Partner
Kaj je VoIPcloud?
VoIPcloud je ponudnik storitev VoIP in storitev v oblaku. Njihov portfelj storitev vključuje tudi PBX v oblaku za več podjemnikov, zaključevanje klicev, vhodne storitve in celo lastno platformo za zaračunavanje ter neposredno usmerjanje z Microsoft Teams.
Kako lahko uporabljam VoIPcloud?
LiveAgent poenoten komunikacijski sistem za zahtevke vključuje tudi klicni center. Medtem ko naša rešitev za pomoč uporabnikom rešuje potrebe vašega klicnega centra, vam bo ponudnik VoIP, na primer VoIPcloud, omogočil vašo klicno številko. Nato lahko svojo številko enostavno povežete z LiveAgent in začnete odgovarjati na klice strank.
Napredne funkcije klicnega centra LiveAgent vam lahko olajšajo delovni proces in upravljanje klicev. Izkoristite prednosti usmerjanja klicev in IVR dreves, ki omogočajo vašim strankam doseči pravi oddelek.
Omogoča vašim strankam zahtevati avtomatski povratni klic ali vzpostavitev internih klicev z vašimi kolegi. Neomejena zgodovina zapisov vam omogoča varno shranitev klicev za kasnejšo uporabo.
Katere so prednosti uporabe VoIPcloud?
- Globalno pokritje
- Prihaja s funkcijo upravljanja računov
- Podpira klice Microsoft Teams
- Partnerski program
Considering a call center help desk?
LiveAgent's ticketing system handles customer calls effortlessly. Start our 14-day trial and set up your call center today
Ali integracija VoIPcloud with LiveAgent prinaša dodatne stroške?
Medtem ko VoIPcloud za svoje storitve zaračunava ločeno, je VoIPcloud integracija z LiveAgent vključena v plačano naročnino in tukaj ni dodatnih stroškov. Brezplačno lahko dodate toliko številk, kolikor jih potrebujete za klice s svojimi strankami.
Kako integrirati VoIPcloud z LiveAgent?
Ni vam potrebno aktivirati ali konfigurirati nobenih vtičnikov, niti uporabiti storitev drugih proizvajalcev. VoIPcloud je vgrajen in pripravljen za nastavitev. Vse, kar morate storiti, je, da dodate svojo številko in še nekaj podrobnosti, da lahko začnete s klici. Upoštevajte spodnja navodila, da izveste, kako to lahko storite.
- VoIPcloud zahteva registracijo. Če nimate številke VoIPcloud, pojdite na njihovo spletno stran in v zgornjem desnem kotu kliknite Apply Online. Izpolniti boste morali kontaktni obrazec in počakati, da vas ekipa VoIPcloud kontaktira. Ko dobite dostop do novega računa in dobite številko VoIPcloud, preklopite na LiveAgent.

- Ko imate uporabniško ime, geslo in telefonsko številko za račun VoIPcloud, pojdite na nadzorno ploščo LiveAgent in odprite Konfiguracija> Klic> Številke. Kliknite oranžni gumb Ustvari na vrhu in na seznamu ponudnikov izberite VoIPcloud.

- Odprl se bo nov razdelek. Navesti morate svoje uporabniško ime, geslo, gostitelja in številko VoIPcloud. Izberete lahko tudi oddelek, klicno številko, poimenujete številko in izberete, če želite snemanje klicev. Ko končate, kliknite Dodaj in zaključili ste.

Če želite dodati več klicnih številk v klicni center LiveAgent, se lahko vrnete na ta navodila. Želite izvedeti več o klicnem centru LiveAgent in sistemu zahtevkov? Preberite članke na naši strani s funkcijami ali si vzemite čas in si oglejte naš predstavitveni video spodaj in izvedeli boste vse.
Frequently asked questions
Kaj je VoIPcloud?
VoIPcloud je ponudnik storitev VoIP in storitev v oblaku z vrhunsko glasovno platformo in globalno podporo. Ponujajo tudi lastno upravljanje računov in podporo za Microsoft Teams.
Ali lahko integriram VoIPcloud z LiveAgent?
VoIPcloud vam ni potrebno integrirati, saj je že vgrajen v klicni center LiveAgent. Vse, kar morate storiti, je povezati svojo številko VoIPcloud.
- Pojdite na LiveAgent in odprite Konfiguracija > Call > Številke
- Ustvarite novo številko in izberite VoIPcloud
- Izpolnite podatke in kliknite Dodaj
Ali je VoIP v oblaku integriran z LiveAgent brezplačno?
Medtem ko VoIP oblak zaračunava ločeno, ima LiveAgent integracijo vključeno v enega od svojih paketov, zato drugih stroškov ni
Sipcall je ponudnik VoIP telefonije, ki omogoča optimalne telefonske rešitve za vaše podjetje. LiveAgent omogoča integracijo s Sipcallom za vzpostavitev klicnega centra. Ta center deluje z uporabo naprednih funkcij, kot je ustvarjanje po meri IVR drevesa. Klicni center zagotavlja izboljšanje odnosov s strankami, prodajo izdelkov in pridobivanje novih strank. Sipcall ponuja švicarske telefonske številke.
VoIP je tehnologija, ki omogoča prenos glasovnih in video klicev prek interneta prek stacionarnih ali mobilnih telefonov. Če želite uporabljati VoIP, potrebujete delujoč internetni usmerjevalnik, zanesljivo in varno internetno storitev ter stabilno internetno povezavo. Ponudniki telefonskih storitev VoIP imajo načrte za stacionarne telefone. Lahko uporabljate svoj običajni telefon z VoIP. VoIP uporablja internetno storitev za vzpostavitev povezave med dvema ali več ljudmi, nato pretvori glasovna sporočila v digitalne signale in jih dostavi do poslušalca. Poslovni VoIP omogoča skupno rabo zaslona, spletnih sestankov in druge funkcije, medtem ko je stanovanjski VoIP osredotočen na preproste dohodne in odhodne klice. VoIP je primeren za mednarodne klice, vendar lahko kakovost omrežja vpliva na uporabo VoIP.
Brezplačne storitve VoIP nudijo podjetjem edinstvene funkcije, vključno z načrti za varčevanje s stroški, platformo za sestanke in neomejenim prostorom za shranjevanje. Številni ponudniki imajo prilagodljiva pravila klicanja ter uveljavljene in zadovoljne baze strank. Vendar pa brezplačne storitve lahko omejujejo načrte klicev, število uporabnikov na mesec, počasnejše povezave in pomanjkanje funkcij, kot so neomejeno pošiljanje sporočil ali klepet ter podpora za aplikacijo po meri in možnosti integracije.
VoIP.ms je ponudnik VoIP, ki strmi k najbolj kakovostnim lokalnim in mednarodnim povezavam. S svojo funkcionalno bogato komunikacijsko storitvijo v oblaku omogoča visoko stopnjo zanesljivosti in zadovoljstva strank. Z integracijo z LiveAgentom lahko ustvarite svoj vrhunski službeni klicni center. VoIP.ms je neodvisno podjetje, integracija z LiveAgentom pa je brezplačna. VoIP.tv je stroškovno učinkovit in izboljšuje izkušnjo strank.