Partner
Kaj je Toky?
Toky je storitev klicnega centra, poslovni telefonski sistem in VoIP ponudnik. Uporablja se za vodenje klicnih centrov.
Kako ga lahko uporabljate?
Nič več zgrešenih klicev, sporočil na telefonski tajnici in tekstovnih sporočil. O vseh boste obveščeni preko LiveAgent nadzorne plošče. Poleg tega pa boste lahko urejali kontakte, komunikacijske kanale in pošiljali tekstovna sporočila.
Prednosti
- Klicni center za vašo podporo strankam
- Obveščeni boste o vseh klicih, tekstovnih in drugih sporočilih brez menjave aplikacij
- Pošiljanje tekstovnih sporočil preko nadzorne plošče
Če bi želeli izvedeti več o tem kako deluje klicni center, si poglejte spodnji video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Frequently Asked Questions
Kaj je Toky?
Toky je sistem telefonije v oblaku. Podjetje deluje od leta 2014. Pri Toky lahko pridobite svojo VoIP številko v nekaj minutah.
Kako lahko izvedete integracijo Toky v LiveAgent?
Integracija Toky vam omogoča prejem obvestila o novih klicih in sporočilih v LiveAgent. Posledično se lahko vaša podpora strankam hitro posveti stranki in ji ponudi odlično uporabniško izkušnjo. Poleg tega pa lahko upravlja z informacijami o stranki in komunikacijskimi kanali.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.