ShipStation integration
Partner website
Partner Privacy Policy
ShipStation Politika zasebnosti
Kaj je ShipStation?
ShipStation je večkanalna programska oprema za pošiljanje paketov za spletne trgovce. Vsebuje možnosti, kot so večpaketno pošiljanje, znižane cene pošiljanja, urejanje strank in več. Enostavno urejanje pošiljanja iz vaše spletne strani.
Kako jo uporabljati?
Uporabljajte ShipStation integracijo za sledenje novicam in novostim o vaših strankah, poslanem blagu in naročilih. Lahko jo uporabljate tudi za ustvarjanje naročil, konverzacij in strank. Ustvarite lahko integracije po vaši izbiri in povezujete različne dele obeh aplikacij. Vse v nekaj minutah.
Prednosti
- Pomaga vam pri urejanju naročil in pošiljk
- Sledi novim naročnikom
- Urejanje strank in pošiljk
- Nič več preklapljanja med aplikacijami
- Izboljšan potek dela
Kako integrirati ShipStation v LiveAgent preko orodja Zapier
Zapier vam omogoča ustvarjanje integracij in povezav med obema aplikacijama. Proces traja samo nekaj minut. Vse kar morate narediti je, da izberete aplikacijo in jo povežete z LiveAgent. Za to boste potrebovali Zapier račun. Če ga še nimate, ga lahko z vašim elektronski naslovom odprete na tej povezavi. Ko ste logirani, greste na LiveAgent + ShipStation integracijsko stran.
Na strani se z drsnikom premaknite navzdol do dela Connect LiveAgent + ShipStation in minutes. Tukaj lahko izberete sprožilec in dejanje. Sprožilec v eni aplikaciji sproži dejanje v drugi.
Kot primer, smo za ta navodila izbrali ShipStation sprožilec “Novo naročilo”, za dejanje v LiveAgent pa “Ustvari konverzacijo”. Izberete lahko različne nastavitve integracije. Ko boste končali z izbiro, kliknite na modri gumb.
V tem delu nastavite sprožilec. Začnite z logiranjem v vaš ShipStation račun. Tukaj boste morali ponuditi dostop do nekaj podatkov.
Potrebovali boste tudi API ključ. Najdete ga lahko v vašem ShipStation računu. Pojdite na Settings> Account > API Settings. Zgenerirajte nov API ključ in ga skopirajte skupaj s skrivnim ključem v Zapier okno.
Priporočamo, da naredite test sprožilca. Ko boste končali, nadaljujte s procesom.
Sedaj lahko nastavite LiveAgent dejanje. Vpišite se v LiveAgent račun in omogočite dostop do urejanja podatkov. Potem nastavite še podrobnosti dejanja. V našem primeru moramo določiti, kakšno sporočilo bo poslano, ko ShipStation prejme novo naročilo.
To je vse. Zadnji korak je test sprožilca.
Sedaj lahko integracijo preizkusite. Pojdite na vaš ShipStation račun in ustvarite novo naročilo.
Preverite predal v vašem LiveAgent vstopničnem sistemu. Tukaj lahko vidite ShipStation sporočilo, ki vas obvešča o novem naročilu.
Naredite več integracij za drug namen in povečajte učinkovitost vaše spletne trgovine.
Frequently Asked Questions
Kaj je ShipStation?
ShipStation je paketna rešitev za spletne trgovine. Pomaga vam ustvarjati nalepke za pošiljanje, strankam posredovati informacije za sledenje pošiljkam, avtomatizirati procese in še veliko več.
Kakšne so prednosti uporabe ShipStation z LiveAgent?
- upravljanje z naročili in pošiljkami iz LiveAgent - prihrani čas vaši podporni službi - poveča produktivnost
LiveAgent je storitev za stranke, ki se osredotoča na umetno inteligenco in ponuja široko paleto funkcij, vključno z integracijami in podporo strankam. Asana je orodje za sodelovanje v ekipi in organizacijo dela, ki se lahko integrira v LiveAgent preko Zapier storitev. Integracija omogoča avtomatizacijo različnih opravil, kar poveča učinkovitost ekipe.
Flowroute je vodilni ponudnik storitev v oblaku za komunikacijo, s sedežem v Seattlu, Washington. Omogočajo preprosto povezavo z VoIP klicnim centrom, brez dodatnih stroškov povezave. Prednosti uporabe VoIP vključujejo dostop po celem svetu, možnost uporabe na različnih napravah in boljšo produktivnost. LiveAgent ponuja 14-dnevni brezplačni preizkus integracije s Flowroute.
Tekst govori o različnih aplikacijah v elektronskem poslovanju in CRM, vključujoč klepet v živo, pošto in telefonske storitve. LiveAgent ponuja brezplačne klepetalne aplikacije in integracije za uporabo s programi za takojšnje sporočanje. Obstajajo tudi druge storitve, na primer spam filter in klepet v realnem času s strankami. LiveAgent ponuja cenik, lastnosti in alternative za pomoč strankam.