Kaj je SpringCom?
SpringCom je avstralski all-inclusive telekomunikacijski ponudnik storitev in VoIP, ki ponuja standardne storitve glasovnih klicev. To vključuje SIP, NBN Voice, PAYG in omejene pakete za svoje stranke. Poleg tega SpringCom upravlja gostujoče sisteme PBX v oblaku za podjetja.
Velik del Avstralije povezujejo tudi s svojim omrežjem NGN (Next Generation Network). SpringCom vsem svojim strankam ponuja tudi hitro in zanesljivo podporo strankam za vse svoje stranke.
Kako uporabljati SpringCom?
SpringCom je eden izmed ponudnikov telekomunikacij, ki je na voljo strankam v Avstraliji. Lahko vam omogočijo vašo VoIP telefonsko številko in podatkovno omrežje po meri. LiveAgent lahko poskrbi za vse ostalo, kar potrebujete za nastavitev vašega klicnega centra.
Preprosto je, kot dodajanje gumba na svoje spletno mesto in dodajanje telefonskih številk v konfiguracijo LiveAgent. LiveAgent podpira več vrst naprav za klicanje, vključno z vašim telefonom in prenosnikom, kadar ne želite prenašati dodatnih naprav.
Pomaga vam tusi usmerjati vaše klice do pravega oddelka, ustvarjanje IVR dreves ali shranjevanje posnetih klicev. Enostavna preusmeritev klica ali interni klic z vašimi kolegi.
Ali integracija SpringCom z LiveAgent kaj stane?
SpringCom je že vključen in vgrajen v LiveAgent, zato vam za dodajanje telefonske številke SpringCom ni potrebno doplačati. Ustvarite številko, jo dodajte in že ste pripravljeni za klicanje in sprejemanje klicev vaših strank.
Katere so prednosti uporabe SpringCom?
- Brezplačna integracija z LiveAgent
- Avstralski ponudnik klicnih storitev
- Omrežje naslednje generacije s poslovno povezavo
- Zanesljive podporne storitva za vse SpringCom stranke
- Storitve in produkti v oblaku
Ready to start calling?
Take care of your callers from one multi-channel help desk software. Start your free 14-day trial today and experience LiveAgent
Kako integrirati SpringCom z LiveAgent?
Ni potrebe po aktivaciji integracijskih vtičnikov ali ustvarjanju procesov tretjih ponudnikov, da začnete uporabljati vašo SpringCom številko z LiveAgent. Vse potrebno je že vključeno in vse, kar morate narediti je, da dodate številko v konfiguraciji LiveAgent. Sledite tem navodilom in izvedeli boste, kako to narediti.
- Na spletnem mestu SpringCom ni nobenih računov ali obrazcev za registracijo. Kontaktirajte SpringCom, da dobite svojo telefonsko številko in račun. To lahko storite na njihovi strani za kontakt. Ko dobite uporabniško ime, geslo in telefonsko številko SpringCom, nadaljujte v LiveAgent.

- V LiveAgent pojdite na Konfiguracija > Klic > Številke in kliknite oranžni gumb za ustvarjanje nove številke. Odprlo se bo okno za izbiro VoIP ponudnikov. Iz seznama izberite SpringCom.

- Zadnji del zahteva, da navedete svoje uporabniško ime, geslo in telefonsko številko za SpringCom. Izberete lahko tudi oddelek, na katerega bodo preusmerjeni klici, predpono za klicanje, ime klicne številke po meri in možnost snemanja vseh klicev. Ko končate, kliknite Dodaj na dnu okna.
Številko SpringCom ste uspešno dodali v LiveAgent. Zdaj lahko začnete klicati in sprejemati telefonske klice svojih strank.
Bi radi izvedeli več o funkcijah klicnega centra LiveAgent ali izvedeli več o zagotavljanju storitev za stranke? Preverite našo stran s funkcijami ali LiveAgent akademijo za več informacij.
Če želite hiter ogled vseh orodij, funkcij in zmogljivosti LiveAgent, si oglejte spodnji videoposnetek in si poglejte, kaj vse vam lahko ponudimo.
Frequently asked questions
Kaj je SpringCom?
SpringCom je avstralski ponudnik telekomunikacij, storitev v oblaku in omrežja. Ponujajo stabilne povezave za podjetja z odlično podporo strankam.
Koliko stane integracija SpringCom z LiveAgent?
Ko imate številko SpringCom in plačan paket pri LiveAgent, vas ne stane nič več.
Kako integriram SpringCom z LiveAgent?
Vtičniki ali storitve tretjih partnerjev niso potrebni za integracijo SpringCom v LiveAgent. Vse, kar morate storiti, je, da v konfiguracijo klicev LiveAgent dodate svojo številko SpringCom.
- Pojdite na Konfiguracija > Klic > Številke v LiveAgent
- Ustvarite novo številko in izberite SpringCom za vašega VoIP ponudnika
- Vnesite uporabniško ime, geslo in druge podrobnosti
- Kliknite na DOdaj in končali ste
Sipcall je ponudnik VoIP telefonije, ki omogoča optimalne telefonske rešitve za vaše podjetje. LiveAgent omogoča integracijo s Sipcallom za vzpostavitev klicnega centra. Ta center deluje z uporabo naprednih funkcij, kot je ustvarjanje po meri IVR drevesa. Klicni center zagotavlja izboljšanje odnosov s strankami, prodajo izdelkov in pridobivanje novih strank. Sipcall ponuja švicarske telefonske številke.
LiveAgent je platforma za komunikacijo s strankami, ki ponuja programske rešitve za podporo strankam, VoIP telefonske sisteme in druge funkcije. Podjetje zagotavlja demo različice in novice o posodobitvah in popustih ter služi svetovnim strankam. Njihova spletna stran vključuje tudi podatke o partnerskih programih in nagradah. Sistem trenutno izdeluje njihovo nadzorno ploščo za nove uporabnike.
Učinkovita programska oprema za odhodni klicni center
Programska oprema LiveAgent je namenjena podpori odhodne komunikacije s strankami in izboljšanju odnosov z njimi. Raziskava je pokazala, da ima proaktiven pristop k strankam pozitiven učinek. Brezplačna preskusna različica je na voljo za 7 ali 30 dni, odvisno od uporabljene e-pošte.
Višje učinkovitost klicnih centrov in večkanalno integracijo dosežemo z uporabo aplikacije kontaktnega centra, ki omogoča nadzor nad vsemi kanali komunikacije s strankami. LiveAgent je eden izmed programov, ki povezujejo različne platforme v eno vmesnik in so bile že uspešno implementirane pri podjetjih, kot je Huawei. Z uporabo takih rešitev se lahko izboljša učinkovitost podporne ekipe, zmanjša število klicev v klicnem centru in poveča zadovoljstvo strank.