Partner
Kaj je Vonage?
Vonage je platforma API, ki podjetjem olajša ustvarjanje revolucionarnih komunikacijskih izkušenj za svoje stranke. Podjetje deluje po vsem svetu in poskuša svoje storitve dati na voljo veliki večini podjetij. LiveAgent je sodeloval z Vonage in ustvaril integracijo Vonage za najboljšo uporabniško izkušnjo.


Kako uporabljate Vonage?
Vonage je eden od podprtih ponudnikov VoIP storitve LiveAgent. Z njim lahko svojo številko Vonage povežete z LiveAgent in svojo službo za pomoč nastavite s klicnim centrom. Klicni centri so odličen način, da svojim strankam omogočite, da se obrnejo na vas, kadar koli potrebujejo pomoč ali informacije o izdelkih in storitvah.
LiveAgent podpira upravljanje klicnega centra z različnimi klicnimi funkcijami fza nemoten potek dela. Sistem zahtevkov obravnava vso dohodno komunikacijo strank s katerega koli kanala in hrani njihovo zgodovino v bazi podatkov. Zgodovina posnetkov klicev je dostopna kadar koli.
Poleg obravnave dohodnih klicev vam lahko naša platforma pomaga tudi pri usmerjanju klicev routing, IVR in video klicih kadar jih potrebujete. Oglejte si celoten seznam funkcij ali si oglejte spodnji video, če si želite videti napredne funkcije na enotni platformi.

Kakšne so prednosti uporabe Vonage?
- stroškovno učinkovit
- svetovni dostop
- enostavna integracija
- možnost povezave z več napravami
- zanesljiva in učinkovita komunikacija
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Vonage integration!
Koliko stane integracija Vonagea z LiveAgent?
LiveAgent za VoIP integracijo ne zaračuna ničesar. Pomembno je omeniti, da je Vonage že vgrajen LiveAgent. Izkoristite prednosti in izboljšajte podporo svojega klicnega centra. Vendar ne pozabite, da Vonage deluje neodvisno. Zato vam bo podjetje zaračunalo opravljene storitve.
Kako povežete Vonage z LiveAgent?
Ko vam Vonage posreduje VoIP številko, lahko te podatke preprosto vključite v LiveAgent. Preprosto dodajte Vonage v razdelek s partnerji VoIP in takoj začnite uporabljati svoj VoIP. Sledite spodnjim navodilom, če želite izvedeti, kako to storiti.
- Najprej pojdite na spletno mesto Vonage in začnite brezplačno preskusno različico. Ko prejmete potrditveno e-poštno sporočilo, lahko ustvarite svoj račun in kupite številko Vonage. Če želite to narediti, pojdite na nadzorno ploščo in poiščite Numbers> Buy number.

- Ko so vaše uporabniško ime, geslo in številka Vonage pripravljeni, preklopite na LiveAgent. Pojdite na Konfiguracija> Klic> Številke in kliknite oranžni gumb Ustvari na vrhu, da dodate novo številko v sistem. Odprlo se bo novo okno s seznamom ponudnikov VoIP. Poiščite Vonage in kliknite nanj.

- Zadnji korak zahteva, da izpolnite polja, ki so potrebna za dokončanje dodajanja številke. V polja vnesite svoje uporabniško ime, geslo in številko Vonage. Izberite oddelek, kamor boste preusmerili klic, poimenujte svojo številko in izberite, če želite, da se klici posnamejo. Ko končate, kliknite Dodaj na dnu.
Vas zanima, kaj še lahko storite z LiveAgent? Oglejte si spodnji videoposnetek in si oglejte vsa orodja, ki vam jih lahko ponudimo za izboljšanje vaše službe za pomoč.

Frequently asked questions
Kaj je Vonage?
Vonage je API platforma, ki je zdaj del Vonage.
Kakšne so prednosti integracije Vonage z LiveAgent?
Vključitev Vonage VoIP ponuja nekaj poslovnih koristi. Kot naprimer; manj stroškov, boljša uporabniška izkušnja in več telefonskih številk.
Koliko stane Vonage?
Vonage deluje individualno. Če vas zanima njihova cena, predlagamo, da se odpravite na njihovo spletno stran. Vendar LiveAgent ne zaračuna dodatnih stroškov za Vonage integration.
Programska oprema za telemarketing
Programska oprema za telemarketing pomaga vzpostavljati stike z veliko številom ljudi. Implementacija najbolje poteka s pilotnim testom. Zanesljivost programske opreme je pomembna, mobilna tehnologija pa postaja nujna. Programska oprema ne zagotavlja uspeha izhodnih kampanj in jo je treba prilagoditi posameznemu podjetju. Preizkusna različica je pri uvedbi pomembna.
Vstopnični sistem je orodje za storitve za stranke, ki pomaga pri hitrem odzivanju na poizvedbe. Programska oprema LiveAgent ponuja tri naročnine z različnimi funkcijami, vključno z univerzalno mapo, vstopničnim sistemom, hibridnim tokom zahtevkov, samodejno distribucijo zahtevkov, pravili in gumbom za rešitev. Uporaba ustrezne časovne pravilnosti pomaga preprečiti slabe izkušnje strank.
LiveAgent ponuja orodja za pomoč strankam, vključno z vpogledom v podatke stikov, kar omogoča boljšo storitev za stranke. Uporabniki lahko ustvarijo tudi edinstvene kontaktne polje za shranjevanje dodatnih informacij o strankah. LiveAgent ima 175 funkcij in več kot 40 integracij ter ponuja 14-dnevno brezplačno preskusno različico.
Brezplačna programska oprema za upravljanje strank je ključnega pomena za uspešnost v industriji informacijske tehnologije, saj omogoča organiziranje podatkov ter pridobivanje znanja o strankah podjetja za boljšo osebno izkušnjo. LiveAgent programska oprema ponuja brezplačno preskusno različico za izboljšanje forex poslovanja, s podporo strankam 24/7, avtomatiziranim usmerjanjem zahtevkov in učinkovito komunikacijo. Podjetje lahko spremlja stanje sistema, seli svoje podatke in uporablja tudi druge alternative programske opreme.