VoIPcloud integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kaj je VoIPcloud?
VoIPcloud je ponudnik storitev VoIP in storitev v oblaku. Njihov portfelj storitev vključuje tudi PBX v oblaku za več podjemnikov, zaključevanje klicev, vhodne storitve in celo lastno platformo za zaračunavanje ter neposredno usmerjanje z Microsoft Teams.
Kako lahko uporabljam VoIPcloud?
LiveAgent poenoten komunikacijski sistem za zahtevke vključuje tudi klicni center. Medtem ko naša rešitev za pomoč uporabnikom rešuje potrebe vašega klicnega centra, vam bo ponudnik VoIP, na primer VoIPcloud, omogočil vašo klicno številko. Nato lahko svojo številko enostavno povežete z LiveAgent in začnete odgovarjati na klice strank.
Napredne funkcije klicnega centra LiveAgent vam lahko olajšajo delovni proces in upravljanje klicev. Izkoristite prednosti usmerjanja klicev in IVR dreves, ki omogočajo vašim strankam doseči pravi oddelek.
Omogoča vašim strankam zahtevati avtomatski povratni klic ali vzpostavitev internih klicev z vašimi kolegi. Neomejena zgodovina zapisov vam omogoča varno shranitev klicev za kasnejšo uporabo.
Katere so prednosti uporabe VoIPcloud?
- Globalno pokritje
- Prihaja s funkcijo upravljanja računov
- Podpira klice Microsoft Teams
- Partnerski program
Considering a call center help desk?
LiveAgent's ticketing system handles customer calls effortlessly. Start our 14-day trial and set up your call center today
Ali integracija VoIPcloud with LiveAgent prinaša dodatne stroške?
Medtem ko VoIPcloud za svoje storitve zaračunava ločeno, je VoIPcloud integracija z LiveAgent vključena v plačano naročnino in tukaj ni dodatnih stroškov. Brezplačno lahko dodate toliko številk, kolikor jih potrebujete za klice s svojimi strankami.
Kako integrirati VoIPcloud z LiveAgent?
Ni vam potrebno aktivirati ali konfigurirati nobenih vtičnikov, niti uporabiti storitev drugih proizvajalcev. VoIPcloud je vgrajen in pripravljen za nastavitev. Vse, kar morate storiti, je, da dodate svojo številko in še nekaj podrobnosti, da lahko začnete s klici. Upoštevajte spodnja navodila, da izveste, kako to lahko storite.
- VoIPcloud zahteva registracijo. Če nimate številke VoIPcloud, pojdite na njihovo spletno stran in v zgornjem desnem kotu kliknite Apply Online. Izpolniti boste morali kontaktni obrazec in počakati, da vas ekipa VoIPcloud kontaktira. Ko dobite dostop do novega računa in dobite številko VoIPcloud, preklopite na LiveAgent.
- Ko imate uporabniško ime, geslo in telefonsko številko za račun VoIPcloud, pojdite na nadzorno ploščo LiveAgent in odprite Konfiguracija> Klic> Številke. Kliknite oranžni gumb Ustvari na vrhu in na seznamu ponudnikov izberite VoIPcloud.
- Odprl se bo nov razdelek. Navesti morate svoje uporabniško ime, geslo, gostitelja in številko VoIPcloud. Izberete lahko tudi oddelek, klicno številko, poimenujete številko in izberete, če želite snemanje klicev. Ko končate, kliknite Dodaj in zaključili ste.
Če želite dodati več klicnih številk v klicni center LiveAgent, se lahko vrnete na ta navodila. Želite izvedeti več o klicnem centru LiveAgent in sistemu zahtevkov? Preberite članke na naši strani s funkcijami ali si vzemite čas in si oglejte naš predstavitveni video spodaj in izvedeli boste vse.
Frequently Asked Questions
Kaj je VoIPcloud?
VoIPcloud je ponudnik storitev VoIP in storitev v oblaku z vrhunsko glasovno platformo in globalno podporo. Ponujajo tudi lastno upravljanje računov in podporo za Microsoft Teams.
Ali lahko integriram VoIPcloud z LiveAgent?
VoIPcloud vam ni potrebno integrirati, saj je že vgrajen v klicni center LiveAgent. Vse, kar morate storiti, je povezati svojo številko VoIPcloud. Pojdite na LiveAgent in odprite Konfiguracija > Call > Številke Ustvarite novo številko in izberite VoIPcloud Izpolnite podatke in kliknite Dodaj
Ali je VoIP v oblaku integriran z LiveAgent brezplačno?
Medtem ko VoIP oblak zaračunava ločeno, ima LiveAgent integracijo vključeno v enega od svojih paketov, zato drugih stroškov ni
Telematica ponuja rešitve na področju telekomunikacij, s poudarkom na internetnih in telefonskih storitvah. Nudi stacionarne širokopasovne internetne povezave, spletno gostovanje in rešitve VoIP telefonije. Podjetje je doživelo organizacijsko prenovo in si zastavilo nove cilje za izboljšanje procesnih tokov. LiveAgent omogoča integracijo Telematice v delovanje klicnega centra brez dodatnih stroškov.
TelefonBG je ponudnik VoIP storitev, ki se lahko integrira z LiveAgentom za upravljanje klicev in interakcije s strankami. Integracija je brezplačna s paketom All-Inclusive, ki omogoča izboljšano upravljanje povratnih informacij s klici in gumbom za klic. LiveAgent ponuja tudi različne orodja za podporo strankam in 14-dnevno brezplačno preskusno obdobje.