Cloudtalk integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Cloudtalk Politika zasebnosti
CloudTalk je mogoče zelo enostavno vključiti v LiveAgent in ne zahteva nobenega programiranja. Edino, kar potrebujete, sta URL in ključ API, ki ju najdete neposredno v vmesniku LiveAgent (nastavitve -> API). Nato naj CloudTalk naredi ostalo.
Kaj je Cloudtalk?
CloudTalk je poslovni telefonski sistem, zgrajen za prodajne ekipe, ki lahko hitreje kličejo in sklenejo več poslov, pa tudi za storitve za stranke, ki zagotavljajo nemoteno uporabniško izkušnjo po telefonu. CloudTalk vsebuje telefonske klice, samodejno klicanje, skripte klicev, IVR, pametno usmerjanje, SMS in druge funkcije 75 klicnih centrov.
Kako ga uporabljati?
Če želite popoln dostop do interakcije s strankami v kombinaciji z zgodovino klicev, imamo popolno rešitev. Integrirajte svojo rešitev LiveAgent s CloudTalkom in si oglejte vse informacije o klicih in zahtevkih na enem mestu – vmesnik CloudTalk. Ko stranka kliče, se na njeni kartici stranke (ki se odpre, ko dvignete telefon) prikažejo kontaktni podatki, zgodovina klicev, opombe in zahtevki, povezane s klicateljem. Vaši zastopniki bodo zagotovili celovitejšo in hitrejšo storitev za stranke.
Dodana vrednost za uporabnike LiveAgent je sinhronizacija vseh klicev strank iz CloudTalka. Ko se klic enkrat konča, se ustrezni podatki pošljejo LiveAgentu in se ujemajo z zahtevkom stranke. Videli boste ime agenta, dolžino klica, čakalno dobo in ime podjetja, iz katerega je bil opravljen telefonski klic. Vsak klic je povezan tudi s posnetkom, ki je dostopen kadar koli ga potrebujete.
Frequently Asked Questions
Kakšne so prednosti uporabe Cloudtalka z LiveAgentom?
- ni potrebe po preklapljanju med vmesniki - vse informacije na enem mestu - časovno učinkovit - boljše zadovoljstvo strank
Kako lahko integrirate Cloudtalk z LiveAgentom?
1. Prijavite se v LiveAgent 2. Pomaknite se na Konfiguracije - Sistem - API 3. Ustvarite API in ga kopirajte 4. Prijavite se v Cloudtalk 5. Pomaknite se na Račun - Integracije - LiveAgent 6. Vstavite API in shranite želene nastavitve poteka dela 7. Aktivirajte in uporabite!
Telematica ponuja rešitve na področju telekomunikacij, s poudarkom na internetnih in telefonskih storitvah. Nudi stacionarne širokopasovne internetne povezave, spletno gostovanje in rešitve VoIP telefonije. Podjetje je doživelo organizacijsko prenovo in si zastavilo nove cilje za izboljšanje procesnih tokov. LiveAgent omogoča integracijo Telematice v delovanje klicnega centra brez dodatnih stroškov.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki omogoča integracijo s storitvijo iCloud. Ta integracija prinaša enostaven postopek, napredne funkcije za upravljanje e-pošte in dodatne komunikacijske kanale, kot so klepet v živo, klicni center in socialni mediji. LiveAgent omogoča tudi organizacijo in filtriranje e-poštnih sporočil ter uporabo oznak za ustvarjanje tematskih skupin. Integracija iCloud z LiveAgentom je preprosta in omogoča učinkovito upravljanje komunikacije s strankami.