Partner
Kaj je Salesflare?
Salesflare je CRM rešitev za mala B2B podjetja in startupe. Salesflare vam omogoča, da z različnimi avtomatizacijami prodate več z manj dela. Samodejno napolni vaš adresar, spremlja različne interakcije in za vas zbira podatke iz socialnih medijev, email, baz podjetij, telefone in koledarjev.
Kako uporabljate Salesflare?
Z integracijo Salesflare v LiveAgent lahko podatke iz klepeta ali obrazca izvlečete v LiveAgent. Nato lahko podatke prikažete v LiveAgent in spremljate, kaj se dogaja. S temi podatki zagotovite boljšo in hitrejšo podporo svojim strankam s klepetom v živo.
Klepet v živo LiveAgent je bil ustvarjen za pomoč pri hitri podpori strankam. Poleg integracije produktivnosti kot je Salesflare, ima na voljo številne uporabne funkcije. Hitreje pripravite odgovore z ogledom tipkanja v realnem času, ki vam pokaže, kaj stranke tipkajo, preden pritisnejo tipko za pošiljanje.
Prilagodite videz in občutek klepeta ali naložite oblike gumba za klepet po meri vašega podjetja. Uporabite prednosti proactivnega povabila h klepetu , da dobite več strank, ki vas hitreje kontaktirajo.
Kakšne so prednosti uporabe Salesflare?
- Izvoz podatkov iz klepetov in obrazcev
- Sledenje Salesflare znotraj LiveAgent
- Odpravlja nenehno preklapljanje med aplikacijami
- Poveča delovni tok
Provide fast support with live chat
Get access to our lightning fast live chat and provide better support today
Kako integrirati Salesflare CRM z LiveAgent?
LiveAgent vključuje vtičnik za integracijo CRM Salesflare, ki ga je treba aktivirati in konfigurirati. Postopek je preprost in traja le nekaj minut. Sledite spodnjim korakom, če želite izvedeti, kako to storiti sami.
- Odprite LiveAgent in pojdite na Konfiguracija> Sistem> Vtičniki. Na seznamu vtičnikov poiščite integracijo Salesflare in kliknite stikalo za aktiviranje. LiveAgent se bo po tem znova zagnal.

- Po ponovnem zagonu LiveAgent poiščite aktivni vtičnik na vrhu seznama vtičnikov in kliknite gumb z zobnikom za konfiguracijo. Videli boste polje s ključem API. Ključ API boste dobili v nastavitvah Salesflare.

- V Salesforce pojdite v Nastavitve> API ključi in ustvarite nov ključ API s klikom na gumb Ustvari. Poimenujte ključ API in kliknite Ustvari. Kopirajte ključ API in se vrnite v LiveAgent z odprto konfiguracijo integracije CRM Salesflare.

- Ključ API prilepite v polje LiveAgent za integracijo API Salesforce v konfiguraciji, kot je prikazano v prejšnjih korakih. Nato kliknite Shrani.

To je to, vaša integracija Salesflare je zdaj aktivna. Bi radi izvedeli več o našem klepetu v živo? Oglejte si našo stran programske opreme za klepet v živo ali preglejte funkcije klepeta v živo, da vidite, kaj zmore.
Frequently asked questions
Kaj je SalesFlare?
SalesFlare omogoča upravljanje odnosov s strankami, predvsem za mala podjetja, ki poslujejo v B2B.
Kakšne so prednosti integracije SalesFlare z LiveAgent?
- nemoten tok dela
- ni potrebno preklapljanje vmesnikov interfaces
- pridobivanje/prenos podatkov iz klepetov in obrazcev
Vpogled v podatke vstopnice/stranke (CRM)
LiveAgent je orodje za upravljanje komunikacije strank v podjetju, ki omogoča razvrščanje zahtevkov, sledenje delovnega časa agentov, podporo po elektronski pošti, hitrem klepetu v živo, družbenih omrežjih, telefonu in bazi znanja. Ponuja več kot 175 funkcij, več kot 40 integracij in preprost uporabniški vmesnik. Ponuja tudi podroben vpogled v vsak komunikacijski kanal in poročila o kanalih, ki jih lahko razvrstite po oddelkih, agentih, oznakah in datumu. Poleg tega je primeren za organiziranje in izboljšanje storitve za stranke, kar je pomembno za povečanje prodaje.
Klepet v živo je ključen za storitve za stranke na spletnih mestih, ker ponuja skoraj takojšnje odgovore, konkurenčno prednost in se lahko integrira s programi. LiveAgent ponuja 15 funkcij, ki vključujejo oblikovanje gumbov, klepet v realnem času in pregled klepetov. Izdelava načrta je ključnega pomena za olajšanje in poenostavitev poti strank do ciljev podjetja. Analiziranje stičnih točk strank in baza znanja lahko izboljšajo pot strank. Poleg tega, je klepet v živo ključen kanal za organizacije in raziskave zadovoljstva strank. LiveAgent ponuja brezplačno programska orodja za klepet, ki se lahko integrira s programi za takojšnje sporočanje.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki se lahko prilagaja po potrebi blagovne znamke. Sistem lahko stranke ocenjujejo, medtem ko je na voljo tudi pomoč za selitev podatkov in dnevnik sprememb. Podjetje ima tudi nagrade in certifikate ter vam omogoča sodelovanje preko partnerskih programov.