Slovak Telekom integration
Partner Privacy Policy
Slovaški Telekom je prevladujoči ponudnik konvergentnih telekomunikacij na Slovaškem, ki se ponaša z najobsežnejšim naborom storitev, vključno s fiksno telefonijo, internetom, digitalno televizijo, mobilno telefonijo in IKT. Podjetje je hčerinska družba v stoodstotni lasti Deutsche Telekom AG.
Kako jo lahko uporabite?
LiveAgent se je povezal s Slovaškim Telekomom, da bi integracijo številk Slovaškega Telekoma v vaš klicni center izjemno enostavno. In najboljši del? LiveAgent za to povezavo ne zaračuna dodatnih stroškov.
Če vas zanima povezava Slovak Telekoma s klicnim centrom LiveAgent, se enostavno prijavite v svoj račun LiveAgent in sledite navodilom.
1. Prijavite se v vaš LiveAgent račun
2. Pojdite na Številke
3. Poiščite Slovak Telekom
4. Kliknite na Dodaj
5. Vnesi zahtevane podatke za dostop
Stroški integracije Slovak Telekoma:
Naročnina LiveAgent vključuje integracijo brez dodatnih stroškov, medtem ko Slovak Telekom ponuja svoje storitve za plačilo, saj so ločeno podjetje.
Prednosti Slovak Telekoma:
- Stroškovno učinkovite rešitve
- Razširljivost
- Visoka zanesljivost
- Fleksibilnost
- Dostop na Slovaškem
- Izboljšana varnost
Bi radi izvedeli več o delovanju programske opreme klicnega centra? Oglejte si video spodaj.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Slovak Telekom integration!
Pregledi programske opreme IVR
Interactive voice response (IVR) software is a technology that can greatly benefit businesses by improving the customer experience, increasing efficiency, and reducing costs. IVR systems can handle common customer inquiries, reduce wait times, and automate customer interactions. However, there are also potential disadvantages, such as limited functionality and poor customer experience. When choosing an IVR system, businesses must evaluate their specific needs and consider key factors such as features, scalability, reliability, and cost. There are different types of IVR software, including on-premises and cloud-based systems. LiveAgent is an example of a provider that offers many of the common features of IVR software and 24/7 support for their clients.