Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

TelefonBG

Kaj je TelefonBG

TelefonBG je ponudnik storitev VoIP služb za pomoč. uporabnikom. Podjetjem zagotavlja telefonske številke, statistiko klicev in glasovno pošto s številkami iz več kot 60 držav. TelefonBG ima veliko število funkcij, podprtih naprav in orodij za lažje klicanje.

Kako ga lahko uporabite?

Klicnim centrom LiveAgent pomaga pri vključevanju telefonske komunikacije v tok vstopničnega sistema. To storitev lahko uporabite z našim klicnim gumbom, da omogočite večjo interakcijo s strankami s pomočjo telefonskih klicev.

Preprosto postavite gumb za klic na svoje spletno mesto, nastavite programsko opremo klicnega centra s TelefonBG in pričnite klicati, sprejemati klice, zbirati povratne informacije in spremenite klicatelje v plačljive stranke.

Klicni center je močno orodje za vaše agente in odličen dodatek vaši službi za pomoč uporabnikom skupaj z drugimi kanali, kot so klepet v živo, e-pošta, Facebook ali baza znanja.

Prednosti

  • Izboljšano upravljanje povratnih informacij s klici in gumbom za klic
  • Povečajte svoj potek dela z enotno rešitvijo upravljanja klicev
  • Izboljšajte zmogljivosti z neomejenimi posnetki klicev v programu LiveAgent
  • Telefonsko komunikacijo pretvorite v zahtevke

Kako integrirati TelefonBG z LiveAgent?

Za TelefonBG je na voljo izvorna integracija, zato za izvajanje postopka ne potrebujete aplikacij drugih proizvajalcev. Odprite nadzorno ploščo in sledite tem navodilom za integracijo.

Pojdite na Konfiguracija> Klic> Številke Za dodajanje številke poiščite in kliknite oranžni gumb Ustvari v zgornjem delu.

V konfiguracijo LiveAgent in nastavitve klica dodajte številko TelefonBG
Dodajte številko TelefonBG

Odpre se novo okno s ponudniki VoIP. Na seznamu poiščite in kliknite TelefonBG.

Nastavitev TelefonBG pri dodajanju nove številke klicnega centra v LiveAgent
Nastavitev TelefonBG

Zdaj morate med drugim izpolniti podatke za prijavo in druge podatke, kot so številka, predpona za klic in oddelek. Ko končate, kliknite Dodaj.

Povezava klicnega centra

Končali ste. Integracija in telefonska številka sta nastavljeni in jih lahko pričnete uporabljati zdaj.

Nov klic s številko TelefonBG od LiveAgent
Pričnite klicati

Ste še vedno radovedni glede zmogljivosti našega klicnega centra? Oglejte si spodnji video.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Pogosta vprašanja

Kaj je TelefonBG?

TelefonBG je bolgarski ponudnik VoIP storitev s podporo v več kot 60 državah. Klicni centri ga uporabljajo za klicanje prodajnih skupin, skupin za podporo strankam ali drugih.

Ali lahko TelefonBG integriram z LiveAgent?

Da lahko. LiveAgent ima v paketu All Inclusive na voljo izvorno integracijo za stranke, ki so za ponudnika VoIP izbrale TelefonBG. Postopek integracije je preprost in traja le nekaj minut.

1. Pojdite na konfiguracijo in nastavitve klica LiveAgent

2. Ustvarite novo številko in za storitev VoIP izberite TelefonBG

3. Kliknite Shrani

Ali je integracija TelefonBG z LiveAgent brezplačna?

Če ste izbrali paket All-Inclusive, vam za za integracijo TelefonBG z LiveAgent ni potrebno doplačati

Nazaj k integracijam Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico