Kaj je TelefonBG
TelefonBG je ponudnik storitev VoIP služb za pomoč. uporabnikom. Podjetjem zagotavlja telefonske številke, statistiko klicev in glasovno pošto s številkami iz več kot 60 držav. TelefonBG ima veliko število funkcij, podprtih naprav in orodij za lažje klicanje.
Kako ga lahko uporabite?
Klicnim centrom LiveAgent pomaga pri vključevanju telefonske komunikacije v tok vstopničnega sistema. To storitev lahko uporabite z našim klicnim gumbom, da omogočite večjo interakcijo s strankami s pomočjo telefonskih klicev.
Preprosto postavite gumb za klic na svoje spletno mesto, nastavite programsko opremo klicnega centra s TelefonBG in pričnite klicati, sprejemati klice, zbirati povratne informacije in spremenite klicatelje v plačljive stranke.
Klicni center je močno orodje za vaše agente in odličen dodatek vaši službi za pomoč uporabnikom skupaj z drugimi kanali, kot so klepet v živo, e-pošta, Facebook ali baza znanja.
Prednosti
- Izboljšano upravljanje povratnih informacij s klici in gumbom za klic
- Povečajte svoj potek dela z enotno rešitvijo upravljanja klicev
- Izboljšajte zmogljivosti z neomejenimi posnetki klicev v programu LiveAgent
- Telefonsko komunikacijo pretvorite v zahtevke
Kako integrirati TelefonBG z LiveAgent?
Za TelefonBG je na voljo izvorna integracija, zato za izvajanje postopka ne potrebujete aplikacij drugih proizvajalcev. Odprite nadzorno ploščo in sledite tem navodilom za integracijo.
Pojdite na Konfiguracija> Klic> Številke Za dodajanje številke poiščite in kliknite oranžni gumb Ustvari v zgornjem delu.

Odpre se novo okno s ponudniki VoIP. Na seznamu poiščite in kliknite TelefonBG.

Zdaj morate med drugim izpolniti podatke za prijavo in druge podatke, kot so številka, predpona za klic in oddelek. Ko končate, kliknite Dodaj.

Končali ste. Integracija in telefonska številka sta nastavljeni in jih lahko pričnete uporabljati zdaj.

Ste še vedno radovedni glede zmogljivosti našega klicnega centra? Oglejte si spodnji video.
Frequently asked questions
Kaj je TelefonBG?
TelefonBG je bolgarski ponudnik VoIP storitev s podporo v več kot 60 državah. Klicni centri ga uporabljajo za klicanje prodajnih skupin, skupin za podporo strankam ali drugih.
Ali lahko TelefonBG integriram z LiveAgent?
Da lahko. LiveAgent ima v paketu All Inclusive na voljo izvorno integracijo za stranke, ki so za ponudnika VoIP izbrale TelefonBG. Postopek integracije je preprost in traja le nekaj minut.
1. Pojdite na konfiguracijo in nastavitve klica LiveAgent
2. Ustvarite novo številko in za storitev VoIP izberite TelefonBG
3. Kliknite Shrani
Ali je integracija TelefonBG z LiveAgent brezplačna?
Če ste izbrali paket All-Inclusive, vam za za integracijo TelefonBG z LiveAgent ni potrebno doplačati
Pri upravljanju klicnega centra je ključnega pomena uporaba profesionalnega tona, tehnike aktivnega poslušanja in prilagajanje sogovornikom. Za zagotavljanje izjemne storitve za stranke se priporoča uporaba brezplačne programske opreme, ki omogoča preprosto integracijo s ponudnikom VoIP in organizacijo telefonskih interakcij. Za večjo učinkovitost klicnega centra se lahko uporabi funkcije za avtomatizacijo. Uspešno upravljanje klicnega centra vključuje spremljanje najboljših praks, učinkovit razpored agentov in merjenje ključnih meritve ter KPI-jev. LiveAgent je ena izmed ponudb programske opreme za upravljanje klicnih centrov.
Telefonska podpora ostaja ena izmed najbolj zaželenih možnosti za potrošnike. Jezik, ki ga agenti klicnega centra uporabljajo, vpliva na čustva strank ter dojemanje blagovne znamke. Svetujejo, naj agenti uporabljajo profesionalen ton, tehnike aktivnega poslušanja in se prilagajajo sogovornikom. Priporočajo tudi vljudno pozdravljanje in zaključevanje klicev ter pojasnjevanje razlogov za preusmeritev klicev. Dajo tudi predloge za začetne fraze, zahtevanje več informacij, zadrževanje klicateljev in prenašanje klicev.
Podjetja še vedno najpogosteje uporabljajo telefone za stik s strankami in zaradi tega industrija programske opreme klicnega centra hitro raste. Svetovni trg klicnih centrov naj bi do leta 2024 dosegel 481 milijard dolarjev. Programska oprema klicnega centra vključuje funkcije, kot so samodejno preusmerjanje klicev, snemanje klicev, poročanje in spremljanje klicev. Agenti klicnega centra morajo imeti temeljno poznavanje izdelkov in storitev, sposobnost učinkovite komunikacije, organizacijske sposobnosti in sposobnosti reševanja problemov.