Partner
Kaj je Socialbakers?
Socialbakers je tržno podjetje, ki se z umetno inteligenco osredotoča na socialne medije. Vodijo marketinški paket, ki vsebuje več močnih orodij za upravljanje z mediji.
Vključuje analitiko za konkurenčne vpoglede in primerjavo, Gradnik – orodje za objavljanje, Oglasi za upravljanje oglasov na družabnih medijih, Poslušanje za sledenje pogovorom o določenih blagovnih znamkah in Strokovne storitve za posvetovanje.
Kako ga uporabljate?
Socialbakers integracija z LiveAgent vam lahko pomaga pri upravljanju družabnih omrežij, odgovarjanju in zahtevkih. Vaša platforma skupnosti Socialbakers bo sledila vašim družabnim medijem, kot sta Facebook in Twitter, in pridobivala vse pomembne informacije.
Po integraciji z LiveAgent se v Socialbakers ustvari uporabniški račun. Ta račun se lahko nato dodeli komunikaciji. Vsakič, ko se v Socialbakers pojavi težava ali poizvedba, jo lahko dodelite agentu v LiveAgent.
Programska oprema službe za pomoč strankam LiveAgent lahko z enim kontaktnim centrom izboljša vaše interakcije s strankami. S pomočjo naših funkcij na družabnih omrežjih ustvarite boljše odnose s strankami in izboljšajte zadovoljstvo strank.
Funkcije LiveAgent za zahtevke na družabnih omrežjih omogoča komunikacijo s Facebooka, Instagrama in Twitterja v enem večkanalnem sistemu zahtevkov. Sporočila na družabnih omrežjih, komentarje, objave in sporočila med klepetom lahko ureja LiveAgent in vam ni potrebno preklapljati med aplikacijami.
Prednosti
- Spremljajte svoje račune na družabnih omrežjih
- Sistem zahtevkov, organizacija komentarjev, sporočil, omemb in še več
- Vse je na eni priročni nadzorni plošči
- Takoj odgovorite preko sistema za zahtevke
- Povečajte tok dela
Frequently Asked Questions
Kaj je Socialbakers?
Socialbakers je platforma za trženje na družabnih omrežjih, ki vam pomaga razumeti stranke, ustvariti primerno vsebino in na koncu izboljšati njihovo angažiranost.
Kakšne so prednosti integracije Socialbakers z LiveAgent?
- boljši tok dela - možnost odziva iz sistema za pomoč uporabnikom - organizirani zahtevki, komentarji in omembe
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.