Če želite na svojem spletnem mestu uKit začeti uporabljati gumb za klepet LiveAgent, sledite spodnjim navodilom za integracijo po korakih ali pa si preprosto oglejte video o integraciji.
- Odprite uKit builder in se pomaknite do Widgets> Stik
- Izberite LiveAgent in povlecite pripomoček na spletno mesto, držite levi gumb miške.
- Kliknite gumb za klepet v živo in nato v levi stranski vrstici kliknite Povežite račun.
- Vnesite URL in ključ API vašega računa LiveAgent. Če še nimate računa, lahko ustvarite novega s klikom na Ustvarite račun.
Kje je ključ API?
- V svojem računu LiveAgent pojdite na Konfiguracija> Sistem> API in od tu kopirajte svoj ključ API.

- Končal si. Privzeti gumb za klepet v živo je prikazan na vaši spletni strani.
- Če želite spremeniti privzeti gumb (barve, besedila …), odprite svoj račun LiveAgent, pojdite na Konfiguracija> Klepet> Gumbi in kliknite gumb, da uredite njegov videz.

Zakaj uKit?
uKit postavlja pletne strani in je preprost in učinkovit način za ustvarjanje funkcionalnega poslovnega spletnega mesta. Graditelj je namenjen tistim, ki niso tehnični tip. Je enostaven za navigacijo, zabaven in sodoben. uKit ima eleganten urejevalnik povleci in spusti, ki vam omogoča enostavno prilagoditev vaše izbrane predloge.
Kako jih uporabljati?
Integracija uKit LiveAgent vam omogoča, da v svojo trgovino uKit postavite gumb za klepet v živo.
Frequently asked questions
Kako lahko v Ukit vključite gumb za klepet v živo?
1. Pojdite na Ukit's Widgets - Stik - Liveagent
2. IzpolniteURL in API ključ od LiveAgent
3. Prijavite se v svoj račun LiveAgent
4. Prilagodite svoj klepet v živo Konfiguracije - Klepet - Gumb za klepet
Kakšne so prednosti uporabe Ukita?
- stroškovno prijazno
- prilagodljivo
- enostavno za uporabo
- osupljivi dizajn
Kako na spletno mesto dodati gumb za klepet v živo
Klepet v živo na spletni strani je koristen za podjetja v vseh industrijskih panogah, saj omogoča hitro in učinkovito podporo strankam ter lahko prispeva k povečanju angažiranosti, zadovoljstva strank, izboljšanju prodaje in zmanjšanju stroškov podpore strankam. Pri izbiri ponudnika programske opreme za klepet v živo je treba upoštevati različne faktorje, kot so funkcije, enostavnost vključevanja in prilagajanja, integracija drugih proizvajalcev, varnost, združljivost z mobilnimi napravami, cene in podpora strankam. Pripomoček za klepet v živo je treba prilagoditi svojim potrebam, omogočiti proaktivna povabila v klepet in ustvariti seznam vnaprej pripravljenih sporočil. Klepet v živo se priporoča na pravih straneh spletnega mesta, kot so cena in stran za plačilo.
Želite preseliti podatke iz HappyFoxa?
LiveAgent ponuja pripomočke, prilagodljive jezikom ter brezplačen in ugodne načrte. Podpira 43 jezikov in je najbolj ocenjena programska oprema za SMB v letu 2020. Pridružite se Huawei, BMW, Yamaha in Oxford University in pričnite z brezplačno različico. Preselite podatke iz HappyFoxa še danes.
Poslovite se od počasne, slabše programske opreme in pozdravite LiveAgent
Uporabniki so zelo zadovoljni s podpornim orodjem LiveAgent, saj ponuja dobro vrednost za denar, enostavno uporabo in odlično izvedbo podpore. Primerjava z drugimi podpornimi sistemi, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk in Freshdesk, kaže, da LiveAgent ponuja najboljše funkcije za ceno, vključno z mobilnimi funkcijami in možnostjo integracij. Uporabniki so tudi pohvalili odlično podporno ekipo in napreden nivo avtomatizacije. Prehod s Zendeska na LiveAgent je bil uspešen zaradi večje funkcionalnosti in bolj stabilne platforme, zlasti na mobilnih napravah.
Se selite s CallPage k LiveAgent?
LiveAgent je programska oprema, ki podpira pripomočke v 43 jezikih. Primerna je za mala podjetja, agencije in velike korporacije ter je bila najbolje ocenjena za pomoč strankam v letu 2020. Huawei, BMW, Yamaha in Oxford University so nekatera podjetja, ki uporabljajo LiveAgent. Poskusite brezplačno zdaj!