WooCommerce integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kaj je WooCommerce?
WooCommerce je brezplačen WordPress vmesnik za elektronsko poslovanje. Pomaga vam spremeniti vašo spletno stran v spletno trgovino, preko katere lahko prodajate svoje produkte ali storitve. Če želite uporabljati WooCommerce, potrebujete WordPress stran in že ste pripravljeni.
WooCommerce vsebuje vse pomembne funkcije, ki jih potrebujete za postavitev odlične spletne trgovine. Ima možnost bloga, seznam produktov, obračunski sistem, možnost kategorij, oznak, ocen in opisov produktov in galerij z neomejenim številom slik.
Možnosti so neomejene — začnete lahko s prodajo digitalnih in fizičnih produktov in produktov s partnerskih strani. Ponudite lahko različne možnosti pošiljanja in plačevanja. Omogočen je obračun davkov in pa tudi geografsko lociranje. WooCommerce vam tudi pomaga pri urejanju naročil in optimizaciji trgovine, da lahko več ljudi najde vaše produkte.
Kako ga lahko uporabljate?
WooCommerce vtičnik se lahko uporablja za sledenje novim strankam, kuponom, naročilom in produktom. Z njim lahko urejate naročila ali pa pregledate naročnike v LiveAgent. Lahko tudi ustvarjate in nadgrajujete kupone, stranke, naročila, produkte in naročniška razmerja. Vse to iz vašega programa za podporo strankam.
Podpora strankam ostaja ključni del vsake fizične ali spletne trgovine. Uporabite WooCommerce za prodajo vaših fizičnih ali digitalnih produktov, hkrati pa zagotovite najboljšo podporo strankam. Povezava LiveAgent in WooCommerce lahko zagotovi, da bo vaša ekipa za podporo strankam vedno na tekočem z naročili in potrebami strank.
Prednosti implementacije WooCommerce vtičnika
- Vse-v-enem orodje za elektronsko poslovanje in podporo kupcem
- Obvestila o naročilih iz vaše spletne trgovine neposredno v programu za podporo strankam
- Omogoča ustvarjanje in posodabljanje CRM polj na eni platformi
Kako integrirati WooCommerce v LiveAgent
- LiveAgent in WooCommerce lahko povežete z našo lastno integracijo, ki jo najdete v LiveAgent konfiguracijskem meniju. Vpišite se v svoj LiveAgent račun in pojdite na Konfiguracija > Sistem > Vtičniki in poiščite WooCommerce Orders vtičnik. Pritisnite na aktivacijsko stikalo in LiveAgent se bo zagnal še enkrat.
- Po ponovnem zagonu boste videli WooCommerce vtičnik na vrhu seznama. Pritisnite na konfiguracijski gumb (zobnik). Vnesite URL naslov trgovine, administratorski naslov, Consumer Key in Consumer Secret ter pritisnite Shrani
- Končali ste in vtičnik je sedaj aktiven. WooCommerce Orders sedaj vidite v pregledu vstopnic, kjer lahko kreirate ali urejate plačila.
Kako integrirati WooCommerce v LiveAgent preko Zapier
Če želite narediti prilagojeno integracijo, to lahko storite preko Zapier storitev. Če nimate Zapier računa, ga lahko odprete tukaj. Potem pa nadaljujete na LiveAgent + WooCommerce integracijski strani.
Izberete lahko svoje sprožilce in dejanja za izvedbo prilagojene povezave med obema aplikacijama. Sprožilec v prvi aplikaciji bo sprožil dejanje v drugi, kar bo obe aplikaciji povezalo.
- Z drsnikom se pomaknite na Connect LiveAgent + WooCommerce in Minutes. Tukaj lahko določate, kaj se bo zgodilo z vašo prilagojeno integracijo. Med vsemi opcijami izberite nekaj po vaših željah. Ko izberete sprožilec in dejanje, pritisnite na modri gumb za nadaljevanje.
- Naslednji korak je enostaven čeprav je odvisen od tega, kateri sprožilec in katero dejanje ste izbrali. V našem primeru smo se morali vpisati v WooCommerce vtičnik in dodeliti dostop Zapier platformi. Tukaj imamo tudi preizkus sprožilca, ki bo preveril povezavo z aplikacijo sprožilca.
- V naslednjem koraku bomo nastavili dejanje. Izbrali smo Ustvari pogovor. To pomeni, da bo v naš vstopnični sistem poslano elektronsko sporočilo vsakič, ko bo v WooCommerce dodan nov izdelek. Izbrati smo morali primeren LiveAgent oddelek, vnesti elektronske naslove, predmet sporočila in besedilo. Vnesli smo tudi neobvezne podatke, kot so: imena, kopije elektronskih sporočil in ID sporočila.
V zadnjem koraku sledi preizkus integracije. Na LiveAgent nadzorni plošči lahko preverite, če ste prejeli kakšna obvestila po elektronski pošti.
Frequently Asked Questions
Kaj je WooCommerce?
WooCommerce je vtičnik za elektronsko poslovanje za WordPress strani. Malim in srednjim podjetjem omogoča postavitev spletne trgovine po njihovih željah.
Kakšne so prednosti uporabe WooCommerce z LiveAgent?
- Pridobite informacije o naročilih v LiveAgent - Keep track of številka naročila, status in vrednost vse na eni platformi
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.