TrackingTime integration
Kaj je TrackingTime?
TrackingTime je aplikacija za sledenje časa, ki vam lahko pomaga učinkovito izmeriti čas, porabljen za različne naloge. Aplikacija je usmerjena v sodelovanje pri projektih vseh velikosti, merjenje uspešnosti in produktivnosti zaposlenih ter spremljanje delovnega časa, porabljenega za posamezne naloge. TrackingTime ponuja vrsto razširitev in integracij z različnimi programskimi rešitvami. Ponuja tudi funkcije, kot so takojšnje časovnice in natančna časovna poročila za naloge in procese podjetja.
Kako lahko uporabljate TrackingTime?
TrackingTime lahko uporabite za učinkovito merjenje in upravljanje nalog storitev za stranke v LiveAgentu. To je lahko še kako prav, če poleg LiveAgenta uporabljate tudi druge aplikacije, saj lahko merite čas za več opravil in projektov hkrati. Poleg tega lahko uporabite preprosto integracijo prek Zapierja za integracijo TrackinTime z LiveAgent in samodejno izvajanje določenih nalog na podlagi izbranega sprožilca in dejanja.
Kakšne so prednosti integracije TrackingTime?
- Natančno merjenje časa različnih opravil in procesov
- Upravljanje s sledenjem časa projekta
- Časovnice, poročila, urniki dela
- Naprednejše funkcije za sledenje časa
Kako integrirati TrackingTime z LiveAgent prek Zapierja?
Oglejte si ta vodnik, da vidite, kako lahko uporabite integracijsko storitev drugega proizvajalca Zapier za integracijo TrackingTime z LiveAgent. Postopek je dokaj preprost in Zapierjev vmesnik ponuja izbor orodnih namigov in kratkih vodnikov, ki vam bodo pomagali hitro opraviti.
- Če še nimate pripravljenih računov TrackingTime in LiveAgent, ju ustvarite. Z brezplačnim preskusom TrackingTime in brezplačnim preskusom LiveAgent lahko preprosto začnete. Ko nastavite svoje račune, se za nadaljevanje registrirajte ali prijavite v svoj račun Zapier.
- Ko ste v svojem računu Zapier, ustvarite nov Zap. Najprej morate izbrati, katera aplikacija bo ustvarila sprožilec, ki bo sprožil dejanje v drugi aplikaciji. Izberete lahko, ali želite, da je sprožilna aplikacija LiveAgent ali TrackingTime glede na vaše potrebe. Ne glede na to, katero aplikacijo izberete za sprožilec, boste imeli na izbiro več možnosti sprožilca. Pozneje lahko vedno ustvarite več Zapov z različnimi sprožilci in dejanji. Zapier bo zahteval tudi, da se prijavite v račun svoje aplikacije in zagotovite dovoljenja.
- Ko izberete svojo aplikacijo in sprožilec, je čas, da izberete, katero dejanje bo izvedeno ob sprožitvi. Postopek je enak kot v prejšnjem koraku, s seznamov izberete aplikacijo in dejanje.
Ko ste zadovoljni s svojim sprožilcem in dejanjem, ustvarite Zap in končali ste. Poskusite preizkusiti Zap, da vidite, ali deluje, kot je bilo predvideno, ali pa to storite ročno znotraj aplikacije. Če želite ustvariti več Zapijev, se lahko vrnete v Zapier.
Podjetje ponuja klepet v živo s strankami prek platforme LiveAgent, ki vključuje 15 funkcij in omogoča prilagajanje videza, barv in časovnega žiga. Ta kanal za storitve za stranke je lahko konkurenčna prednost po ugodni ceni. Podjetje ponuja tudi portal za podporo, dnevnik sprememb in kalkulator stroškov. Izdelava računa omogoči dostop do nadzorne plošče, podatki za prijavo pa bodo poslani na e-poštni naslov. Uporaba piškotkov je potrebna za napredovanje v klepetu s strankami.
ComMeeTT je platforma operaterja VoIP telefonije, ki omogoča belo oznako operaterjem za ponujanje vrhunske kakovosti telefonskih storitev. Ponuja enostavno nameščanje in prilagajanje ter se osredotoča na nove uporabe poslovne telefonije. Integracija z LiveAgentom omogoča brezplačno povezavo VoIP številke ComMeeTT z klicnim centrom.
Trženje od ust do ust je učinkovito, saj zagotavlja visoko zadovoljstvo strank in hitre odzivne čase. LiveAgent in InvoiceBerry sta uporabni programski opremi za izboljšanje odnosov s strankami in sledenje stroškov. Integracija med njima omogoča avtomatizacijo postopkov zaračunavanja v službi za stranke prek Zapierja.