Partner
Kaj je Vectera?
Vectera je programska oprema za video konference, ki svojim uporabnikom omogoča načrtovanje in udeležbo na video konferencah. Omogoča jim tudi skupno tablo pri različnih projektih. Vectera je idealna rešitev za študente, učitelje in lastnike podjetij vseh vrst. Omogoča vam povezavo z do 6 osebami hkrati.
Kako jo lahko uporabite?
Glavna funkcija Vectera omogoča uporabnikom, da se preko videokonference povežejo na spletu.
To lahko izkoristite v različnih scenarijih, kot so poslovni sestanki, sestanki v zadnjem trenutku, pouk ali celo klici s strankami, da jim zagotovite podporo. To vam omogoča, da povečate svoj tok dela, tudi če delate na daljavo in morate sodelovati s kolegi in strankami.
Prednosti
- Načrtujte sestanke neposredno iz zahtevkov
- Prihranite čas, tako da spustite preklapljanje med različnimi orodji
- Bodite na tekočem s koledarjem sestankov LiveAgent in zahtevki
Frequently asked questions
Kaj je Vectera?
Vectera je platforma, kjer lahko prek video klica načrtujete sestanek in na koncu spoznate svoje stranke.
Kakšne so prednosti uporabe Vectera?
- ni potrebe po namestitvi
- brezplačna LiveAgent integracija
- stabilni video sestanki
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja VoIP telefonske sisteme, samopostrežno programsko opremo, programsko opremo za dohodni klicni center, sistem upravljanja pritožb, odjemalski portal in programsko opremo za upravljanje e-pošte. Podjetje ponuja demo različico in najnovejše novice o posodobitvah in popustih. LiveAgent pripravlja vašo nadzorno ploščo po registraciji na platformi, na vaš e-poštni naslov pa bo takoj po namestitvi poslano sporočilo s podatki za prijavo. Spletna stran uporablja piškotke in ima pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
ShipStation je večkanalna programska oprema za pošiljanje paketov za spletne trgovce, ki omogoča enostavno urejanje pošiljanja iz spletnih strani. Uporabljate jo lahko za sledenje novicam in konverzacijam strank. Integracija z LiveAgent prek orodja Zapier je mogoča v nekaj minutah. Klepet za pomoč je ključni komunikacijski kanal za stranke in mora biti na voljo vsaki organizaciji. Klepet bi moral ponuditi vodenje v realnem času, pošiljanje pripravljenih odgovorov, nalaganje datotek, prilagajanje blagovni znamki in ocenjevanje storitev. ShipStation pomaga upravljati naložbe in čas v podporni službi ter povečati produktivnost.
Viator kontakti za pomoč strankam
LiveAgent je programska oprema za upravljanje e-pošte, pomoč strankam in VoIP telefonske sisteme. Ponuja tudi samopostrežno programsko opremo, programsko opremo za dohodni klicni center in sistem upravljanja pritožb. Na voljo so tudi kontakti za prodajo in možnost rezervacije demo različice. Quality Unit, LLC je lastnik te programske opreme. Po registraciji se bodo na e-pošto poslali podatki za prijavo. Spletna stran uporablja piškotke.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki vključuje VoIP telefonske sisteme in samopostrežno programsko opremo. Imajo tudi programske opreme za dohodni klicni center in upravljanje pritožb ter odjemalski portal. Na voljo so tudi integracije in cenik. LiveAgent je prejemnik nagrad in certifikatov ter ima podporno portal in blog. Podjetje ponuja demo različico in novice o posodobitvah in popustih. LiveAgent nadzorna plošča je trenutno v izdelavi, zato boste po končani namestitvi prejeli podatke za prijavo.