Partner
Kaj je Socialbakers?
Socialbakers je tržno podjetje, ki se z umetno inteligenco osredotoča na socialne medije. Vodijo marketinški paket, ki vsebuje več močnih orodij za upravljanje z mediji.
Vključuje analitiko za konkurenčne vpoglede in primerjavo, Gradnik – orodje za objavljanje, Oglasi za upravljanje oglasov na družabnih medijih, Poslušanje za sledenje pogovorom o določenih blagovnih znamkah in Strokovne storitve za posvetovanje.
Kako ga uporabljate?
Socialbakers integracija z LiveAgent vam lahko pomaga pri upravljanju družabnih omrežij, odgovarjanju in zahtevkih. Vaša platforma skupnosti Socialbakers bo sledila vašim družabnim medijem, kot sta Facebook in Twitter, in pridobivala vse pomembne informacije.
Po integraciji z LiveAgent se v Socialbakers ustvari uporabniški račun. Ta račun se lahko nato dodeli komunikaciji. Vsakič, ko se v Socialbakers pojavi težava ali poizvedba, jo lahko dodelite agentu v LiveAgent.
Programska oprema službe za pomoč strankam LiveAgent lahko z enim kontaktnim centrom izboljša vaše interakcije s strankami. S pomočjo naših funkcij na družabnih omrežjih ustvarite boljše odnose s strankami in izboljšajte zadovoljstvo strank.
Funkcije LiveAgent za zahtevke na družabnih omrežjih omogoča komunikacijo s Facebooka, Instagrama in Twitterja v enem večkanalnem sistemu zahtevkov. Sporočila na družabnih omrežjih, komentarje, objave in sporočila med klepetom lahko ureja LiveAgent in vam ni potrebno preklapljati med aplikacijami.
Prednosti
- Spremljajte svoje račune na družabnih omrežjih
- Sistem zahtevkov, organizacija komentarjev, sporočil, omemb in še več
- Vse je na eni priročni nadzorni plošči
- Takoj odgovorite preko sistema za zahtevke
- Povečajte tok dela
Frequently asked questions
Kaj je Socialbakers?
Socialbakers je platforma za trženje na družabnih omrežjih, ki vam pomaga razumeti stranke, ustvariti primerno vsebino in na koncu izboljšati njihovo angažiranost.
Kakšne so prednosti integracije Socialbakers z LiveAgent?
- boljši tok dela
- možnost odziva iz sistema za pomoč uporabnikom
- organizirani zahtevki, komentarji in omembe
Programska oprema za sledenje klicalcem
The use of call tracking software helps marketers to connect their online and offline marketing efforts. The software collects data from incoming calls and assigns a business phone number to track and analyze conversions, as well as providing insights on the location and phone number of callers. This allows marketers to understand the ROI of their marketing campaigns for each channel and allocate budget accordingly. Additionally, real-time insights enable efficient handling of incoming calls to enhance customer support and satisfaction.
V članku je govora o pomenu močne blagovne znamke za povečanje prepoznavnosti in konkurenčne prednosti organizacije. Oznake v storitvi za pomoč uporabnikom lahko izboljšajo zadovoljstvo in učinkovitost strank. Na voljo so tudi programske rešitve za pomoč strankam in upravljanje pritožb ter telefonske sisteme. Članek ponuja pet korakov za spreminjanje nezadovoljnih strank v zagovornike blagovnih znamk. Na koncu pa je podan kontrolni seznam za uspešne prodajne klice.
Storitve za stranke na družbenih omrežjih
Podjetja bi se morala osredotočiti na izboljšanje svoje strategije trženja preko e-pošte, segmentacijo seznama prejemnikov ter uporabo prilagojenih predlog za različne starostne, lokacijske in dohodkovne skupine. Pomembno je, da se vedno odzivajo na povpraševanja potencialnih strank ter zagotavljajo tehnično podporo. Družabni mediji so ključni za boljši odziv in gradnjo skupnosti, zato bi morale blagovne znamke vključiti organsko in plačano oglaševanje ter storitve za stranke preko družbenih medijev. Za uspešno interakcijo s strankami je treba izbrati ustrezne družbene mreže in zagotoviti hiter odzivni čas.
Funkcije službe za pomoč prek družbenih medijev
Organizacije bi se morale prilagoditi spremembam in komunicirati z obstoječimi strankami, če želijo ohraniti svojo organsko prisotnost. Za najboljše rezultate pa naj združijo organske in plačane metode. Družbeni mediji so pomembni za vas, saj tam stranke pričakujejo hiter odziv. Ignoriranje sporočil lahko povzroči več škode kot koristi, zato bodite pozorni na komentarje in sporočila strank. Plačani družbeni mediji lahko prinašajo boljše rezultate kot organski, vendar zahtevajo več znanja. Kombinacija obeh pristopov je najbolj smiselna.