Zadarma integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Zadarma Politika zasebnosti
Kaj je Zadarma?
Zadarma je ugoden ponudnik telefonskega sistema. Zasnovan je na internetu in ponuja obilo funkcij in orodij, s katerimi bodo upravljanje telefonskega centra in storitve za stranke mala šala za vaše agente. Osnovna programska oprema je brezplačna, prihrani čas in denar za klicne centre z omejenim proračunom.
Če želite zagotoviti, da je Zadarma na voljo v vaši državi ali želite izvedeti več podrobnosti o cenah, si oglejte ta seznam cen telefonskih številk.
Kako ga lahko uporabite?
Z Zadarmo prihranite čas in s podporo klicnega centra še izboljšajte center za podporo strankam. Klicni center in klice strank je mogoče enostavno obvladati z večkanalno rešitvijo in vstopničnim sistemom LiveAgent.
Prihranite čas agentov in presenetite podjetja, poslovanje ali kupce s takojšnjo podporo klicnega centra.
Prednosti
- Brezplačna rešitev za vaš klicni center za pomoč uporabnikom
- Prihranite čas vaše ekipe službe za pomoč uporabnikom
- Poveča zadovoljstvo strank
- Dobro deluje s klicnim centrom za programsko opremo LiveAgent
Kako integrirati Zadarmo z LiveAgent?
LiveAgent neposredno podpira Zadarmo kot ponudnika VoIP za vašo programsko opremo. Če želite svojim agentom in strankam zagotoviti podporo klicnega centra, preprosto odprite LiveAgent in sledite tem navodilom.
Najprej pojdite na Konfiguracija> Klic> Številke
Kliknite oranžni gumb plus, da ustvarite telefonsko številko službe za pomoč uporabnikom.
Odpre se novo okno z razpoložljivimi ponudniki VoIP. Na seznamu poiščite Zadarmo in kliknite nanjo, da odprete možnosti ponudnika številk SIP.
V tem oknu morate izpolniti polja. Vključujejo ime, oddelek, številko, možnost snemanja klicev ter vaše uporabniško ime in geslo.
Končali ste in vaša telefonska številka Zadarma je povezana s programsko opremo vaše službe za pomoč uporabnikom. Kličete lahko ali sprejemate klice iz LiveAgent-a z Zadarmo.
Bi radi izvedeli več o zmožnostih klicnega centra LiveAgent? Oglejte si video spodaj ali si oglejte našo stran s funkcijami klicnega centra.
Frequently Asked Questions
Kaj je Zadarma?
Zadarma je ponudnik VoIP telefonskih sistemov. Uporablja se lahko za klicne centre za klicanje, sprejemanje in upravljanje klicev, zagotavljanje podpore strankam po telefonu in na splošno povečanje interakcije s kupci, zadovoljstva in povečanje prodaje.
Ali lahko integriram Zadarmo z LiveAgent?
Zagotovo se lahko Zadarma uporablja kot ponudnik VoIP za funkcijo klicnega centra LiveAgent. Postopek integracije je preprost in traja le nekaj minut. 1. Odprite LiveAgent in pojdite na konfiguracijo 2. Odprite razdelek za klice in dodajte telefonsko številko Zadarma 3. Kliknite Shrani
Ali je za integracijo Zadarme z LiveAgent potrebno doplačilo?
Integracija Zadarma je na voljo brezplačno v paketu All-Inclusive. Če imate načrt in Zadarma načrt, vam ni treba doplačati za integracijo obeh aplikacij.
Trello je orodje za projektni management, ki omogoča organizacijo projektov na vizualnih tabelah. Integrira se lahko z različnimi orodji, kot je LiveAgent, ter ponuja podporo strankam preko elektronske pošte, družbenih omrežij in forumov. Trello omogoča ustvarjanje kartic za stranke in dejavnosti ter omogoča enostavno integracijo z LiveAgent preko Zapier, kar omogoča boljši tok dela in spremljanje pomembnih dogodkov.