Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Salesforce

Kaj je Salesforce?

Salesforce je programska oprema za upravljanje odnosov s strankami (CRM). Njegove storitve podjetjem in podjetjem omogočajo sodelovanje v oblaku. To jim daje možnost, da ponujajo boljše storitve podjetjem, ki želijo podpreti svoje stranke in odjemalce. Lahko prihrani čas in izboljša vaše odnose s strankami in izkušnje strank.

Kako ga lahko uporabite?

Z integracijo Salesforce in LiveAgent lahko ustvarite primere v svojem računu Salesforce prek zahtevkov LiveAgent. Ni vam treba pustiti klepeta s stranko nerešenega, samo takoj prijavite primer in zagotovite boljše zadovoljstvo strank.

Kadar koli se prikaže zahteva za zahtevek za pogovor s strankami, lahko kliknete gumb Salesforce na desni plošči in ustvarite okvir z e-poštnim naslovom stranke kot identifikatorjem in prepisom klepeta, naloženim v zadevo Salesforce.

Integracija Salesforce za LiveAgent prek Zapier vam omogoča spremljanje pomembnih informacij, kot so nove stranke, stiki, dogodki, predmeti, vrste objektov, oglaševalske akcije in zaprte priložnosti.

Ročno lahko ustvarite tudi nove račune, oglaševalske akcije, komentarje, primere, stike in priloge. Dodajajte stike v oglaševalske akcije, ustvarjajte in posodabljajte predmete iz nadzorne plošče LiveAgent. Te integracije lahko ustvarite ločeno in izberete lahko, katere želite uporabiti.

Prednosti

  • Sledite svojim odnosom s strankami z LiveAgent
  • Preprosto upravljajte naloge iz nadzorne plošče LiveAgent
  • Ustvarite nove primere ali dodajte potencialne stranke

Kako integrirati Salesforce z LiveAgentom

LiveAgent ima za stranke na voljo vtičnik za integracijo Salesforce. Pomaga vam lahko pri spremljanju strank, upravljanju primerov ali dodajanju novih potencialnih strank.

  • Če želite aktivirati vtičnik, odprite LiveAgent in pojdite na Konfiguracija> Sistem> Vtičniki. Vtičnik najdete na seznamu vtičnikov. Ko to storite, kliknite stikalo Aktiviraj na desni strani.
Salesforce
SalesForce vtičnik
  • LiveAgent se bo znova zagnal in po tem boste našli aktivni vtičnik na vrhu seznama. Kliknite gumb za konfiguracijo (ikona zobnika) poleg stikala za aktiviranje in odprlo se bo novo okno z možnostmi.
Salesforce
Salesforce vtičnik aktiven
  • Kopirajte in prilepite ključ API iz Salesforce in kliknite Shrani. Ključ API lahko najdete in ustvarite v Salesforce. Odprite ga in pojdite na Nastavitve> Integracije> API.
Salesforce
Vnesite API ključ

Končali ste in vaša integracija je aktivna. Pojdite naprej in preizkusite.

Kako integrirati Salesforce z LiveAgentom prek Zapier

Če želite odkleniti več zmogljivosti za potek dela v LiveAgent in Salesforce, lahko poskusite uporabiti storitev Zapier. Zapier je podjetje, ki se osredotoča na povezovanje dveh aplikacij z različnimi rezultati integracije, odvisno od njihovih zmožnosti.

Ta sistem deluje s sprožilci in akcijami, ki jih lahko izberete in sami ustvarite integracijo po meri. To je preprost postopek, ki traja le nekaj minut.

  • Najprej se prijavite v svoj račun Zapier ali ga ustvarite tukaj če ga še nimate. je brezplačno. Nato pojdite na stran LiveAgent + Salesforce integracije.
  • Pomaknite se navzdol in izberite, katera aplikacija bo sprožila sprožilec in kakšen bo ta sprožilec. Obstaja več možnosti, kot so integracija koledarja, vnaprej napisana sporočila in druge, ki jih je mogoče združiti z drugo aplikacijo. Razmislite, kaj želite, da bo vaša integracija naredila, in se odločite. Ko končate z izbiro, nadaljujte z modrim gumbom.
  • Naslednji koraki se lahko razlikujejo glede na izbiro sprožilca in akcije, vendar so na splošno enostavni za uporabo. V večini primerov je preprosto, da se prijavite v svoje račune in omogočite dovoljenja za Salesforce. Vsaka nastavitev sprožilca vključuje tudi preskus sprožilca, da ugotovite, ali se je Zapier uspešno povezal z aplikacijo.
  • Drugi del običajno zahteva tudi konfiguriranje dejanja. Iz nabora možnosti integracije na začetku smo izbrali dejanje LiveAgent Ustvari pogovor, kar pomeni, da smo morali nastaviti e-pošto. To je vključevalo vnos e-poštnih naslovov pošiljatelja in prejemnika, teme sporočila in besedila poleg nekaj neobveznih opcij.
  • Ko končate s prejšnjim delom, naredite še zadnji preskus integracije na Zapier in preverite, ali deluje. In to je na kratko celoten proces integracije Zapier.

Pogosta vprašanja

Kaj je Salesforce?

Salesforce je programska oprema CRM, ki vam pomaga izboljšati poslovne odnose od leta 1996. Poleg tega lahko poveča donosnost podjetja in splošne procese.  

Kakšne so prednosti integracije Salesforcea z LiveAgent?

- izboljšana produktivnost

- ni potrebe po menjavi vmesnikov

- preprosto posodabljajte oglaševalske akcije iz LiveAgent

- dodajte nove stike iz LiveAgent

Nazaj k integracijam Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico