SpamAssassin integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Preden aktivirate ta vtičnik, se prepričajte, da je SpamAssassin nameščen na vašem strežniku.
- Prijavite se na vašo LiveAgent nadzorno ploščo in kliknite konfiguracijo
- Kliknite Sistem in vtičniki
- Na seznamu vtičnikov poiščite SpamAssassin. Kliknite na drsnik, da ga aktivirate.
- Kliknite gumb Konfiguriraj in vnesite IP ali ime gostitelja vašega strežnika SpamAssassin in številko vrat storitve SpamAssassin.
- Poleg tega lahko potrdite polje »Nauči«, da izboljšate kakovost prepoznavanja neželene pošte. Opozorilo: Omogočiti ga je treba na strežniku SpamAssassin.
- Pomaknite se na Konfiguracija> E-pošta> Poštni računi, izberite svoj e-poštni naslov, ki je že povezan z LiveAgent, in kliknite Uredi
- Potrdite polje »Obdelaj s SpamAssassin«
Kaj je SpamAssassin?
Apache SpamAssassin je računalniški program, ki se uporablja za filtriranje neželene pošte. Uporablja različne tehnike odkrivanja neželene pošte, vključno s tehnikami DNS in kontrolne vsote, Bayesovim filtriranjem, zunanjimi programi, črnimi seznami in spletnimi bazami podatkov.
Kako ga lahko uporabite?
Filtrirajte dohodna e -poštna sporočila prek SpamAssassinovega filtra za neželeno pošto. E -poštna sporočila, označena kot vsiljena pošta, še vedno najdete v zahtevkih, označenih kot neželena pošta.
Frequently Asked Questions
Kaj je SpamAssassin?
SpamAssassin je računalniški program, ki vam pomaga samodejno zaznati neželeno e-pošto.
Kako lahko uporabite integracijo SpamAssassin v LiveAgent?
Integracija SpamAssassin ustvari še učinkovitejši potek dela za predstavnike storitev za stranke s filtriranjem neželene pošte iz vaše e-pošte. Posledično se lahko vaši zastopniki osredotočijo na pomembnejša opravila, ne pa na neskončna e-poštna sporočila z nezaželeno pošto.
Telematica ponuja rešitve na področju telekomunikacij, s poudarkom na internetnih in telefonskih storitvah. Nudi stacionarne širokopasovne internetne povezave, spletno gostovanje in rešitve VoIP telefonije. Podjetje je doživelo organizacijsko prenovo in si zastavilo nove cilje za izboljšanje procesnih tokov. LiveAgent omogoča integracijo Telematice v delovanje klicnega centra brez dodatnih stroškov.