 partnerjev za namestitev po vsej Evropi. Našo sistemsko platformo smo zgradili sami in se nenehno razvija in optimizira. To nam omogoča, da svojim strankam ponudimo kakovost, stabilnost in nove komunikacijske rešitve z dobrim razmerjem med ceno in zmogljivostjo. Ne glede na to, ali gre za našo ponudbo SIP-TRUNK, ki jo sprejema večina proizvajalcev telefonskih sistemov, MICROSOFT TEAMS Direct Routing ali pa za naš virtualni PBX HOSTED – vsaka stranka bo pri nas našla rešitev po meri. Na lestvici Bilanz Telekom Rating je Peoplefone dosegel najvišja mesta kot ponudnik VoIP storitev za fiksna omrežja med švicarskimi podjetji od leta 2013 – vključno s petkratno osvojitvijo prvega mesta. Izvedite več na:  https://www.peoplefone.com

Kako ga lahko uporabljate?

Če iščete ponudnika VoIP za povezavo s svojim klicnim centrom LiveAgent, je Peoplefone odlična izbira. Klicni center LiveAgent bo obravnaval vaše klice in zahtevke, Peoplefone pa vse ostalo. Mikrofoni in zvočniki za prenosni računalnik ali pametni telefon so vse, kar potrebujete za ustanovitev prvega klicnega centra. Če želite pozneje izboljšati kakovost klica, boste morda potrebovali drugo strojno opremo.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Kako lahko izkoristite klicni center LiveAgent?

Čeprav imajo nekateri ljudje raje digitalne izkušnje pri pomoči strankam, drugi uživajo v globji osebni povezavi z blagovnimi znamkami in osebami, s katerimi komunicirajo. Klicni centri so odličen način za izboljšanje odnosov s strankami, prodajo izdelkov, pridobivanje novih strank in uporabnikov storitev ali zagotavljanje splošnih storitev za stranke.

S zatonom tradicionalnih klicnih centrov in porastom programske opreme za klicne centre, kot je LiveAgent, je svojim strankam enostavno zagotoviti odlične izkušnje, ne da bi pri tem preveč potrošili. Klicni centri so zdaj dostopni vsem vrstam podjetij, velikim ali malim.

Kako deluje klicni center LiveAgent?

LiveAgent s pomočjo svojih naprednih funkcij podjetjem olajša upravljanje in vodenje klicnega centra. Ustvarite lahko na primer drevesa po meri IVR (Interactive Voice Response), ki bodo vaše stranke samodejno usmerila v prave oddelke in na prave zastopnike.

Najboljši del? Funkcija IVR LiveAgent opravi vse delo in vašim strankam ustvari brezskrbno izkušnjo. Vse, kar morajo storiti, je, da poslušajo meni IVR in pritisnejo ustrezno tipko na tipkovnici (na primer pritisnite 1 za prodajo), da se povežejo s pravo osebo za to delo.

Peoplefone

Ali se je vaša stranka pomotoma povezala z napačnim oddelkom? Rešitev je preprosta, uporabite preusmeritve klicev, da stranko usmerite do enega od sodelavcev in prihranite njen čas.

Se salbo spomnite, kaj so predhodno povedale vaše stranke? Brez skrbi, LiveAgent beleži vse dohodne in odhodne klice ter jih shrani v sistem. Če želite osvežiti spomin, preprosto poiščite zahtevek in poslušajte celoten posnetek klica. Snemanje klicev se lahko uporablja tudi za usposabljanje novih agentov in njihovo prikazovanje pravilnih odzivov na klice strank.

Želite več informacij o funkcijah našega klicnega centra? Oglejte si našo stran s funkcijami klicnega centra, ki vsebuje vse informacije o zmogljivostih klicnega centra Agent Live.

Kako integrirati Peoplefone VoIP z LiveAgent?

Če želite ustvariti klicni center LiveAgent s storitvijo Peoplefone kot ponudnikom VoIP, upoštevajte ta preprosta navodila.

  • Odprite LiveAgent in pojdite na Konfiguracija> Klic> Številke. Kliknite oranžni gumb Ustvari na vrhu.
  • Na seznamu ponudnikov VoIP izberite Peoplefone.
Peoplefone
Izberite Peoplefone
  • Poimenujte številko, izberite oddelek, vnesite svoje podatke za prijavo in izberite  klicno številko. Prav tako lahko potrdite ali počistite možnost snemanja vseh prejetih in opravljenih telefonskih klicev s te številke. Ko želite končati, kliknite gumb Dodaj na dnu.
Peoplefone
Konfiguriracija telefonske številke Peoplefone

Telefonska številka je v LiveAgent in je pripravljena za uporabo. Če želite, lahko dodate več telefonskih številk Peoplefone ali številke drugih ponudnikov VoIP.

Peoplefone
Dodana je telefonska številka Peoplefone

Več informacij o programski opremi klicnega centra LiveAgent

Iščete več informacij o vzpostavitvi in vodenju klicnega centra? Če vas zanima, si oglejte LiveAgent akademijo za več informacij o klicnem centru in drugih temah iz sveta podpore strankam.

Vas zanima, kaj lahko še stori LiveAgent? Oglejte si spodnji videoposnetek, če si želite ogledati celoten opis naše programske opreme za podporo strankam.

LiveAgent Product Tour
Nazaj k integracijam Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico