Partner
Kaj je Post Affiliate Pro?
Post Affiliate Pro je partnerska programska oprema za sledenje, ki vam omogoča ustvarjanje in upravljanje lastnega partnerskega programa od zgoraj navzdol s prilagojenimi strukturami provizij in nastavitvami. Glede na lestvico Capterra je trenutno najbolj pregledan in najbolje ocenjen partnerski program, ki je na voljo.
Povezani programi so enostavni za upravljanje s programom Post Affiliate Pro. Upravljate lahko svoje referenčne povezave, načrtujete plačila, spremljate prodajo, izboljšate komunikacijo z zmožnostmi družabnih omrežij, delite vsebino in brez težav komunicirate po različnih kanalih. Poiščite več informacij o orodjih in funkcijah Post Affiliate Pro na njihovi spletni strani ali pričnite z brezplačno preizkusno različico še danes.
Kako ga uporabljati?
Svojim strankam zagotovite izjemno podporo tako, da na ploščo podružnice in strani za prijavo postavite gumb za klepet v živo. Vaši partnerji se lahko obrnejo na vas s spletnega mesta podružnic. Potreben je le en klik gumba in vaši agenti lahko odgovorijo in asistirajo. Gradnik za klepet v živo lahko prihrani čas vam in vašim partnerjem, saj je hitrejša možnost komunikacije za obe strani.
Prednosti
- Preprosta komunikacija s podružnicami prek klepeta v živo
- Gradnik za klepet na partnerski spletni strani
- Enostavno povezovanje
- Deluje dobro z drugimi podpornimi kanali
Kako integrirati LiveAgent z Post Affiliate Pro
Sledite tem navodilom, da na svoje spletno mesto vključite gumb za klepet LiveAgent
- Odprite Post Affiliate Pro, pojdite na Konfiguracija> Funkcije in na seznamu poiščite selitev klepeta v živo in službe za pomoč uporabnikom. Nato kliknite Aktiviraj in Post Affiliate Pro se bo znova zagnal.


- Ponovno ga odprite in pojdite na razdelek Konfiguracija. Pomaknite se navzdol, poiščite LiveAgent Configuration in kliknite nanj. Zdaj morate vnesti URL svoje službe za pomoč uporabnikom, e-poštni naslov službe za pomoč uporabnikom in ključ API.


- Če želite dobiti ključ API, odprite LiveAgent in pojdite na Konfiguracija> API in v zgornjem desnem kotu izberite NASTAVITVE ZA API V1. Ustvarite ključ, ga kopirajte in prilepite v razdelek za konfiguracijo LiveAgent v programu Post Affiliate Pro.


- Zdaj morate vstaviti integracijsko kodo gumba za klepet. Kodo najdete v LiveAgentovi Konfiguracija> Klepet> Gumbi za klepet. Če želite ustvariti gumb, preprosto kliknite oranžno ikono Ustvari, izberite zasnovo (ali vstavite svojo), poimenujte gumb in kliknite Shrani. Nato lahko kodo najdete v razdelku Integracija nastavitve gumba. Kopirajte kodo in jo prilepite v Post Affiliate Pro. Izberite oddelek in kliknite Shrani.

Zdaj ste končali in vaš klepet v živo je pripravljen. Tako je videti aktivno in deluje z obeh koncev.

Frequently asked questions
Kaj je Post Affiliate Pro?
Post Affiliate Pro je pridružena programska oprema, ki deluje od leta 2001 in podjetjem pomaga pri lažjem upravljanju njihovih partnerskih programov.
Kako lahko Post Affiliate Pro integrirate v LiveAgent?
Tu je vodnik po korakih za integracijo Post Affiliate Pro z LiveAgent:
1. Prijavite se v Post Affiliate Pro
2. Kliknite na Funkcije
3. Aktivirajte integracijo klepeta v živo in službe za pomoč uporabnikom
4. Izpolnite podrobnosti in pričnite z uporabo takoj
Krepitev obstoječih prizadevanj za podporo s klepetom v živo prinaša številne prednosti. Blagovne znamke, ki ponujajo klepet v živo, so videti bolj zaupanja vredne, kar poveča zvestobo strank. Poleg tega klepet v živo prinaša povečanje prodaje in 40-odstotno povečanje stopnje konverzije. Proaktivna podpora za klepet v živo pomaga povečati prodajo za 60% blagovnih znamk. 79% podjetij je dejalo, da je uvedba klepeta v živo izboljšala prodajo in prihodke. 70% kupcev ima ugodnejši pogled na blagovne znamke, ki ponujajo proaktivne storitve.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam in dohodne klice. Ponuja agente, samopostrežne portale, baze znanja in kategorije. Poleg tega ima VoIP partnerje, partnerski program in možno selitev podatkov. LiveAgent ponuja tudi alternativne možnosti in ima strani podpore, kalkulator stroškov ter je cenovno ugodna. Vse to je mogoče pri LiveAgent in še več.
Povratni klic službe za stranke
Dohodni klici v kontaktnem centru podjetja se delijo na klice storitve za stranke in prodajne klice. Ustrezno usposobljeni zastopniki so ključnega pomena za uspešno reševanje klicev. Samodejni povratni klici izboljšujejo izkušnjo strank ter zmanjšujejo število opuščenih klicev. Sledenje meritvam je ključno za prepoznavanje področij za izboljšanje. Zanesljiva programska oprema klicnega centra in možnosti samopostrežbe za stranke so pomembni praksi.