Partner
Kaj je ShipStation?
ShipStation je večkanalna programska oprema za pošiljanje paketov za spletne trgovce. Vsebuje možnosti, kot so večpaketno pošiljanje, znižane cene pošiljanja, urejanje strank in več. Enostavno urejanje pošiljanja iz vaše spletne strani.
Kako jo uporabljati?
Uporabljajte ShipStation integracijo za sledenje novicam in novostim o vaših strankah, poslanem blagu in naročilih. Lahko jo uporabljate tudi za ustvarjanje naročil, konverzacij in strank. Ustvarite lahko integracije po vaši izbiri in povezujete različne dele obeh aplikacij. Vse v nekaj minutah.
Prednosti
- Pomaga vam pri urejanju naročil in pošiljk
- Sledi novim naročnikom
- Urejanje strank in pošiljk
- Nič več preklapljanja med aplikacijami
- Izboljšan potek dela
Kako integrirati ShipStation v LiveAgent preko orodja Zapier
Zapier vam omogoča ustvarjanje integracij in povezav med obema aplikacijama. Proces traja samo nekaj minut. Vse kar morate narediti je, da izberete aplikacijo in jo povežete z LiveAgent. Za to boste potrebovali Zapier račun. Če ga še nimate, ga lahko z vašim elektronski naslovom odprete na tej povezavi. Ko ste logirani, greste na LiveAgent + ShipStation integracijsko stran.

Na strani se z drsnikom premaknite navzdol do dela Connect LiveAgent + ShipStation in minutes. Tukaj lahko izberete sprožilec in dejanje. Sprožilec v eni aplikaciji sproži dejanje v drugi.
Kot primer, smo za ta navodila izbrali ShipStation sprožilec “Novo naročilo”, za dejanje v LiveAgent pa “Ustvari konverzacijo”. Izberete lahko različne nastavitve integracije. Ko boste končali z izbiro, kliknite na modri gumb.

V tem delu nastavite sprožilec. Začnite z logiranjem v vaš ShipStation račun. Tukaj boste morali ponuditi dostop do nekaj podatkov.

Potrebovali boste tudi API ključ. Najdete ga lahko v vašem ShipStation računu. Pojdite na Settings> Account > API Settings. Zgenerirajte nov API ključ in ga skopirajte skupaj s skrivnim ključem v Zapier okno.

Priporočamo, da naredite test sprožilca. Ko boste končali, nadaljujte s procesom.

Sedaj lahko nastavite LiveAgent dejanje. Vpišite se v LiveAgent račun in omogočite dostop do urejanja podatkov. Potem nastavite še podrobnosti dejanja. V našem primeru moramo določiti, kakšno sporočilo bo poslano, ko ShipStation prejme novo naročilo.

To je vse. Zadnji korak je test sprožilca.

Sedaj lahko integracijo preizkusite. Pojdite na vaš ShipStation račun in ustvarite novo naročilo.

Preverite predal v vašem LiveAgent vstopničnem sistemu. Tukaj lahko vidite ShipStation sporočilo, ki vas obvešča o novem naročilu.

Naredite več integracij za drug namen in povečajte učinkovitost vaše spletne trgovine.
Frequently asked questions
Kaj je ShipStation?
ShipStation je paketna rešitev za spletne trgovine. Pomaga vam ustvarjati nalepke za pošiljanje, strankam posredovati informacije za sledenje pošiljkam, avtomatizirati procese in še veliko več.
Kakšne so prednosti uporabe ShipStation z LiveAgent?
- upravljanje z naročili in pošiljkami iz LiveAgent
- prihrani čas vaši podporni službi
- poveča produktivnost
Programska oprema za upravljanje storitev
LiveAgent programska oprema ponuja celovite rešitve za IT službe za pomoč uporabnikom in storitve, vključno s sistemom IT zahtevkov, servisno službo za IT, in programska podpora. Poleg tega ponuja tudi učinkovite storitve za stranke in je najboljša programska oprema za servisne storitve za leto 2022. Med funkcijami vključujejo cenik lastnosti, integracije in alternativne rešitve, podporo strankam, VoIP telefonske sisteme, ter samopostrežno in odjemalsko podporo. Podjetje ponuja tudi demo različico.
LiveAgent is software that offers in-depth understanding of customer support concepts, integrations and features for the customer portal and email management. It can also be used for inbound calls and complaint management. The company offers a demo version and updates and discounts. Automatic call-backs, reliable call center software, and self-service options for customers are important practices. Call center productivity can be increased by up to 300% by using automatic dialers. LiveAgent provides many features and integrations for call centers.
Multibrand omogoča podjetjem personalizirano storitev prek različnih blagovnih znamk in kanalov ter krepi zadovoljstvo strank. LiveAgent ponuja funkcijo multibrand, ki lahko izboljša organizacijsko strukturo. Poleg tega je pomembno spremeniti nezadovoljne stranke v zagovornike blagovnih znamk, kar je mogoče z uporabo petih korakov. Oznake v storitvi za pomoč uporabnikom lahko izboljšajo učinkovitost in zadovoljstvo strank ter pomagajo pri filtriranju zahtevkov. Koncept označevanja klicev je prav tako ključen za dobro podporo strankam.
Podjetje LiveAgent ponuja rešitve za pomoč strankam, samopostrežno in odjemalsko programsko opremo ter upravljanje pritožb. Na spletni strani so na voljo informacije o partnerstvih, izobraževanju in vprašanja iz področja odjemalskega servisa. Spodbude in programi zvestobe lahko izboljšajo promocijo blagovne znamke ter spodbujajo povratne informacije in impulzivne nakupe. Redno pregledovanje poročil o storitvah za stranke je nujno za izboljšanje storitve. LiveAgent ponuja 11 funkcij poročanja o storitvah za stranke.