Partner
Kaj je Twilio?
Twilio je globalna komunikacijska platforma v oblaku kot storitev (PaaS). Sedež ima v San Franciscu v Kaliforniji. Vendar Twilio deluje na svetovni ravni. Cilj podjetja je pomagati strankam pri izboljšanju poslovanja. Natančneje; “preoblikovati komunikacijo s potrošniki blagovne znamke” za boljšo uporabniško izkušnjo.
LiveAgent ima partnerstvo VOIP z Twiliom. Twilio omogoča vašim službam za stranke ali agentom za podporo klicanje in sprejemanje klicev prek VOIP preko LiveAgent klicnega centra. Z LiveAgent lahko upravljate kjer koli na svetu. Poleg tega lahko z veliko večino naprav pomagate svojim strankam od skoraj povsod. Te naprave vključujejo namizni računalnik, prenosni računalnik, pametni telefon in celo stacionarni telefon z ustreznim pretvornikom. Poleg tega lahko povežete poljubno število številk. To se lahko razlikuje glede na;
- število podjetij/blagovnih znamk, ki jih imate
- države, v katerih posluje vaše podjetje
- izdelke/storitve, ki jih ponujate

Koliko stane integracija Twilio v LiveAgent?
Če želite v LiveAgent klicnem centru uporabiti Twilio VOIP, ni dodatnih stroškov! Vendar Twilio storitve zaračunava neodvisno. Za več informacij o cenah pojdite na spletno mesto Twilio.
Kako ga vključite v LiveAgent?
Poenostavljeno povedano, morate ustvariti račun v LiveAgent in Twilio. Po tem boste preprosto uveljavili poverilnice iz Twilio v LiveAgent, saj je Twilio že vgrajen v LiveAgent.

Če želite izvedeti več, je tukaj vodnik po korakih – Twilio integracija.
Prednosti:
- Brez stroškov integracije
- izboljšanje uporabniške izkušnje
- dostopnost iz več naprav
- običajno nižja cena na klic
- možnost dodajanja toliko številk, kot jih potrebuje vaše podjetje
Želite izvedeti več? Spodaj si oglejte videoposnetek programske opreme klicnega centra.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Twilio integration!
Frequently asked questions
Kaj je VoIP številka?
VoIP pomeni Voice over Internet Protocol (IP). VoIP številka je sodoben način za klicanje in sprejemanje klicev prek interneta.
Kaj je integracija Twilio?
LiveAgent svojim strankam ponuja integracijo VoIP prek več partnerjev. Twilio je eden izmed njih.
Koliko stane integracija Twilio v LiveAgent?
Twilio je že vgrajen LiveAgent in je brezplačen. Vendar Twilio storitve zaračunava posebej.
Besedilo govori o pomenu uporabe ustrezne programske opreme in tehnologije za učinkovito delovanje klicnega centra. V besedilu so predstavljeni pojmi, kot je prediktivni klicalnik in LiveAgent kot programska oprema za pomoč strankam. Opisan je tudi cenik in lastnosti programske opreme LiveAgent. Besedilo vsebuje tudi informacije o drugih vrstah programske opreme za dohodne klice, upravljanje pritožb in upravljanje e-pošte. Na voljo je tudi demo različica programa in možnost naročila novic o posodobitvah in popustih LiveAgent.
Agenti klicnega centra naj uporabljajo profesionalen ton, tehnike aktivnega poslušanja in se prilagajajo sogovornikom ter vljudno pozdravljajo ter zaključujejo klice. VIPTel ponuja zapletene klicne storitve za poslovne stranke. Klicni centri so še vedno priljubljeni za potrošnike, a je pomembno, da je jezik, ki ga uporabljajo agenti, ustrezno profesionalen in prijazen. Programska oprema klicnega centra omogoča samodejno preusmerjanje klicev in spremljanje klicev v realnem času.
LiveAgent is software that offers in-depth understanding of customer support concepts, integrations and features for the customer portal and email management. It can also be used for inbound calls and complaint management. The company offers a demo version and updates and discounts. Automatic call-backs, reliable call center software, and self-service options for customers are important practices. Call center productivity can be increased by up to 300% by using automatic dialers. LiveAgent provides many features and integrations for call centers.
LiveAgent je programska oprema za upravljanje e-pošte, pomoč strankam, odjemalski portal ter za dohodni klicni center. Izdelava je enostavna, imajo podporo in zagotavljajo varnost za stranke. Registracija ponuja dostop do LiveAgent nadzorne plošče. Možnost brezplačne preizkusne različice. Priporočljiv za podjetja, ki iščejo učinkovito rešitev za upravljanje s strankami. Ponujajo tudi VoIP telefonski sistem in samopostrežno programsko opremo.