Partner
Kaj je Zentyal?
Zentyal je e-poštni strežnik in rešitev skupinske programske opreme, ki temelji na Linuxu. Ima brezplačen razvojni dodatek in na voljo izvorno kodo. Zentyal je na voljo v dveh paketih – Zentyal Server za mala in srednja podjetja in Zentyal Cloud za ponudnike gostovanja. Rešitev e-poštnega strežnika je predvsem za podjetja, ki imajo nekaj spretnosti in izkušenj z nameščanjem in vzdrževanjem e-poštnih strežnikov. Zentyal ponuja protivirusno zaščito in zaščito pred neželeno pošto ter funkcije koledarja in stikov.
Kako lahko uporabljate Zentyal?
Zentyal je rešitev e-poštnega strežnika, primerna za podjetja z usposobljenimi ekipami, ki vedo, kako nastaviti, konfigurirati in vzdrževati e-poštne strežnike. Na voljo je z izvorno združljivostjo Microsoft Active Directory, tako da lahko preprosto upravljate stranke. Zentyal zagotavlja podporo strankam za vse stranke, kadar koli potrebujejo pomoč, vendar je enostaven za uporabo tudi brez pomoči. Spletna stran ponuja dokumentacijo s številnimi temami o rešitvi, pa tudi portal za stranke. Svojo e-pošto Zentyal lahko tudi integrirate z LiveAgentom in jo uporabite kot svojo primarno komunikacijsko platformo službe za pomoč uporabnikom.
Vstopnični sistem LiveAgent lahko integrira vaše virtualne poštne domene v eno namensko rešitev za podporo strankam. Izkoristite številne funkcije produktivnosti, kot je univerzalna mapa »Prejeto«, ki shranjuje komunikacijo strank iz katerega koli kanala, ali vnaprej določene odgovore, ki vam omogočajo hitrejše odgovarjanje. Razdelite zahtevke, ko naletite na zapleteno težavo ali nastavite pravila za ustvarjanje različnih avtomatiz, ki poskrbijo za opravila.
Dodate lahko tudi več kot samo e-pošto. Ustvarite digitalni klicni center, nastavite pripomoček za klepet v živo za svoje spletno mesto, zgradite portal za stranke z bazo znanja ali dodajte svoje račune družbenih medijev iz Facebooka, Twitterja, Instagrama, in Viberja. Vsak komunikacijski kanal je podprt z različnimi funkcijami produktivnosti, ki poskrbijo, da bo vaš potek dela organiziran in lažji za izvedbo.
Kakšne so prednosti integracije Zentyal?
- Podpora strankam je na voljo
- Združljivost domačega Microsoftovega aktivnega imenika
- Neomejene virtualne domene
Kako integrirati Zentyal z LiveAgentom
LiveAgentov vstopnični sistem je mogoče integrirati z Zentyal prek IMAP/POP3. S konfiguracijskimi nastavitvami za LiveAgent je ta možnost zlahka dostopna. Naslednji vodnik po korakih vam bo pomagal integrirati Zentyal v vaš vstopnični sistem.

- Ali morate najprej namestiti Zentyal? Preprosto pojdite na spletno stran Zentyal in izberite načrt, ki vam ustreza. Koristni razdelek portala za stranke je na voljo na spletnem mestu Zentyal, vključno z navodili za namestitev. Če imate dostop do Zentyala in ste ga že konfigurirali, preklopite na LiveAgent in nadaljujte z naslednjimi koraki.

- Zdaj, ko je Zentyal konfiguriran in pripravljen za uporabo, se pomaknite do svojega računa LiveAgent. Če ga še nimate, začnite brezplačno preskusno različico. Kliknite zgornji gumb Ustvari pod Konfiguracija > E-pošta > Poštni računi. Videli boste seznam razpoložljivih ponudnikov e-pošte. Kliknite Drugo na dnu in nato IMAP/POP3 v naslednjem oknu.

- Za uspešno integracijo Zentyala morate LiveAgentu posredovati podrobnosti Zentyala. Navesti morate uporabniško ime, geslo in e-poštni naslov. Ko jih vnesete, izberite način pridobivanja skupaj s podatki o strežniku in vrati. Ne pozabite izbrati oddelka, odgovornega za obdelavo vstopnic, z e-poštnega naslova, ki ste ga vnesli. Nato kliknite gumb Shrani na dnu okna, da dokončate konfiguracijo.

Zdaj je vse nastavljeno. Zentyal e-poštna sporočila bo LiveAgent zdaj pridobil iz vašega sistema za izdajo zahtevkov. Kaj zmore LiveAgent, si oglejte v spodnjem videu. Poleg tega si lahko ogledate stran s funkcijami za dodatne možnosti in stran Akademije za več informacij o podpori strankam.
Frequently asked questions
Kaj je Zentyal?
Kako lahko uporabljate Zentyal?
Z Zentyalom lahko e-poštne strežnike nastavijo in vzdržujejo usposobljene ekipe ljudi, ki razumejo, kako upravljati e-poštni strežnik. Microsoft Active Directory je izvorno podprt, tako da lahko z lahkoto upravljate odjemalce. Kadar koli stranka potrebuje pomoč pri Zentyalu, jo lahko dobi prek oddelka za podporo strankam. Zentyal je tudi enostaven za uporabo, tudi če pomoč ne potrebujete. Na spletni strani je na voljo tudi portal za stranke, ki vsebuje številne teme o rešitvi. Kot alternativo lahko Zentyal integrirate z LiveAgentom in ga uporabite za komunikacijo s svojo službo za pomoč uporabnikom.
Kakšne so prednosti integracije Zentyal?
- Na voljo je podpora za stranke
- Združljivost domačega imenika Microsoft Active Directory
- Neomejene virtualne domene
Kako namestiti strežnik Zentyal?
Strežnik Zentyal lahko namestite s priročnim čarovnikom za namestitev, ki ga lahko prenesete s strani. Popeljal vas bo skozi celoten postopek namestitve korak za korakom. Prav tako lahko najdete priročen vodnik v razdelku Dokumentacija na spletnem mestu Zentyal, ki vključuje možnosti konfiguracije in druge informacije.
Želite preseliti podatke iz HappyFoxa?
LiveAgent ponuja pripomočke, prilagodljive jezikom ter brezplačen in ugodne načrte. Podpira 43 jezikov in je najbolj ocenjena programska oprema za SMB v letu 2020. Pridružite se Huawei, BMW, Yamaha in Oxford University in pričnite z brezplačno različico. Preselite podatke iz HappyFoxa še danes.
Se selite s CallPage k LiveAgent?
LiveAgent je programska oprema, ki podpira pripomočke v 43 jezikih. Primerna je za mala podjetja, agencije in velike korporacije ter je bila najbolje ocenjena za pomoč strankam v letu 2020. Huawei, BMW, Yamaha in Oxford University so nekatera podjetja, ki uporabljajo LiveAgent. Poskusite brezplačno zdaj!
Se selite iz Pure Chat na LiveAgent?
LiveAgent je vrhunska rešitev za pomoč uporabnikom in vključuje 175 funkcij ter 40 integracij. Podpira 43 različnih prevodov in omogoča jezikovno prilagodljive pripomočke. Nudi izjemno podporo strankam 24 ur na dan in se prilagaja velikosti podjetja ter panogi. Obstajajo paketi, ki se prilegajo potrebam in velikostim različnih podjetij. Preizkusite LiveAgent.
Se želite preseliti iz LiveChat v LiveAgent?
LiveAgent je ocenjena kot najboljša programska oprema za SMB v letu 2020. Podjetja, kot so Huawei, BMW, Yamaha in Oxford University, uporabljajo LiveAgent za zagotavljanje svetovne podpore svojim strankam. Zahtevek za mala podjetja in podjetnike stane $15 / mesec, medtem ko je zahtevek+klepet primeren za mala, srednja in velika podjetja za $29 / mesec. Vse to je mogoče brez kreditne kartice.