Partner
Kaj je PipeDrive?
PipeDrive je enostavno uporaben CRM programska oprema za upravljanje odnosov s strankami), ki vam omogoča upravljanje potencialnih strank in poslov, omogoča pa tudi sledenje komunikacijam in avtomatizacijo poteka dela.
Poleg tega PipeDrive ponuja vpogled v uspešnost prodajalcev in omogoča ustvarjanje poročil na podlagi podatkov v pripravi.

Kako ga uporabljati?
Uporaba PipeDrive je pomembna za prodajne ekipe, saj jim omogoča upravljanje in sledenje napredka njihovih poslov in potencialnih strank prek intuitivne nadzorne plošče.
Poleg tega lahko uporabniki PipeDrive shranijo tudi pomembne informacije o potencialnih strankah, kot so kontaktne informacije, dogovori o ravni storitve in vrednosti poslov.
Uporabniki lahko uporabijo tudi funkcijo, ki sinhronizira vse možne komunikacije s programsko opremo, kar vodjem skupin omogoča, da spremljajo vse dejavnosti in napredovanje.
Prednosti povezave PipeDrive z LiveAgent
Ko aktivirate svoj vtičnik PipeDrive v LiveAgent, boste lahko registrirali nove ponudbe in dobili takojšen dostop do informacij o obstoječih ponudbah, ki se nanašajo na stranko, ki ji pomagate, na LiveAgent nadzorni plošči.
Ko LiveAgent poveže vaš račun PipeDrive, bo izvedel preverjanje zgodovine poslov PipeDrive, njihovih statusov in vrednosti. Vse te informacije bodo prikazane v PipeDrive, ki je prikazan na informacijski plošči zahtevka. Z uporabo tega vtičnika si lahko med komuniciranjem s strankami ogledate in registrirate ponudbe PipeDrive neposredno v svojem računu LiveAgent.

Primeri uporabe in najboljše prakse
Ko kliknete ikono PipeDrive na plošči s podrobnostmi o zahtevku LiveAgent, boste lahko:
- Registrirali nove PipeDrive posle v LiveAgent
- Ogledali registrirane ponudbe, ki se nanašajo na stranko, ki ji pomagate

V bistvu vam LiveAgent integracija PipeDrive prihrani čas in postane učinkovitejša. Če imate te informacije na dosegu roke v LiveAgent, lahko enostavno ugotovite, kdaj je primeren čas za prodajo kupcu ali popust.
Kako integrirati PipeDrive z LiveAgent
Aktiviranje integracije je preprosto. Odprite nadzorno ploščo in pojdite na Konfiguracija> Sistem> Vtičniki in poiščite PipeDrive Integration v2. Kliknite stikalo za vklop in LiveAgent se bo po tem znova naložil.

Zdaj poiščite aktivno PipeDrive Integracijo v2 in kliknite gumb za informacije. Kliknite logotip PipeDrive. Odpre se okno za namestitev, zato kliknite Dovoli in namesti.


To je to, integracija je aktivna in jo lahko vidite na plošči z informacijami o zahtevki. Odprite in na desni plošči poiščite aktivno integracijo.

Na nadzorni plošči si lahko ogledujete, dodajate ali urejate ponudbe.

Kako integrati PipeDrive z LiveAgent preko Zapier
Lahko poskusite tudi z integracijo prek storitve Zapier. Zapier poveže dve aplikaciji, da z različnimi vrstami integracij vam pomaga izboljšati potek dela. Če računa nimate, ga ustvarite na tej povezavi. Nato pojdite na LiveAgent + PipeDrive stran za integracijo.

Pomaknite se navzdol do razdelka Connect LiveAgent + PipeDrive. Tam lahko kombinirate več možnosti, zato razmislite, kaj želite od vaše integracije. Sprožilec ene aplikacije bo aktiviral akcijo v drugi aplikaciji in ustvaril integracijo.
Pokazali vam bomo primer z možnostmi PipeDrive Nov posel in LiveAgent Ustvari konverzacijo. Vaša nastavitev se lahko razlikuje od teh navodil, vendar običajno ostane enaka, razen nekaj podrobnosti, ne glede na to, katere možnosti izberete. Ko končate z izbiro, kliknite modri gumb za nadaljevanje.

Prvi del namestitve je enostaven. Samo prijaviti se morate v svoj račun PipeDrive, potrditi izbiro sprožilca in ga preizkusiti.

Prijavite se in potrdite akcijo. Nastavitev naše integracije zahteva, da med drugimi polji vnesemo e-mail naslove prejemnika in pošiljatelja, zadevo e-mail in telo sporočila. Obstaja tudi nekaj neobveznih polj, vendar jih lahko izpolnite, da definirate sporočilo. Nadaljujte in preizkusite integracijo, ko končate.

To je to, postopek je končan in vaša integracija bo aktivna, ko vklopite Zap. Preverite svoj LiveAgent za nova sporočila iz PipeDrive.

Frequently asked questions
Kaj je PipeDrive?
PipeDrive je sistem za upravljanje odnosov s strankami. Celoten koncept je bil razvit z vidika prodajalca. Omogoča vam podatke o potencialnih strankah, uspešnosti in še več.
Kakšne so prednosti uporabe PipeDrive z LiveAgent?
- učinkovit tok dela
- izboljšan CX (izkušnje strank)
- boljši odnosi s strankami
- konkurenčna prednost
- prihrani čas (ni potrebe po preklapljanju med vmesniki)
PipeDrive pregled klepeta v živo
PipeDrive je zelo priljubljena programska oprema za klepet v živo, vendar njegov klepet v živo ni najboljši na trgu. Ima preprost vmesnik in enostavno navigacijo ter možnosti prilagajanja, vendar bi lahko uporabil več funkcij. Stroški so lahko visoki. LiveAgent ima več možnosti in boljšo uporabniško izkušnjo.
Povratni klic službe za stranke
Dohodni klici v kontaktnem centru podjetja se delijo na klice storitve za stranke in prodajne klice. Ustrezno usposobljeni zastopniki so ključnega pomena za uspešno reševanje klicev. Samodejni povratni klici izboljšujejo izkušnjo strank ter zmanjšujejo število opuščenih klicev. Sledenje meritvam je ključno za prepoznavanje področij za izboljšanje. Zanesljiva programska oprema klicnega centra in možnosti samopostrežbe za stranke so pomembni praksi.
Besedilo govori o pomenu uporabe ustrezne programske opreme in tehnologije za učinkovito delovanje klicnega centra. V besedilu so predstavljeni pojmi, kot je prediktivni klicalnik in LiveAgent kot programska oprema za pomoč strankam. Opisan je tudi cenik in lastnosti programske opreme LiveAgent. Besedilo vsebuje tudi informacije o drugih vrstah programske opreme za dohodne klice, upravljanje pritožb in upravljanje e-pošte. Na voljo je tudi demo različica programa in možnost naročila novic o posodobitvah in popustih LiveAgent.