Partner
Prepričajte se, da imate skrbniške pravice za račune LiveAgent in Quriobot. Celoten priročnik za integracijo je na voljo spodaj.
- Registrirajte se pri Quriobot tukaj.
- Za to ne morete uporabiti privzete kode pripomočka , ki jo dobavi LiveAgent, ker se bo klepet začel šele po izbiri te možnosti v Quriobotu, zato boste potrebovali napredno integracijo gumbov s podrobnostmi, ki jih najdete tukaj. Poleg tega želimo, da se Quriobot znova zažene, ko se konča vaša seja klepeta v živo, zato potrebujemo nekaj čarovnije “od blizu”, tukaj je več informacij (v tem primeru je potrebna samo logika “od blizu”) .
- Koda pripomočka LiveAgent, ki jo morate dodati pred koncem odseka na strani HTML, bo videti nekako takole:
var chatButton; (function(d, src, c) { var t = d.scripts[d.scripts.length - 1], s = d.createElement('script'); s.id = 'la_x2s6df8d'; s.async = true; s.src = src; s.onload = s.onreadystatechange = function() { var rs = this.readyState; if(rs && (rs != 'complete') && (rs != 'loaded')) { return; } c(this); }; t.parentElement.insertBefore(s, t.nextSibling); }) (document, '//YOURURL', function(e) { chatButton = LiveAgent.createButton('YOURID', e); chatButton.oldOnCloseFunction_ = chatButton.onCloseFunction_; chatButton.onCloseFunction_ = function() { chatButton.oldOnCloseFunction_(); quriobot.show_frame(); } });
Opomba: Spremenite svoj URL in ID v zgornji kodi na svojega, ki ga je priskrbel LiveAgent, in opazite tudi quriobot.show_frame (); kar je potrebno, da se Quriobot znova pojavi.
- Če ste to dodali na svoje spletno mesto, smo Quriobotu pripravljeni dodati potrebne klice za začetek klepeta LiveAgent v živo. Za to potrebujete le dva klica, da deluje: 1 za zagon LiveAgent in 1 za skrivanje Quriobota.

function() { chatButton.onClick(); quriobot.hide_frame(); }
To je to! Če na primer to dodate kot odgovor na možnost odgovora, začnete klepet LiveAgent in skrijete Quriobot. Če zaprete LiveAgent, se bo Quriobot znova pojavil!
Dodatno: Če želite, da se tudi pri zagonu rešitve LiveAgent skrije lepljivi avatar Quriobot, preprosto dodajte naslednjo vrstico kodi in lepljivi avatar bo skrit, dokler se ne bo znova pojavil, ko zaprete klepet v živo.
function() { chatButton.onClick(); quriobot.hide_frame(); document.getElementById("botbutton").classList.remove('show'); }
Če imate težave z Quriobotom, se obrnite na support@quriobot.com in če imate težave z LiveAgent, nas kontaktirajte na support@liveagent.com
Kaj je Quriobot?
Težko je biti na voljo v klepetih 24 ur na dan, vseeno pa ni nemogoče. Zdaj vam ni treba zamuditi novih potencialnih strank ali pustiti kupce na cedilu. Z Quriobot lahko ustvarite pametnega pomočnika, ki ponuja pametne odgovore. Predstavljajte si, da imate pripravljen gumb za klepet, vendar vaša stranka potrebuje nekaj preprostega, kar bi bilo enostavno rešiti brez klepeta? Ali ga usmerite neposredno do najboljšega možnega agenta? Evo, kako lahko to storite.
Zakaj bi morali poskusiti?
Quriobot je na voljo 24 ur na dan, vse dni v tednu. Je zelo dobro dokumentiran, enostaven za delo in zelo intuitiven. Pomaga vam povečati konverzijo z 28% in poveča stopnjo pretvorbe z do 21%. Veliko naših strank ga je že preizkusilo.
Kako deluje?
Ustvarite lahko intuitiven chatbot, ki bo ves čas komuniciral z vašimi strankami. Quriobot chatbot se lahko uporablja za vodstvo, podporo strankam in povratne informacije. Preprosto lahko preklapljate med klepetom v živo in Quriobot. Vse funkcije lahko preizkusite na spletnem mestu Quriobot.com. Najboljši del tega je, da ga lahko preizkusite brezplačno.

Frequently asked questions
Kaj je Quriobot?
Quriobot podjetjem omogoča izdelavo prilagojenega chatbota. Glavna prednost je, da chatbot deluje 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Zato lahko prepreči izgubo potencialnih kupcev.
& nbsp;
Kaj je chatbot?
Chatbot je umetna inteligenca, ki posnema naravni pogovor. Tako lahko učinkovito komunicirate, na primer s potencialnimi strankami, kadar podpora/storitev za stranke ni na voljo.
Obvestilo o integraciji Twitterja
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, odjemalski portal, upravljanje e-pošte, dohodni klicni center in sistem za upravljanje pritožb. Podjetje nudi podporo preko portala za podporo, selitve podatkov, stanje sistema, dnevnik sprememb ter zahteva za predlog. Poleg tega, so na voljo tudi integracije in alternativne možnosti ter brezplačen preizkus. Institucija, katere lastnik je Quality Unit LLC, ponuja tudi blog, glosar, akademijo, predloge in seminarje. Družba ima tudi nagrade in certifikate ter partnerje za VoIP.
Kako na spletno mesto dodati gumb za klepet v živo
LiveAgent je programska oprema, ki ponuja podporo strankam na vseh kanalih, vključno s ključnim elementom za klepet v živo. Ta funkcija omogoča enostavno komunikacijo in interakcijo s strankami ter skoraj takojšen odgovor. Cena se razlikuje glede na število agentov v podjetju. Poleg tega oblikovanje strani s pogostimi vprašanji zahteva dobro organizacijo in jasno strukturo vprašanj in odgovorov z uporabo enostavne berljivosti ter vizualnih elementov. Glavna razlika med pogostimi vprašanji in bazo znanja je velikost, vsebina in pristop.
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja številne funkcije, kot so VoIP telefonski sistem, sistem upravljanja pritožb, portal za podporo in selitev podatkov. Program vključuje tudi odgovornosti in obvestila za dodeljevanje zahtevkov ter avtomatsko distribucijo klepetov za izboljšanje storitve strankam. LiveAgent ponuja brezplačno preizkusno različico, podporo in izobraževanje.