Partner
Kaj je Swan?
Swan je hitro razvijajoč se ponudnik telekomunikacijskih storitev na Slovaškem že od leta 1999. Podjetje ima sedež v Bratislavi, svoje storitve pa ponuja po celi Evropi. Ker Swan ponuja tudi VoIP storitev, smo se pri LiveAgent odločili povezati z njimi, da bi izboljšali uporabniško izkušnjo.
Kako integrirate Swan v LiveAgent?
Prvi korak je kontaktiranje Swan in pridobitev VoIP številke. Drugi korak je prijava v LiveAgent račun. Za tem sledite navodilom na spodnjih slikah.
V zadnjem koraku poiščite Swan, vnesite podatke in shranite s SAVE.
Koliko stane integracija Swan v LiveAgent?
Integracija Swan v LiveAgent je brezplačna. V LiveAgent (po navodilih) vnesite VoIP številko in uporabljajte brezplačno.
Prednosti VoIP:
- visoka produktivnost
- stroškovna učinkovitost
- dostop z različnih naprav
- izboljšana izkušnja strank
Če bi želeli izvedeti več o tem kako deluje klicni center, si poglejte spodnji video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Swan integration!
Frequently Asked Questions
Kaj je Swan?
Swan je telekomunikacijsko podjetje, ki na tržišču ponuja VoIP storitve in druge izdelke.
Koliko stane integracija Swan?
Če ste stranka LiveAgent z all-inclusive paketom, bo integracija Swan za vas brezplačna.
Kako lahko povežete Swan VoIP številko s klicnim centrom LiveAgent?
Ker je Swan že vgrajen v LiveAgent, greste enostavno na Nastavitve - Klic -Številke - (+ gumb) in tam izberete vašo Swan VoIP številko.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.