Partner
Kaj je Voyced?
Voyced je evropski ponudnik VoID telefonije in pokriva več kot 165 držav. Podjetje obljublja “najboljše cene za klice kamorkoli”. Voyced je še eden od partnerjev LiveAgent, ki dnevno ponuja strankam odlično izkušnjo. Zato lahko sedaj enostavno povežete vašo Voyced VoIP številko z LiveAgent.
Kako integrirate Voyced VoIP v LiveAgent?
Postopek integracije je preprost. Poglejte si kratka navodila:
1. Pridobite VoIP številko pri Voyced
2. Vpišite se v vaš LiveAgent account
3. Pojdite na Konfiguracije
4. Kliknite na Klic – Številke
5. Pritisnite + gumb
6. Poiščite Voyced
7. Vnesite podatke
8. In SHRANITE!
Kakšni so stroški integracije Voyced v LiveAgent?
Če bi želeli povezati vašo Voyced VoIP številko s klicnim centrom v LiveAgent, to lahko naredite brez dodatnih stroškov.
Prednosti:
- nizki stroški
- velik nabor funkcij
- dostop z množice naprav
- izboljšana izkušnja strank
- boljša produktivnost
Če bi želeli izvedeti več o tem, kako deluje klicni center, si poglejte spodnji video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Voyced integration!
Frequently asked questions
Kaj je LiveAgent?
LiveAgent je programska oprema za podporo strankam, ki omogoča urejanje zahtevkov z enim vmesnikom.
Kaj je Voyced?
Voyced je VoIP ponudnik, ki svoje storitve ponuja globalno.
Koliko stane integracija Voyced v LiveAgent?
Voyced je že vgrajen v LiveAgent. Zato lahko v vašem LiveAgent računu brezplačno povežete vašo Voyced VoIP številko.
VoIP je tehnologija, ki omogoča prenos glasovnih in video klicev prek interneta prek stacionarnih ali mobilnih telefonov. Če želite uporabljati VoIP, potrebujete delujoč internetni usmerjevalnik, zanesljivo in varno internetno storitev ter stabilno internetno povezavo. Ponudniki telefonskih storitev VoIP imajo načrte za stacionarne telefone. Lahko uporabljate svoj običajni telefon z VoIP. VoIP uporablja internetno storitev za vzpostavitev povezave med dvema ali več ljudmi, nato pretvori glasovna sporočila v digitalne signale in jih dostavi do poslušalca. Poslovni VoIP omogoča skupno rabo zaslona, spletnih sestankov in druge funkcije, medtem ko je stanovanjski VoIP osredotočen na preproste dohodne in odhodne klice. VoIP je primeren za mednarodne klice, vendar lahko kakovost omrežja vpliva na uporabo VoIP.
ComMeeTT, platforma za operaterje VoIP telefonije, omogoča povečanje zadovoljstva strank ter prilagoditev storitev. LiveAgent je zdaj partner s ponudnikom VoipTel, ki ponuja komunikacijske storitve z nizkimi cenami in visoko kakovostjo. Voyced je evropski VoIP ponudnik, ki pokriva več kot 165 držav, in je integriran z LiveAgentom. ComMeeTT ne zaračunava dodatnih stroškov za povezavo z LiveAgentom. LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam in telefonskih sistemov.
Brezplačne storitve VoIP nudijo podjetjem edinstvene funkcije, vključno z načrti za varčevanje s stroški, platformo za sestanke in neomejenim prostorom za shranjevanje. Številni ponudniki imajo prilagodljiva pravila klicanja ter uveljavljene in zadovoljne baze strank. Vendar pa brezplačne storitve lahko omejujejo načrte klicev, število uporabnikov na mesec, počasnejše povezave in pomanjkanje funkcij, kot so neomejeno pošiljanje sporočil ali klepet ter podpora za aplikacijo po meri in možnosti integracije.
VoIP.ms je ponudnik VoIP, ki strmi k najbolj kakovostnim lokalnim in mednarodnim povezavam. S svojo funkcionalno bogato komunikacijsko storitvijo v oblaku omogoča visoko stopnjo zanesljivosti in zadovoljstva strank. Z integracijo z LiveAgentom lahko ustvarite svoj vrhunski službeni klicni center. VoIP.ms je neodvisno podjetje, integracija z LiveAgentom pa je brezplačna. VoIP.tv je stroškovno učinkovit in izboljšuje izkušnjo strank.