Partner
Kaj je Xero?
Xero je računovodstka platforma, ki se uporablja za izdajanje računov, poročil, upravljanje z bančnimi zadevami in več.
Kako ga uporabljati?
Uporabljajte Xero integracijo za ustvarjanje ali upravljanje z novimi računi, naročili, plačili, kontakti, povpraševanji in dobavnicami. Lahko jo uporabljate tudi za prejemanje obvestil o novostih in spremembah.
Prednosti
- Urejajte in sledite računom, poročilom in več
- Ustvarjajte opravila na eni platformi
- Urejajte svoje stranke ali dodajajte opravila in komentarje
- Nič več menjanja aplikacij
Kako integrirati Xero v LiveAgent preko Zapier
Za integracijo Xero v LiveAgent lahko uporabite orodje Zapier. Proces integracije med tema dvema aplikacijama je zelo enostaven. Lahko ga izvedete v nekaj minutah in ne potrebujete nobenega programerskega znanja.
Najprej boste potrebovali Zapier račun. Lahko ga odprete tukaj. Ko ga odprete, se logirajte in pojdite na LiveAgent + Xero integracijsko stran.

Z drsnikom se pomaknite navzdol, da pridete na del Connect LiveAgent + Xero in minutes. Tukaj lahko izbirate sprožilce in dejanja. Sprožilec v eni aplikaciji bo sprožil dejanje v drugi. Premislite, kaj naj bi vaša integracija naredila in izberite sprožilec ter dejanje.
Po tem nadaljujte s klikom na spodnji modri gumb. Kot primer smo izbrali sprožilec v Xero za “nov račun”, dejanje v LiveAgent pa “odpri konverzacijo”.

V naslednjem delu morate nastaviti Xero sprožilec. Logirajte se v račun in vpišite potrebne podatke. Konfiguracija je klikanje na nekaj enostavnih možnosti.

Naslednji korak je test sprožilca. Ta korak lahko preskočite a vam svetujemo, da ga izvedete in odpravite morebitne težave.

Sedaj je pa čas za nastavitev LiveAgent dejanja. Ta nastavitev zahteva vnos nekaterih informacij, kot so elektronski naslov pošiljatelja in prejemnika, predmet sporočila in več. To je odvisno od tipa integracije, ki jo želite narediti. Elektronski naslov pošiljatelja ne more biti isti, kot tisti, ki ga uporabljate v LiveAgent računu.

Ko boste končali, naredite integracijski test. Če boste naleteli na težave, si lahko pogledate Zapier priročnik za odpravo napak.

Sedaj lahko vidite integracijo v praksi. Vedno, ko bo v Xero dodan nov račun, boste dobili vstopnico v LiveAgent vstopničnem sistemu.


Vrnite se na stran in ustvarite več integracij za vašo LiveAgent podporo.
Frequently asked questions
Kaj je Xero?
Xero je programska oprema v oblaku, ki jo uporabljajo mala podjetja. Z njo lahko:
- določate in shranjujete plačila
- prikazujete stroške
- sledite projektom
Kako lahko uporabite Xero integracijo z LiveAgent?
Xero integracija v LiveAgent vam omogoča:
- urejati račune, plačila, naročila, naročilnice, dobavnice
- prejemati obvestila o novostih in spremembah
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki zagotavlja rešitve za VoIP telefonske sisteme, samopostrežno programsko opremo, upravljanje pritožb, odjemalski portal in upravljanje e-pošte. Družba ponuja demo različico in novice o posodobitvah ter popustih. LiveAgent je izdelan prek kakovostne enote, LLC.
Asana je orodje za organizacijo dela v ekipi, ki omogoča odpiranje projektov, dodeljevanje opravil, postavljanje rokov in komunikacijo s sodelavci. Integracija Asane v LiveAgent preko Zapier storitev omogoča avtomatizacijo različnih opravil, kot je dodajanje novih strank, odstranjevanje/dodajanje strank v določene skupine ali odpiranje novih komunikacijskih kanalov. Vključitev Asane v LiveAgent omogoča povečanje učinkovitosti ekipe, prihranek časa in učinkovitejšo organizacijo dela.
Povratni klic službe za stranke
Dohodni klici v kontaktnem centru podjetja se delijo na klice storitve za stranke in prodajne klice. Ustrezno usposobljeni zastopniki so ključnega pomena za uspešno reševanje klicev. Samodejni povratni klici izboljšujejo izkušnjo strank ter zmanjšujejo število opuščenih klicev. Sledenje meritvam je ključno za prepoznavanje področij za izboljšanje. Zanesljiva programska oprema klicnega centra in možnosti samopostrežbe za stranke so pomembni praksi.
Besedilo govori o pomenu uporabe ustrezne programske opreme in tehnologije za učinkovito delovanje klicnega centra. V besedilu so predstavljeni pojmi, kot je prediktivni klicalnik in LiveAgent kot programska oprema za pomoč strankam. Opisan je tudi cenik in lastnosti programske opreme LiveAgent. Besedilo vsebuje tudi informacije o drugih vrstah programske opreme za dohodne klice, upravljanje pritožb in upravljanje e-pošte. Na voljo je tudi demo različica programa in možnost naročila novic o posodobitvah in popustih LiveAgent.