Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

WooCommerce

Kaj je WooCommerce?

WooCommerce je brezplačen WordPress vmesnik za elektronsko poslovanje. Pomaga vam spremeniti vašo spletno stran v spletno trgovino, preko katere lahko prodajate svoje produkte ali storitve. Če želite uporabljati WooCommerce, potrebujete WordPress stran in že ste pripravljeni.

WooCommerce vsebuje vse pomembne funkcije, ki jih potrebujete za postavitev odlične spletne trgovine. Ima možnost bloga, seznam produktov, obračunski sistem, možnost kategorij, oznak, ocen in opisov produktov in galerij z neomejenim številom slik.

Možnosti so neomejene — začnete lahko s prodajo digitalnih in fizičnih produktov in produktov s partnerskih strani. Ponudite lahko različne možnosti pošiljanja in plačevanja. Omogočen je obračun davkov in pa tudi geografsko lociranje. WooCommerce vam tudi pomaga pri urejanju naročil in optimizaciji trgovine, da lahko več ljudi najde vaše produkte.

Kako ga lahko uporabljate?

WooCommerce vtičnik se lahko uporablja za sledenje novim strankam, kuponom, naročilom in produktom. Z njim lahko urejate naročila ali pa pregledate naročnike v LiveAgent. Lahko tudi ustvarjate in nadgrajujete kupone, stranke, naročila, produkte in naročniška razmerja. Vse to iz vašega programa za podporo strankam.

Podpora strankam ostaja ključni del vsake fizične ali spletne trgovine. Uporabite WooCommerce za prodajo vaših fizičnih ali digitalnih produktov, hkrati pa zagotovite najboljšo podporo strankam. Povezava LiveAgent in WooCommerce lahko zagotovi, da bo vaša ekipa za podporo strankam vedno na tekočem z naročili in potrebami strank.

Prednosti implementacije WooCommerce vtičnika

  • Vse-v-enem orodje za elektronsko poslovanje in podporo kupcem
  • Obvestila o naročilih iz vaše spletne trgovine neposredno v programu za podporo strankam
  • Omogoča ustvarjanje in posodabljanje CRM polj na eni platformi

Kako integrirati WooCommerce v LiveAgent

  • LiveAgent in WooCommerce lahko povežete z našo lastno integracijo, ki jo najdete v LiveAgent konfiguracijskem meniju. Vpišite se v svoj LiveAgent račun in pojdite na Konfiguracija > Sistem > Vtičniki in poiščite WooCommerce Orders vtičnik. Pritisnite na aktivacijsko stikalo in LiveAgent se bo zagnal še enkrat.
Vtičnik WooCommerce Orders v LiveAgent konfiguracijskem meniju
Vtičnik WooCommerce Orders v LiveAgent
  • Po ponovnem zagonu boste videli WooCommerce vtičnik na vrhu seznama. Pritisnite na konfiguracijski gumb (zobnik). Vnesite URL naslov trgovine, administratorski naslov, Consumer Key in Consumer Secret ter pritisnite Shrani
WooCommerce
Konfiguracija WooCommerce
  • Končali ste in vtičnik je sedaj aktiven. WooCommerce Orders sedaj vidite v pregledu vstopnic, kjer lahko kreirate ali urejate plačila.
WooCommerce
WooCommerce je aktiven

Kako integrirati WooCommerce v LiveAgent preko Zapier

Če želite narediti prilagojeno integracijo, to lahko storite preko Zapier storitev. Če nimate Zapier računa, ga lahko odprete tukaj. Potem pa nadaljujete na LiveAgent + WooCommerce integracijski strani.

Izberete lahko svoje sprožilce in dejanja za izvedbo prilagojene povezave med obema aplikacijama. Sprožilec v prvi aplikaciji bo sprožil dejanje v drugi, kar bo obe aplikaciji povezalo.

LiveAgent in WooCommerce integracija preko Zapier
LiveAgent + WooCommerce
  • Z drsnikom se pomaknite na Connect LiveAgent + WooCommerce in Minutes. Tukaj lahko določate, kaj se bo zgodilo z vašo prilagojeno integracijo. Med vsemi opcijami  izberite nekaj po vaših željah. Ko izberete sprožilec in dejanje, pritisnite na modri gumb za nadaljevanje.
Izbrana WooCommerce sprožilec in LiveAgent dejanje na Zapier strani za integracije
Izbrana WooCommerce sprožilec in LiveAgent dejanje
  • Naslednji korak je enostaven čeprav je odvisen od tega, kateri sprožilec in katero dejanje ste izbrali. V našem primeru smo se morali vpisati v WooCommerce vtičnik in dodeliti dostop Zapier platformi. Tukaj imamo tudi preizkus sprožilca, ki bo preveril povezavo z aplikacijo sprožilca.
Nastavitev WooCommerce sprožilca z opcijo vpisa
Nastavitev WooCommerce sprožilca
  • V naslednjem koraku bomo nastavili dejanje. Izbrali smo Ustvari pogovor. To pomeni, da bo v naš vstopnični sistem poslano elektronsko sporočilo vsakič, ko bo v WooCommerce dodan nov izdelek. Izbrati smo morali primeren LiveAgent oddelek, vnesti elektronske naslove, predmet sporočila in besedilo. Vnesli smo tudi neobvezne podatke, kot so: imena, kopije elektronskih sporočil in ID sporočila.
Nastavitev dejanja v LiveAgent z vnosom zahtevanih podatkov
Nastavitev dejanja v LiveAgent

V zadnjem koraku sledi preizkus integracije. Na LiveAgent nadzorni plošči lahko preverite, če ste prejeli kakšna obvestila po elektronski pošti.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Pogosta vprašanja

Kaj je WooCommerce?

WooCommerce je vtičnik za elektronsko poslovanje za WordPress strani. Malim in srednjim podjetjem omogoča postavitev spletne trgovine po njihovih željah.

Kakšne so prednosti uporabe WooCommerce z LiveAgent?

- Pridobite informacije o naročilih v LiveAgent

- Keep track of številka naročila, status in vrednost vse na eni platformi

Nazaj k integracijam Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico