Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Virtual Global Phone

Kaj je Virtual Global Phone?

Virtual Global Phone ponuja virtualne lokalne številke v več kot 60 državah. Uporaba je preprosta in cenovno ugodna. Ker ima podjetje infrastrukturo na visokem nivoju in sklenjena strateška partnerstva (npr: LiveAgent), lahko ponuja: “storitve visoke kvalitete (kvaliteta zvoka) po ugodni ceni.”

Kako lahko povežete Virtual Global Phone z LiveAgent?

Tukaj je hitri vodič:

1. Pridobite VoIP številko pri Virtual Global Phone

2. Vpišite se v LiveAgent

3. Kliknite na Konfiguracija

4. Pojdite na Klic – Številke – Ustvari (+ gumb)

5. Poiščite Virtual Global Phone 

6. Vnesite zahtevane podatke

7. SHRANITE

Kakšni so stroški Virtual Global Phone integracije z LiveAgent?

Integracija je brezplačna. Za povezavo vaše VoIP številke z LiveAgent klicnim centrom ni nobenih dodatnih stroškov. Ko se vpišete v svoj račun, sledite našemu vodiču za VoIP integracijo.

Kakšne so prednosti Virtual Global Phone?

  • veliko funkcij
  • najvišji varnostni standardi
  • konkurenčne cene
  • dostop iz več kot 60 držav

Če bi želeli izvedeti več o tem, kako deluje klicni center, si poglejte spodnji video.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Virtual Global Phone integration!

Try it right now

Pogosta vprašanja

Kaj je Virtual Global Phone?

Virtual Global Phone je ponudnik telekomunikacijskih storitev, ki ponuja tudi VoIP storitve.

Kaj je LiveAgent?

LiveAgent je programska oprema za podporo strankam, ki omogoča upravljanje vseh zahtevkov na enem mestu. To so: družabna omrežja, klepet v živo, klicni center, elektronska pošta itd. 

Kakšne so prednosti VoIP?

VoIP omogoča podjetjem podporo strankam 24 ur na dan, 7 dni v tednu, ker lahko svojo VoIP številko uporabljate na več napravah. To je stroškovno učinkovita rešitev, ki bo izboljšala izkušnjo vaših strank. 

Nazaj k integracijam Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico