Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sendmail

Kaj je Sendmail?

Sendmail je orodje za usmerjanje e-pošte v omrežju za splošne namene. To je brezplačen in odprtokodni projekt programske opreme, ki je zaslovel kot brezplačna in zaprtokodna programska oprema. Podpira veliko število načinov prenosa in dostave pošte. Podpira preprost protokol za prenos pošte.

Varna e-poštna sporočila, kot je Sendmail, vam lahko pomagajo, da se izognete pogostim email virusom, neželenim sporočilom ali nadležnim e -poštnim sporočilom z neželeno pošto ali email sporočil prevarantov. To je še posebej pomembno za zaposlene službe za pomoč, ki si ne morejo privoščiti izgube časa z nepotrebno komunikacijo.

Kako lahko uporabite Sendmail?

Sendmail se lahko uporablja kot namenski e -poštni naslov za podporo strankam za tiste, ki potrebujejo notranjega e-poštnega strežnika. Ta uporabnikom omogoča večjo prilagodljivost pri konfiguraciji e-pošte, prav tako pa zagotavlja večjo varnost za komunikacijo po e -pošti.

Sendmail je mogoče enostavno integrirati z LiveAgent službo za pomoč kot vaš namenski e-poštni naslov za podporo strankam. Ravnanje s podporo strankam prek e-poštnega odjemalca lahko za mala podjetja naredi čudeže, vendar pa lahko postopek postane kaotičen pri obravnavi velikega števila strank. Če povežete Sendmail z LiveAgent, lahko vaša služba za pomoč izkoristi številne uporabne funkcije in vam lahko pomaga izboljšati potek dela.

Sistem zahtevkov LiveAgent podpira številne funkcije, na primer univerzalni nabiralnik, ki zbira vso komunikacijo, ki prihaja iz vaših  emailov, klepeta v živo, klicnega centra, portala za stranke ali socialnih medijevFacebook, Twitter, Instagram in Viber. Nastavite pravila, filtre ali dodajte oznake za organiziranje vašega dela ali razdelite agente v oddelke, ki so odgovorni za določene probleme.

Prav tako lahko nastavite delovni čas, pripravite predefinirane odgovore na pogosta vprašanja ali pa izkoristite gamification funkcije da svoje agente spodbudite, da postanejo najboljši. Obstaja veliko drugih funkcij, ki jih lahko uporabite z LiveAgent, poglejte jih na naši strani s funkcijami.

LiveAgent: Ticketing Software Demo

Kakšne so prednosti integracije Sendmail?

  • Odprtokodno
  • Orodja za spremljanje
  • Daljinsko upravljanje

Improve your customer support with LiveAgent

Integrate your email with the LiveAgent ticketing system and provide better and faster support

FREE TRIAL

Kako integrirati Sendmail z LiveAgentom?

Vse, kar morate storiti, da dokončate postopek integracije je, da svoj Sendmail povežete s sistemom zahtevkov LiveAgent. Celoten postopek traja le nekaj minut. Sledite spodnjim navodilom, če želite izvedeti, kako to storiti.

  • Ali morate najprej nastaviti Sendmail? Pojdite na njihovo spletno stran in ga nastavite. Spletno mesto vsebuje povezavo za prenos FTP in več informacij o funkcijah Sendmail in varnosti. Za nadaljevanje boste morali konfigurirati protokol IMAP/POP3. Ko to storite, pojdite na naslednji korak.
Domača stran Sendmail z možnostjo prenosa in informacijami
Sendmail domača stran
  • Zdaj odprite svoj račun LiveAgent in pojdite na Konfiguracija> E -pošta> Poštni računi in kliknite gumb Ustvari, da dodate svoj e-poštni račun Sendmail. V naslednjem razdelku kliknite Drugo in v naslednjem razdelku izberite IMAP/POP3.
Konfiguracija LiveAgent v procesu integracije Sendmail
Izberite Drugo
  • Naslednji korak je, da vnesete svoje podatke – e-pošto, uporabniško ime, geslo in izberete vrsto, strežnik in port za pridobivanje. Poleg tega morate izbrati način preverjanja pristnosti in oddelek, ki bo obravnaval zahtevke s tega e-poštnega naslova. Ko končate, spodaj kliknite Shrani.
Konfiguracija sendmail v LiveAgent
Navedite svoje podatke za Sendmail

To je vse, vaš Sendmail je integriran s sistemom vstopnic LiveAgent. Vrnite se na ta priročnik, če boste morali dodati več e -poštnih računov. Zdaj, ko je vaša e -pošta nastavljena in pripravljena, lahko brskate po straneh LiveAgent. Obstaja Akademija, kjer se lahko naučite veliko o podpori strankam, ali stran s funkcijami, kjer se lahko seznanite s funkcijami izdelkov.

LiveAgent Product Tour

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Pogosta vprašanja

Kaj je Sendmail?

Sendmail je orodje za usmerjanje e-pošte v omrežju za splošne namene. Programska oprema je postala znana tako kot brezplačna kot zaprtokodna programska oprema. Storitev podpira široko paleto načinov prenosa in dostave pošte. 

Kako lahko uporabite Sendmail?

V majhnih podjetjih je ravnanje s storitvami za stranke po e-pošti lahko preprosto, vendar je lahko ravnanje z velikim številom strank problematično. S povezovanjem Sendmail in LiveAgent lahko izkoristite številne uporabne funkcije in izboljšate potek dela.

Kakšne so prednosti integracije Sendmail?

  • Odprtokodno
  • Orodja za spremljanje
  • Daljinsko upravljanje

Nazaj k integracijam Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico